Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    euro 6 emissions, καταναλωση πολυ μικροτερη.3 φορες κατω περιπου.βασικα mercedes.

  2. The Following User Says Thank You to bmwz3 For This Useful Post:

    freddys (29-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να δώσω λίγα στοιχεία για να ξέρουμε για τι πραγμα μιλάμε?

    Εξολοκλήρου σφυρήλατο μοτέρ
    Πίεση λειτουργίας 26psi (=1,8bar)
    liquid-to-air intercooler (οχι αέρα-αέρα)


    Βελτιωμένο φτάνει τα 414 αλογα και 53 κιλά ροπή



    Απο πλευρας οδηγικής απόλαυσης όλα τα τεστς λένε οτι δεν ''πλασάρεται'' η τετρακίνηση του και οτι απλά ειναι τετρακινητο για να μην σπινιάρει .Δεν ειναι EVO.Ειναι ενα ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο με ασφάλεια ,αλλα ''αποστειρωμένο'' οδηγικά.

    Συμπέρασμα:
    οταν ο μέσος ''κάγκουρας'' βάζει μια τουρμπίνα Κ04 απο S3 σε ότι διλιτρο (βλέπε golf) θέλει και φτάνει τα 360 αλογα ή ακομα και ''φτηνά'' σπόρ αυτοκινητα (seat leon cupra) με ΦΠΕ φτάνουν αντιστοιχα νουμερα , δεν ειναι κατόρθωμα το να βάλεις μια τουρμπίνα ΝΑ με το συμπάθιο σε ενα σφυρήλατο μοτέρ για να βγάλεις τα 360 αλογα.

    • Κατόρθωμα θα ήταν αν δεν ειχες turbo lag χαμηλά.(Δεν το καταφεραν αυτό.Τα τεστς μιλάνε για μια υστέρηση χαμηλά -''sic''- αλλά εννοούν αυτό που ξέρουμε ολοι)
    • Κατόρθωμα θα είναι αν δεν γίνει ανακληση ή αν δεν γεμίσουν τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια με 45άρια AMG με μοτέρ όλο προβλήματα-να σπάσει φανταζομαι θα ειναι δύσκολο αλλα οχι ακατορθωτο σφυρηλατο γαρ.
    • Κατόρθωμα θα ήταν ενα αυτοκινητο που θα έχει ουσία να το οδηγησεις γρήγορα και οχι ενα γρήγορο commuter απο το ενα μέρος στο άλλο.


    Απο εκει και πέρα κανείς δεν λέει οτι δεν ειναι αξιολογο που ενας κατασκευαστης πουλάει ενα νουμερο ιπποδύναμης που μεχρι πριν μόνο οι βελτιωτές πουλούσαν κι αυτοι χωρις καμια ''εγγύηση'' οτι δεν θα σπάσει αύριο.

    Κατα τη γνωμη μου ειναι νωρίς για να κριθει το μοτερ και αν δεν κυκλοφορησουν πολλά τέτοια να δουμε πώς θα πάει , κάθε δοκιμη που εχει κανει ο κατασκευαστης πριν το λανσαρισμα ειναι αμφιβολης εγγυρότητας.
    Τέτοια εκανε και η VW και γεμισαν τα συνεργεία με 1.4tsi - 160hp με σπασμένα μοτέρ.Λέτε να μην ειχε κανει τις αντιστοιχες δοκιμές πριν ?






    https://www.youtube.com/watch?v=cZ0da6GjdZA


    https://www.edmunds.com/mercedes-ben...oad-test2.html

    https://www.prnewswire.com/news-rele...203002411.html
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 29-01-14 στις 17:56

  4. The Following 8 Users Say Thank You to rallakias For This Useful Post:

    aristent (29-01-14), Bazil Van Sinner (29-01-14), chrisgiapz3 (29-01-14), doctore (29-01-14), freddys (29-01-14), HLIAS - E36 (29-01-14), Leonidas_E39 (29-01-14), Nick bmwlover (30-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP