
Αρχικό μήνυμα απο
NikoZ3
Υποθετω πως εφτασες σε καλο επιπεδο φρεναρισματος βελτιωνοντας μονο τους μπροστα δισκους και οχι τους πισω ...
Στο Ζ3 το ειχα ψιλοπλησιασει καπως και εγω τετοιο φρενο (δεν το εφτασα ομως) με χαρακτους ΑΤΕ, μαμα διπιστονες δαγκανες και μπροστα κεραμικα τακακια και υγρα 5.1 σε συνδιασμο ομως με πολυ καλη αναρτηση και πολυ καλο ελαστικο !
Μεχρι που μετα απο 6 μηνες πηρα τους ΑΤΕ στο χερι και ησυχασα. Οι δισκοι με μονο 20χλστ παχος ειναι ενα μεγαλο μειονεκτημα για τσαμπουκαδες στα φρενα.
Απορια, το δικο σου ειναι πριν το '98 η' μετα ? Στα 36αρια τα Compact και στα Ζ3 απο '98 και μετα οι μοναδες ABS ηταν Ε46 πλεον.
Θα προσθεσω μονο το εξης για το θεμα της αισθησης ...
Οταν κατεβηκα απο S3 μοντ. '99 με μαμα φρενα και φθαρμενα πλεον ελαστικα και αναρτησεις και μπηκα στο Ζ3 (6κυλ) μοντ. '97 απλα εβαλα τα γελια με τα φρενα πιστευοντας οτι η BMW κανει πλακα με το αγοραστικο κοινο της.
Μετα βεβαια απο ολα αυτα τα χρονια που προσπαθω μπας και τα βελτιωσω, ακομα γελαω με τα αποτελεσματα ! Θυμαμαι τι εστι κολλημα στο παρμπριζ με τελειως μαμα φρενα στο S3 και σκυβω το κεφαλι !!!
Τελος παντων, ετσι κουβεντα να γινεται ...