Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: Αντιστρεπτικες - Διαφορικο μικροτερο βημα

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αντιστρεπτικες - Διαφορικο μικροτερο βημα

    Καλημερα και καλο μηνα

    θα ηθελα προτασεις οπως λεει και ο τιτλος για αντιστρεπτικες και διαφορικο
    Το αμαξι ειναι ε36 μοντελο του 93 γνησιο 2,5αρι...

    φοραει μπλοκε διαφορικο (25%) με βημα 3,15 188καβουκι
    και αντιστρεπτικες μπρος 26ΜΜ και πισω 18ΜΜ

    για το διαφορικο θελω πιο κοντο για να γινει ακομα πιο παιχνιδιαρικο,μπλοκε εννοειται...

    οπως και αντιστρεπτικες πιο χοντρες...

    ακουω γνωμες

    ευχαριστω

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τι αντιστρεπτικες φοραει το Μ3 ε36? μπαινουν στο 325?

    3,23 μπλοκε ποιο Μ3 ε36 φορουσε? Μπαινει σε 325?

    Πιο κοντο απο 3,23 μπλοκε υπαρχει?
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Zαχο απο Μ3 δεν μπαινουν γιατι απ οτι μου ειπαν πιανουν πανω στα αμορτισερ...οποτε μαλλον Η&R...

  4. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε eibach η h&r θα πας.
    Παρομοια πραγματα ειναι. Δες σε τι παχη σε παει καθε μια αλλα κ ποσες θεσεις ρυθμισεις σου δινει.
    Νομιζω οτι η eibach δινει λιγο πιο χοντρη πισω αλλα υστερει στη ρυθμιση. Εχει μονο μπροστα.
    Δεν ειμαι σιγουρος.

    Συνοδευονται κ απο σινεμπλοκ πολυουρεθανης αμφοτερες!!

  5. #5
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    28mm-21mm δινουν παχυτερες για τα μη m e36.
    3,23 βημα φοραγε το 321 m3 αλλα δεν μπαινει τοσο ευκολα οσο του 3λιτρου...(ιδιο με αυτο που φορας σε βημα).
    κοστος αντιστρεπτικων 350ε σε καινουργιες...
    υ.γ. εχει φιλος μου 20mm πισινη απο 321 m3 αμα σε ενδιαφερει που μπαινει χωρις πατεντες...(το 3λιτρο φοραγε 19mm).

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  6. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και η Racing Dynamics εβγαζε σε 28-21 οπως και 30-24 υπαρχει σε αλλη εταιρεια.........
    Το βημα 3.23 το φοραγε το Μ3 3.2 αλλα σε 210 καβουκι,οποτε δεν μπαινει στο δικο σου....Αν θες 3.23 βρισκεις απο Μ3 Ε30 σε ιδιο μεγεθος καβουκι κι αν θυμαμαι καλα καποια κομπακτ Ε46 φοραγαν το ιδιο,παντα σε 188 καβουκι....Αλλιως σε πιο κοντο,πας σε 520 Ε34 με 3.46(χειροκινητο) και σε 3.64(απο αυτοματο)...Γενικως τα περισσοτερα Ε34 φοραγαν αυτα τα δυο βηματα.....Οποτε προς τα εκει ειναι η ευκολη λυση...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Zαχο απο Μ3 δεν μπαινουν γιατι απ οτι μου ειπαν πιανουν πανω στα αμορτισερ...οποτε μαλλον Η&R...
    Μπαινουν απλως βαζεις τα δικα σου ''μπρατσακια''....Αλλα για ποιο λογο να βγαλεις την 25.5αρα που'χεις για να βαλεις 23αρα????Μπροστα λοιπον ειναι μονοδρομος η αφτερμαρκετ...Πισω μπορεις ν'ανεβεις 1-2 νουμερα βαζοντας απο Μ3 3.0 ή 3.2 αντιστοιχα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    zaharias (04-02-14)

  9. #8
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και η Racing Dynamics εβγαζε σε 28-21 οπως και 30-24 υπαρχει σε αλλη εταιρεια.........
    Το βημα 3.23 το φοραγε το Μ3 3.2 αλλα σε 210 καβουκι,οποτε δεν μπαινει στο δικο σου....Αν θες 3.23 βρισκεις απο Μ3 Ε30 σε ιδιο μεγεθος καβουκι κι αν θυμαμαι καλα καποια κομπακτ Ε46 φοραγαν το ιδιο,παντα σε 188 καβουκι....Αλλιως σε πιο κοντο,πας σε 520 Ε34 με 3.46(χειροκινητο) και σε 3.64(απο αυτοματο)...Γενικως τα περισσοτερα Ε34 φοραγαν αυτα τα δυο βηματα.....Οποτε προς τα εκει ειναι η ευκολη λυση...
    Δεν ειναι ομως μπλοκε αυτα Μιχαλη, ετσι?
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπλοκε γιατι ν'αλλαξει???Αφου εχει ηδη.....Βημα θελει το παιδι...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. #10
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα διαφορικα απο αλλα μοντελα ειναι ψιλοπονεμενη ιστορια ... ειχα ψαχτει κι εγω -ως κατοχος Ζ3- για να βρω εναλλακτικες σε περιπτωση αλλαγης αναγκαστικης η' μη.

    Δυστυχως τα διαφορικα των Ε30, Ζ3 & Κομπακτ(Ε36) δεν μπαινουν στα Ε36. Τα Ε34 δεν τα εχω ψαξει ιδιαιτερα ομως ειχα βρει πως δεν εχουν ενα τυπο διαφορικων και δεν αναφερομαι στο μεγεθος της κασας αλλα στις βασεις τους.
    Αυτο που ανακαλυψα ειναι πως ο ενας τυπος -με προυποθεση να αλλαχτει το πισω καπακι με την βαση- μπορει να μπει στα Ε30, Ζ3 & Κομπακτ(Ε36). Στα Ε36 ομως δεν μπαινουν.
    Ο αλλος τυπος ομως ισως και να μπαινει, το λεω βεβαια χωρις να το εχω εξακριβωσει 100%.

    Ο ενας τυπος ειναι αυτος και το συγκεκριμενο ειναι μπλοκε 3,46 (188) και θυμιζει διαφορικο απο Ε30 και βεβαια δεν μπαινει στα Ε36:
    [IMG][/IMG]

    Και αυτος ειναι ο δευτερος τυπος που ισως μπαινει στα Ε36 χωρις ομως οπως ειπα να ειμαι σιγουρος :
    [IMG][/IMG]


    Τεσπα, γνωμη μου οτι εφοσον εχεις μπλοκε 3,15 δεν υπαρχει κανενας - μα κανενας λογος να το αλλαξεις με μικροτερο εκτος αν το θες για πιστα. Αλλιως θα μεγαλωσεις και καταναλωση και φθορα ελλαστικων.
    Συν του οτι εχεις ενα μοτερ 20+ χρονων οποτε ισως να μην ειναι και πολυ σοφο να το ζορισεις με κοντυτερο διαφορικο γιατι θα ερθει συντομοτερα η "ωρα" του για επισκευη, εκτος βεβαια αν το εχεις επισκευασει σχετικα κοντα.

    Ο 2.5αρης ο Μ50 με 3,15 μπλοκε πυροβολει ασυστολλως. Κανενα 6κυλινδρο μαμα Ε46 δεν το ακουμπαει ουτε σε αξιοπιστια αλλα κυριως ουτε σε επιδοσεις.
    Μονο τα 330 κι αυτα οχι ευκολα. Αν θες να το ζωηρεψεις κι αλλο αντι για κοντυτερο βημα βαλε για αρχη προγραμμα αμερικανικο απο Turner η' Dinan και θα παρεις απο 15 εως 20 αλογα για πλακα και θα πεταει μετα.
    Εγω ειχα βαλει το τσιπακι απο Turner και ειχα παρει 12 αλογα τροχο με τελειως μαμα το μοτερ, με προβλημα στο βανος και φιλτροχοανη χωρις μονωση η οποια ως γνωστον αντι να δινει, κοβει αλογα ...
    Χωρια οτι ειχα και μικροτερη καταναλωση λογω αυξησης της ροπης απο τις 1000 στροφες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 04-02-14 στις 22:58

  12. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    Loukas (05-02-14)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP