Το παλευεις μονος μαζι με μερακι οποτε μπραβο σου για τη δουλεια που κανεις !!!
Αλλα ...
Πανω απο 15 χρονια παιδευεται κοσμακης επανω στα ψοφια φρενα του Ε36 χωρις να πλησιασει τα φρενα που κολλανε τη μουρη στο παρμπριζ.
Ειχα εξηγησει ομως το γιατι στην αρχη του thread : https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...0&postcount=10
Η ουσια ειναι μια, στα Ε36 με τεραστιες δαγκανες και τεραστιους δισκους δεν θα καταφερει κανεις ετσι απλα να αποκτησει φρενα που κοκκαλωνουν το αμαξι και
κολλανε την μουρη των μπροστινων στο παρμπριζ οπως συμβαινει στα νεοτερα αυτοκινητα γιατι αυτο επιτυγχανεται μονο με πιο συγχρονα συστηματα πεδησης με πιο εξελιγμενα ηλεκτρονικα βοηθηματα.
Οποτε η' συμβιβαζεσαι και κανεις το κεφι σου να γουσταρεις με "μικρο" βελτιωσεις ομως οπως αυτες που εχεις κανει μεχρι τωρα η' αλλιως πας σε νεοτερα μοντελα οπου μπορεις να βρεις ακριβως αυτο που ψαχνεις στα φρενα και χωρις καν μετατροπες κιολας.
Σορρυ αν στο χαλαω αλλα δεν θα πρεπει να δημιουργησεις μεγαλες προσδοκιες απο τις βελτιωσεις που κανεις στα φρενα στο Ε36.
Στο λεει ενας παθων με Ζ3 που εχει φρενα Ε36 με ABS πρωτης γενιας.![]()