Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-06-11
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    517
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειναι δυσκολο να δεχτω οτι δεν σας εντυπωσιαζει ενα τετοιο συνολο. Λετε οτι ειναι ευκολο να φτασει καποιο αυτοκινητο αυτη την υποδυναμη με τουρμπο κλπ. Ειναι πραγματι τοσο απλο μια εταιρια σαν την mercedes να δωσει στην αγορα (δεν ειναι πλεον ενα πειραμα) ενα τετοιο αυτοκινητο; Αφου ειναι ευκολο και γινεται εδω και χρονια γιατι δεν το εκανε καμια εταιρια τοσα χρονια; Μην μου πειτε οτι δεν ηθελαν γιατι εβγαζαν μονο ατμοσφαιρα, τοσα τουρμπο βγαινουν τοσα χρονια κανενα εργοστασιακο δεν ειχε τετοια δυναμη... Μην ξεχναμε οτι οταν αγοραζεις αυτοκινητο απο τη mercedes (bmw, audi κλπ) εχεις την απαιτηση να δουλευει σωστα, αν παω εγω στο μαστρομητσο και του πω κανε μου το z3 1.9 350 αλογα θα εχω την ιδια απαιτηση; Κατα την αποψη μου εκει ειναι η δυσκολια, στο να τολμησεις! Προφανως ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει και σιγουρα πολλοι απο εσας ξερετε περισσοτερα για αυτοκινητα απο οτι εγω. Συγγνωμη αν κουρασα σιγουρα απο κοντα θα ηταν πιο ενδιαφερουσα η συζητηση!

    Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. The Following 4 Users Say Thank You to jkourkoulis For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), katsaraios (29-01-14), Nick bmwlover (30-01-14), Nino (29-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντικειμενικα το A45 AMG ειναι δυναμη απο λιγα κυβικα ,φορολογικα συμφερει για την χωρα μας ,επισης οπως και να εχει πιο οικονομικη καταναλωση και φυσικα ποιοτητα mercedes...Υποκοιμενικα ο καθενας με το γουστο του...

  4. #3
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jkourkoulis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι δυσκολο να δεχτω οτι δεν σας εντυπωσιαζει ενα τετοιο συνολο. Λετε οτι ειναι ευκολο να φτασει καποιο αυτοκινητο αυτη την υποδυναμη με τουρμπο κλπ. Ειναι πραγματι τοσο απλο μια εταιρια σαν την mercedes να δωσει στην αγορα (δεν ειναι πλεον ενα πειραμα) ενα τετοιο αυτοκινητο; Αφου ειναι ευκολο και γινεται εδω και χρονια γιατι δεν το εκανε καμια εταιρια τοσα χρονια; Μην μου πειτε οτι δεν ηθελαν γιατι εβγαζαν μονο ατμοσφαιρα, τοσα τουρμπο βγαινουν τοσα χρονια κανενα εργοστασιακο δεν ειχε τετοια δυναμη... Μην ξεχναμε οτι οταν αγοραζεις αυτοκινητο απο τη mercedes (bmw, audi κλπ) εχεις την απαιτηση να δουλευει σωστα, αν παω εγω στο μαστρομητσο και του πω κανε μου το z3 1.9 350 αλογα θα εχω την ιδια απαιτηση; Κατα την αποψη μου εκει ειναι η δυσκολια, στο να τολμησεις! Προφανως ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει και σιγουρα πολλοι απο εσας ξερετε περισσοτερα για αυτοκινητα απο οτι εγω. Συγγνωμη αν κουρασα σιγουρα απο κοντα θα ηταν πιο ενδιαφερουσα η συζητηση!

    Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε τόσα χρόνια είναι ότι οι εποχές εκείνες έδιναν το περιθώριο στο κοινό που απευθύνονταν αυτού του είδους οι εταιρίες να παράγουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα γιατί υπάρχε και η ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους...

    Τώρα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιβιώσουν και προφανώς θα ψάξουν για λύσεις με σκοπό να προσεγγίσουν περισσότερους αγοραστές...

    Και θα κάνω και ένα ερώτημα: Ποιόν κινητήρα θεωρείτε πιο αξιόπιστο? Έναν ατμοσφαιρικό 4000 κυβικών με 400 άλογα ή έναν 2000 κυβικών με 350+ άλογα που σηκώνει πίεση ένα σκασμό bar? Και δεν μιλάω για 200.000 χλμ γιατί από τις 300.000 χλμ και μετά φαίνεται τι αξίζει... Είναι κι αυτό ένας μεγάλος παράγοντας που αποφεύγεται η χρήση τουρμπίνας των "έξυπνων" εταιριών που δεν πουλάνε αυτοκίνητα 5ετίας-10ετίας...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 28-01-14 στις 22:21
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    30-12-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Μηνύματα
    158
    Thanked
    159
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε τόσα χρόνια είναι ότι οι εποχές εκείνες έδιναν το περιθώριο στο κοινό που απευθύνονταν αυτού του είδους οι εταιρίες να παράγουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα γιατί υπάρχε και η ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους...

    Τώρα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιβιώσουν και προφανώς θα ψάξουν για λύσεις με σκοπό να προσεγγίσουν περισσότερους αγοραστές...

    Και θα κάνω και ένα ερώτημα: Ποιόν κινητήρα θεωρείτε πιο αξιόπιστο? Έναν ατμοσφαιρικό 4000 κυβικών με 400 άλογα ή έναν 2000 κυβικών με 350+ άλογα που σηκώνει πίεση ένα σκασμό bar? Και δεν μιλάω για 200.000 χλμ γιατί από τις 300.000 χλμ και μετά φαίνεται τι αξίζει... Είναι κι αυτό ένας μεγάλος παράγοντας που αποφεύγεται η χρήση τουρμπίνας των "έξυπνων" εταιριών που δεν πουλάνε αυτοκίνητα 5ετίας-10ετίας...

    εγω παλι πιστευω οτι ο κινητηρας που εβγαλε η μερσεντες θα ειναι κατι σαν τα Vankel που φορανε τα ρχ8 και ρχ7 που μετα της 130.000-135.000 ειναι αχρηστα και δεν συμφερει να τα φτιαξεις
    αν με τοση πιεση που θα δεχεται η τουρμπινα η και ο κινητηρας για να βγαλει αυτα τα αλογα στον δρομο καταφερει και ξεπερασει τα 250.000χιλιομετρα τοτε απο εμενα εχει τον σεβασμο και περνω πισω οτι εχω πει
    αα και επεισης αν ειχα τοσα λευτα η θα αγοραζω μ3 η θα επερνα ενα Evo IX

  6. #5
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Στέφανος Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι πιστευω οτι ο κινητηρας που εβγαλε η μερσεντες θα ειναι κατι σαν τα Vankel που φορανε τα ρχ8 και ρχ7 που μετα της 130.000-135.000 ειναι αχρηστα και δεν συμφερει να τα φτιαξεις
    αν με τοση πιεση που θα δεχεται η τουρμπινα η και ο κινητηρας για να βγαλει αυτα τα αλογα στον δρομο καταφερει και ξεπερασει τα 250.000χιλιομετρα τοτε απο εμενα εχει τον σεβασμο και περνω πισω οτι εχω πει
    αα και επεισης αν ειχα τοσα λευτα η θα αγοραζω μ3 η θα επερνα ενα Evo IX
    Eντάξει δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση μία εταιρεία όπως η Mercedes με τις μ@λ@κίες που κάνουν εκεί οι Ιάπωνες και εννοείται ότι ένας τέτοιος κινητήρας αποκλείεται να είναι τυχαίος όμως δεν φτάνει κατά τη γνώμη μου τα "σκυλιά" ατμοσφαιρικά σύνολα της Μercedes και ειδικά AMG...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  7. #6
    Εγγραφή
    30-12-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Μηνύματα
    158
    Thanked
    159
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eντάξει δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση μία εταιρεία όπως η Mercedes με τις μ@λ@κίες που κάνουν εκεί οι Ιάπωνες και εννοείται ότι ένας τέτοιος κινητήρας αποκλείεται να είναι τυχαίος όμως δεν φτάνει κατά τη γνώμη μου τα "σκυλιά" ατμοσφαιρικά σύνολα της Μercedes και ειδικά AMG...

    σκεψου ομως τα Vankel να αντεχανε οπως αντεχουνε οι αλλοι κινητηρες και να μην σπαζανε στα 130.000χλμ για εμενα θα ηταν πραγματικα ενα εξεσιο αποτελεσμα

  8. #7
    Εγγραφή
    24-10-12
    Μηνύματα
    396
    Thanked
    496
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε τόσα χρόνια είναι ότι οι εποχές εκείνες έδιναν το περιθώριο στο κοινό που απευθύνονταν αυτού του είδους οι εταιρίες να παράγουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα γιατί υπάρχε και η ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους...

    Τώρα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιβιώσουν και προφανώς θα ψάξουν για λύσεις με σκοπό να προσεγγίσουν περισσότερους αγοραστές...

    Και θα κάνω και ένα ερώτημα: Ποιόν κινητήρα θεωρείτε πιο αξιόπιστο? Έναν ατμοσφαιρικό 4000 κυβικών με 400 άλογα ή έναν 2000 κυβικών με 350+ άλογα που σηκώνει πίεση ένα σκασμό bar? Και δεν μιλάω για 200.000 χλμ γιατί από τις 300.000 χλμ και μετά φαίνεται τι αξίζει... Είναι κι αυτό ένας μεγάλος παράγοντας που αποφεύγεται η χρήση τουρμπίνας των "έξυπνων" εταιριών που δεν πουλάνε αυτοκίνητα 5ετίας-10ετίας...
    Εναν 2000 κυβικών.Δεν με νοιαζουν τα bar κλπ.Με νοιαζει οτι δεν πληρωνω τελη και φορους στον θεο!Επισης δεν με νοιαζει αν με τσαγιαζει ο καθε bimmer,καθως εγω θα εχω ενα αμαξι που βγηκε απο την αντιπροσωπια και δεν χρειαζεται τιποτα.Ειναι ετοιμο να πιασει ταχυτητες,να τρεχει και να με μεταφερει σε καθε διαδρομη με σιγουρια.
    Ακομα αν η bmw εβγαζε ενα i1/i4/i5 κουπε με τα ιδια ή και καλυτερα χαρακτηριστικα θα τις τα εσκαγα χοντρα.
    Επισης γνωμη μου καθε αμαξι που το εχει παρει καποιος καινουργιο και το εχει χρυσοπληρωσει,σου δινει πισω τα χρηματα μετα τα 200.000 χλμ οποτε δεν υπαρχει λογικη να μην το συντηρησει καλα για να μην του βγαλει καποιο προβλημα.Να δεις στο φορουμ σε μια φωτογραφια 200.000 χλμ και ταχυτητα κολλημενη στο 200.Προσοχη=πανω απο 200.000 χλμ...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to freddys For This Useful Post:

    Alex_ (29-01-14), HLIAS - E36 (29-01-14), Nick bmwlover (30-01-14)

  10. #8
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με πρόλαβε ο Πάνος για το FQ400...οπως και πιο παλιά το 9άρι FQ370

    Προσωπικά θεωρώ ότι τα τουρμπάτα αν έχουν καλά σωθηκά και μεγάλο τούρμπο απο την μάνα τους με ένα πρόγραμμα το κάνεις όσο θες...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP