Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: [E36] φρενα!!!!!!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα πω κι εγώ την εμπειρία μου απο την μετατροπή των φρένων μου.......ξεκίνησα με τα απλά του 3.16 και στην αρχή έγινε αναβάθμιση των μπροστινών με δίσκους απο απο e36 325 και η διάφορα ήταν λιγο καλύτερη λόγω μεγαλύτερου εμβόλου τις δαγκάνας........λίγα πράγματα και λιγο πιο μετά έβαλα λόγω αλλαγής μοτέρ φρένα απο e46 330 και η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη αλλα μετά απο μια γρήγορη κατάβαση ζεσταινονταν παρά πολύ και ουσιαστικά εμένα απο φρένο.......και είχα βέβαια σωληνακια υψηλής! Ήθελα κάτι παραπάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω εμπρός performance 6πιστονα με δίσκους 345Χ28 και η κατάσταση άλλαξε το αμάξι επιτέλους είχε τα φρένα που επιθυμούσα αλλα και πάλι η σωστή κατανομή εμπρός και πίσω άξονα στην πέδη δεν ήταν η ίδια και το καταλάβαινα και έτσι προχώρησα στην τοποθέτηση 4πιστονων με δίσκους 328Χ20 και απο εκεί ύστερα όταν πατάω φρένο σε συνδυασμό με καλά ελαστικά και αμορτισέρ........μου φεύγουν τα σφραγίσματα........ειμαι λιγο υπερβολικός θα πείτε αλλα ειμαι αληθινός σε αυτά που γράφω και δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή απο το κόστος τις μετατροπής διότι δουλεύουν και με το παραπάνω!
    Υποθετω πως εφτασες σε καλο επιπεδο φρεναρισματος βελτιωνοντας μονο τους μπροστα δισκους και οχι τους πισω ...
    Στο Ζ3 το ειχα ψιλοπλησιασει καπως και εγω τετοιο φρενο (δεν το εφτασα ομως) με χαρακτους ΑΤΕ, μαμα διπιστονες δαγκανες και μπροστα κεραμικα τακακια και υγρα 5.1 σε συνδιασμο ομως με πολυ καλη αναρτηση και πολυ καλο ελαστικο !
    Μεχρι που μετα απο 6 μηνες πηρα τους ΑΤΕ στο χερι και ησυχασα. Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Απορια, το δικο σου ειναι πριν το '98 η' μετα ? Στα 36αρια τα Compact και στα Ζ3 απο '98 και μετα οι μοναδες ABS ηταν Ε46 πλεον.

    Θα προσθεσω μονο το εξης για το θεμα της αισθησης ...
    Οταν κατεβηκα απο S3 μοντ. '99 με μαμα φρενα και φθαρμενα πλεον ελαστικα και αναρτησεις και μπηκα στο Ζ3 (6κυλ) μοντ. '97 απλα εβαλα τα γελια με τα φρενα πιστευοντας οτι η BMW κανει πλακα με το αγοραστικο κοινο της.
    Μετα βεβαια απο ολα αυτα τα χρονια που προσπαθω μπας και τα βελτιωσω, ακομα γελαω με τα αποτελεσματα ! Θυμαμαι τι εστι κολλημα στο παρμπριζ με τελειως μαμα φρενα στο S3 και σκυβω το κεφαλι !!!
    Τελος παντων, ετσι κουβεντα να γινεται ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 18-02-14 στις 11:49

  2. The Following 3 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (18-02-14), BILL007 (18-02-14), chrisgiapz3 (18-02-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Να διορθωσω πως εννοω με παχος 22 χλστ. Κανονικα βεβαια θα επρεπε η BMW να βαζει εξ αρχης δισκους με παχος απο 25 χλστ και πανω οπως κανει στα Ε46 330, ομως πως θα αγοραζει το εργοστασιο φτηνοτερα ανταλλακτικα και παραλληλα θα πουλαει περισσοτερα στους πελατες λογω γρηγοροτερης φθορας ?
    BMW εγγυηση ...

  4. #3
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθετω πως εφτασες σε καλο επιπεδο φρεναρισματος βελτιωνοντας μονο τους μπροστα δισκους και οχι τους πισω ...
    Στο Ζ3 το ειχα ψιλοπλησιασει καπως και εγω τετοιο φρενο (δεν το εφτασα ομως) με χαρακτους ΑΤΕ, μαμα διπιστονες δαγκανες και μπροστα κεραμικα τακακια και υγρα 5.1 σε συνδιασμο ομως με πολυ καλη αναρτηση και πολυ καλο ελαστικο !
    Μεχρι που μετα απο 6 μηνες πηρα τους ΑΤΕ στο χερι και ησυχασα. Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
    Απορια, το δικο σου ειναι πριν το '98 η' μετα ? Στα 36αρια τα Compact και στα Ζ3 απο '98 και μετα οι μοναδες ABS ηταν Ε46 πλεον.

    Θα προσθεσω μονο το εξης για το θεμα της αισθησης ...
    Οταν κατεβηκα απο S3 μοντ. '99 με μαμα φρενα και φθαρμενα πλεον ελαστικα και αναρτησεις και μπηκα στο Ζ3 (6κυλ) μοντ. '97 απλα εβαλα τα γελια με τα φρενα πιστευοντας οτι η BMW κανει πλακα με το αγοραστικο κοινο της.
    Μετα βεβαια απο ολα αυτα τα χρονια που προσπαθω μπας και τα βελτιωσω, ακομα γελαω με τα αποτελεσματα ! Θυμαμαι τι εστι κολλημα στο παρμπριζ με τελειως μαμα φρενα στο S3 και σκυβω το κεφαλι !!!
    Τελος παντων, ετσι κουβεντα να γινεται ...
    Νίκο το αμάξι μου ειναι μοντέλο του 1999 το Νοέμβριο δηλαδή απο τα τελευταία που παρήχθησαν.......δεν ήξερα για το abs που ανέφερες.......

  5. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    NikoZ3 (18-02-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP