Τα διαφορικα απο αλλα μοντελα ειναι ψιλοπονεμενη ιστορια ... ειχα ψαχτει κι εγω -ως κατοχος Ζ3- για να βρω εναλλακτικες σε περιπτωση αλλαγης αναγκαστικης η' μη.
Δυστυχως τα διαφορικα των Ε30, Ζ3 & Κομπακτ(Ε36) δεν μπαινουν στα Ε36. Τα Ε34 δεν τα εχω ψαξει ιδιαιτερα ομως ειχα βρει πως δεν εχουν ενα τυπο διαφορικων και δεν αναφερομαι στο μεγεθος της κασας αλλα στις βασεις τους.
Αυτο που ανακαλυψα ειναι πως ο ενας τυπος -με προυποθεση να αλλαχτει το πισω καπακι με την βαση- μπορει να μπει στα Ε30, Ζ3 & Κομπακτ(Ε36). Στα Ε36 ομως δεν μπαινουν.
Ο αλλος τυπος ομως ισως και να μπαινει, το λεω βεβαια χωρις να το εχω εξακριβωσει 100%.
Ο ενας τυπος ειναι αυτος και το συγκεκριμενο ειναι μπλοκε 3,46 (188) και θυμιζει διαφορικο απο Ε30 και βεβαια δεν μπαινει στα Ε36:
[IMG][/IMG]
Και αυτος ειναι ο δευτερος τυπος που ισως μπαινει στα Ε36 χωρις ομως οπως ειπα να ειμαι σιγουρος :
[IMG][/IMG]
Τεσπα, γνωμη μου οτι εφοσον εχεις μπλοκε 3,15 δεν υπαρχει κανενας - μα κανενας λογος να το αλλαξεις με μικροτερο εκτος αν το θες για πιστα. Αλλιως θα μεγαλωσεις και καταναλωση και φθορα ελλαστικων.
Συν του οτι εχεις ενα μοτερ 20+ χρονων οποτε ισως να μην ειναι και πολυ σοφο να το ζορισεις με κοντυτερο διαφορικο γιατι θα ερθει συντομοτερα η "ωρα" του για επισκευη, εκτος βεβαια αν το εχεις επισκευασει σχετικα κοντα.
Ο 2.5αρης ο Μ50 με 3,15 μπλοκε πυροβολει ασυστολλως. Κανενα 6κυλινδρο μαμα Ε46 δεν το ακουμπαει ουτε σε αξιοπιστια αλλα κυριως ουτε σε επιδοσεις.
Μονο τα 330 κι αυτα οχι ευκολα. Αν θες να το ζωηρεψεις κι αλλο αντι για κοντυτερο βημα βαλε για αρχη προγραμμα αμερικανικο απο Turner η' Dinan και θα παρεις απο 15 εως 20 αλογα για πλακα και θα πεταει μετα.
Εγω ειχα βαλει το τσιπακι απο Turner και ειχα παρει 12 αλογα τροχο με τελειως μαμα το μοτερ, με προβλημα στο βανος και φιλτροχοανη χωρις μονωση η οποια ως γνωστον αντι να δινει, κοβει αλογα ...
Χωρια οτι ειχα και μικροτερη καταναλωση λογω αυξησης της ροπης απο τις 1000 στροφες.![]()