Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 73

Θέμα: [E36] φρενα!!!!!!!!

  1. #51
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μπω κι εγώ λίγο στο παιχνίδι επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το συγκεκριμένο θεμα και τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι παίζει...

    Αν βάλω δηλαδή από Μ3 θα έχω την αίσθηση της "άγκυρας" στο πόδι? Αυτό που με ένα ελαφρό πάτημα "βγαίνεις απ' το παρ μπριζ"? Αυξάνει την πίεση? Τι ακριβώς παίζει?
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. #52
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν βάλω δηλαδή από Μ3 θα έχω την αίσθηση της "άγκυρας" στο πόδι? Αυτό που με ένα ελαφρό πάτημα "βγαίνεις απ' το παρ μπριζ"? Αυξάνει την πίεση? Τι ακριβώς παίζει?
    Το παλευεις μονος μαζι με μερακι οποτε μπραβο σου για τη δουλεια που κανεις !!!

    Αλλα ...

    Πανω απο 15 χρονια παιδευεται κοσμακης επανω στα ψοφια φρενα του Ε36 χωρις να πλησιασει τα φρενα που κολλανε τη μουρη στο παρμπριζ.
    Ειχα εξηγησει ομως το γιατι στην αρχη του thread : https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...0&postcount=10

    Η ουσια ειναι μια, στα Ε36 με τεραστιες δαγκανες και τεραστιους δισκους δεν θα καταφερει κανεις ετσι απλα να αποκτησει φρενα που κοκκαλωνουν το αμαξι και
    κολλανε την μουρη των μπροστινων στο παρμπριζ οπως συμβαινει στα νεοτερα αυτοκινητα γιατι αυτο επιτυγχανεται μονο με πιο συγχρονα συστηματα πεδησης με πιο εξελιγμενα ηλεκτρονικα βοηθηματα.
    Οποτε η' συμβιβαζεσαι και κανεις το κεφι σου να γουσταρεις με "μικρο" βελτιωσεις ομως οπως αυτες που εχεις κανει μεχρι τωρα η' αλλιως πας σε νεοτερα μοντελα οπου μπορεις να βρεις ακριβως αυτο που ψαχνεις στα φρενα και χωρις καν μετατροπες κιολας.
    Σορρυ αν στο χαλαω αλλα δεν θα πρεπει να δημιουργησεις μεγαλες προσδοκιες απο τις βελτιωσεις που κανεις στα φρενα στο Ε36.
    Στο λεει ενας παθων με Ζ3 που εχει φρενα Ε36 με ABS πρωτης γενιας.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    BILL007 (18-02-14), HLIAS - E36 (18-02-14), Vassilis ///M (18-02-14)

  4. #53
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα πω κι εγώ την εμπειρία μου απο την μετατροπή των φρένων μου.......ξεκίνησα με τα απλά του 3.16 και στην αρχή έγινε αναβάθμιση των μπροστινών με δίσκους απο απο e36 325 και η διάφορα ήταν λιγο καλύτερη λόγω μεγαλύτερου εμβόλου τις δαγκάνας........λίγα πράγματα και λιγο πιο μετά έβαλα λόγω αλλαγής μοτέρ φρένα απο e46 330 και η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη αλλα μετά απο μια γρήγορη κατάβαση ζεσταινονταν παρά πολύ και ουσιαστικά εμένα απο φρένο.......και είχα βέβαια σωληνακια υψηλής! Ήθελα κάτι παραπάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω εμπρός performance 6πιστονα με δίσκους 345Χ28 και η κατάσταση άλλαξε το αμάξι επιτέλους είχε τα φρένα που επιθυμούσα αλλα και πάλι η σωστή κατανομή εμπρός και πίσω άξονα στην πέδη δεν ήταν η ίδια και το καταλάβαινα και έτσι προχώρησα στην τοποθέτηση 4πιστονων με δίσκους 328Χ20 και απο εκεί ύστερα όταν πατάω φρένο σε συνδυασμό με καλά ελαστικά και αμορτισέρ........μου φεύγουν τα σφραγίσματα........ειμαι λιγο υπερβολικός θα πείτε αλλα ειμαι αληθινός σε αυτά που γράφω και δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή απο το κόστος τις μετατροπής διότι δουλεύουν και με το παραπάνω!

  5. The Following 5 Users Say Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    BILL007 (18-02-14), dark knight (18-02-14), HLIAS - E36 (18-02-14), Panos 316T (18-02-14), Vassilis ///M (18-02-14)

  6. #54
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα πω κι εγώ την εμπειρία μου απο την μετατροπή των φρένων μου.......ξεκίνησα με τα απλά του 3.16 και στην αρχή έγινε αναβάθμιση των μπροστινών με δίσκους απο απο e36 325 και η διάφορα ήταν λιγο καλύτερη λόγω μεγαλύτερου εμβόλου τις δαγκάνας........λίγα πράγματα και λιγο πιο μετά έβαλα λόγω αλλαγής μοτέρ φρένα απο e46 330 και η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη αλλα μετά απο μια γρήγορη κατάβαση ζεσταινονταν παρά πολύ και ουσιαστικά εμένα απο φρένο.......και είχα βέβαια σωληνακια υψηλής! Ήθελα κάτι παραπάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω εμπρός performance 6πιστονα με δίσκους 345Χ28 και η κατάσταση άλλαξε το αμάξι επιτέλους είχε τα φρένα που επιθυμούσα αλλα και πάλι η σωστή κατανομή εμπρός και πίσω άξονα στην πέδη δεν ήταν η ίδια και το καταλάβαινα και έτσι προχώρησα στην τοποθέτηση 4πιστονων με δίσκους 328Χ20 και απο εκεί ύστερα όταν πατάω φρένο σε συνδυασμό με καλά ελαστικά και αμορτισέρ........μου φεύγουν τα σφραγίσματα........ειμαι λιγο υπερβολικός θα πείτε αλλα ειμαι αληθινός σε αυτά που γράφω και δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή απο το κόστος τις μετατροπής διότι δουλεύουν και με το παραπάνω!
    Το σερβό του 316 το άλλαξες ;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  7. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (18-02-14)

  8. #55
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα πω κι εγώ την εμπειρία μου απο την μετατροπή των φρένων μου.......ξεκίνησα με τα απλά του 3.16 και στην αρχή έγινε αναβάθμιση των μπροστινών με δίσκους απο απο e36 325 και η διάφορα ήταν λιγο καλύτερη λόγω μεγαλύτερου εμβόλου τις δαγκάνας........λίγα πράγματα και λιγο πιο μετά έβαλα λόγω αλλαγής μοτέρ φρένα απο e46 330 και η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη αλλα μετά απο μια γρήγορη κατάβαση ζεσταινονταν παρά πολύ και ουσιαστικά εμένα απο φρένο.......και είχα βέβαια σωληνακια υψηλής! Ήθελα κάτι παραπάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω εμπρός performance 6πιστονα με δίσκους 345Χ28 και η κατάσταση άλλαξε το αμάξι επιτέλους είχε τα φρένα που επιθυμούσα αλλα και πάλι η σωστή κατανομή εμπρός και πίσω άξονα στην πέδη δεν ήταν η ίδια και το καταλάβαινα και έτσι προχώρησα στην τοποθέτηση 4πιστονων με δίσκους 328Χ20 και απο εκεί ύστερα όταν πατάω φρένο σε συνδυασμό με καλά ελαστικά και αμορτισέρ........μου φεύγουν τα σφραγίσματα........ειμαι λιγο υπερβολικός θα πείτε αλλα ειμαι αληθινός σε αυτά που γράφω και δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή απο το κόστος τις μετατροπής διότι δουλεύουν και με το παραπάνω!
    Υποθετω πως εφτασες σε καλο επιπεδο φρεναρισματος βελτιωνοντας μονο τους μπροστα δισκους και οχι τους πισω ...
    Στο Ζ3 το ειχα ψιλοπλησιασει καπως και εγω τετοιο φρενο (δεν το εφτασα ομως) με χαρακτους ΑΤΕ, μαμα διπιστονες δαγκανες και μπροστα κεραμικα τακακια και υγρα 5.1 σε συνδιασμο ομως με πολυ καλη αναρτηση και πολυ καλο ελαστικο !
    Μεχρι που μετα απο 6 μηνες πηρα τους ΑΤΕ στο χερι και ησυχασα. Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Απορια, το δικο σου ειναι πριν το '98 η' μετα ? Στα 36αρια τα Compact και στα Ζ3 απο '98 και μετα οι μοναδες ABS ηταν Ε46 πλεον.

    Θα προσθεσω μονο το εξης για το θεμα της αισθησης ...
    Οταν κατεβηκα απο S3 μοντ. '99 με μαμα φρενα και φθαρμενα πλεον ελαστικα και αναρτησεις και μπηκα στο Ζ3 (6κυλ) μοντ. '97 απλα εβαλα τα γελια με τα φρενα πιστευοντας οτι η BMW κανει πλακα με το αγοραστικο κοινο της.
    Μετα βεβαια απο ολα αυτα τα χρονια που προσπαθω μπας και τα βελτιωσω, ακομα γελαω με τα αποτελεσματα ! Θυμαμαι τι εστι κολλημα στο παρμπριζ με τελειως μαμα φρενα στο S3 και σκυβω το κεφαλι !!!
    Τελος παντων, ετσι κουβεντα να γινεται ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 18-02-14 στις 11:49

  9. The Following 3 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (18-02-14), BILL007 (18-02-14), chrisgiapz3 (18-02-14)

  10. #56
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Να διορθωσω πως εννοω με παχος 22 χλστ. Κανονικα βεβαια θα επρεπε η BMW να βαζει εξ αρχης δισκους με παχος απο 25 χλστ και πανω οπως κανει στα Ε46 330, ομως πως θα αγοραζει το εργοστασιο φτηνοτερα ανταλλακτικα και παραλληλα θα πουλαει περισσοτερα στους πελατες λογω γρηγοροτερης φθορας ?
    BMW εγγυηση ...

  11. #57
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο ήσουν ευχαριστημένος με τα μαμά φρένα του S ?Το είχαμε για αρκετά χρόνια στην οικογένεια και πραγματικά τα φρένα του πιστεύω ότι ήταν το πιο αδυνατό του σημείο.Στα πρώτα φρεναρίσματα έπιαναν καλά αλλά μετά από εκεί το χάος (χωρίς παρεξήγηση προσωπική μου άποψη).

    Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  12. #58
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σερβό του 316 το άλλαξες ;
    Όχι Πάνο δεν χρειάστηκε αλλαγη το σεβρό.......

  13. #59
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθετω πως εφτασες σε καλο επιπεδο φρεναρισματος βελτιωνοντας μονο τους μπροστα δισκους και οχι τους πισω ...
    Στο Ζ3 το ειχα ψιλοπλησιασει καπως και εγω τετοιο φρενο (δεν το εφτασα ομως) με χαρακτους ΑΤΕ, μαμα διπιστονες δαγκανες και μπροστα κεραμικα τακακια και υγρα 5.1 σε συνδιασμο ομως με πολυ καλη αναρτηση και πολυ καλο ελαστικο !
    Μεχρι που μετα απο 6 μηνες πηρα τους ΑΤΕ στο χερι και ησυχασα. Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Απορια, το δικο σου ειναι πριν το '98 η' μετα ? Στα 36αρια τα Compact και στα Ζ3 απο '98 και μετα οι μοναδες ABS ηταν Ε46 πλεον.

    Θα προσθεσω μονο το εξης για το θεμα της αισθησης ...
    Οταν κατεβηκα απο S3 μοντ. '99 με μαμα φρενα και φθαρμενα πλεον ελαστικα και αναρτησεις και μπηκα στο Ζ3 (6κυλ) μοντ. '97 απλα εβαλα τα γελια με τα φρενα πιστευοντας οτι η BMW κανει πλακα με το αγοραστικο κοινο της.
    Μετα βεβαια απο ολα αυτα τα χρονια που προσπαθω μπας και τα βελτιωσω, ακομα γελαω με τα αποτελεσματα ! Θυμαμαι τι εστι κολλημα στο παρμπριζ με τελειως μαμα φρενα στο S3 και σκυβω το κεφαλι !!!
    Τελος παντων, ετσι κουβεντα να γινεται ...
    Νίκο το αμάξι μου ειναι μοντέλο του 1999 το Νοέμβριο δηλαδή απο τα τελευταία που παρήχθησαν.......δεν ήξερα για το abs που ανέφερες.......

  14. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    NikoZ3 (18-02-14)

  15. #60
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έχω την εντύπωση ότι για μεγάλα φρένα θέλει και την αντίστοιχη αναβάθμιση στο σεβρό για τα "υποστηρίζει" .

    Γενικά μιλώντας για φρένα αν θυμάμαι καλά είχε γίνει δημοσκόπηση και ήταν πρώτη σε προτίμηση η αναβάθμιση των φρένων ανεξαρτήτως μοντέλου από τους συμφορουμήτες.

    ότι.. πάσχουν ...πάσχουν!
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (18-02-14), HLIAS - E36 (18-02-14)

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP