Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ σωστη η σκεψη! Αλλα δεν υπαρχουν μπεκ απο 6κυλινδρο που να καλυπτουν αυτην την ιπποδυναμη!
    Ακομα και του 3λιτρου πεφτουν μικρα για 4κυλινδρο! Ισως απο Μ3 Ε30 με S14


    Τα μπεκ απο το μ3 ε30 ειναι 240cc..και αυτα στο οριο θα δουλευουν....η μονη λυση απο τα λιγα που ξερω θα πρωτηνα και εγω για μπεκ 360cc...

    https://cgi.ebay.com/ebaymotors/RC-F...cessories#shId
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-04-10 στις 21:23

  2. The Following 2 Users Say Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    kloukakis (17-04-10), m-power_01 (17-04-10)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω σ'ενα Punto GT που ειχα δουλευα(και ακομη δουλευει ετσι πανω απο 7 χρονια!) τα μπεκ στο 92%.Ποτε δεν υπηρξε προβλημα.Βεβαια σε γενικες γραμμες τεχνικα εχεις απολυτο δικιο και ποτε δεν εβλαψε κανενα μοτερ τα μεγαλυτερα μπεκ αλλα φανταζομαι ο Kloukakis θελει να παραμεινει low budget οποτε η ευρεση και αγορα μεταχειρισμενων μπεκ απο 328 ισως ειναι πιο ευκολη.Και δεν νομιζω οτι θα του περιορισει την αποδοση του μοτερ.Ισως να'χει λιγο φτωχοτερο μειγμα με μπεκ 220cc ενω με τα 360cc θα'ναι παντα πιο ασφαλης ισως και 5-6 αλογα δυνατοτερος
    Απλα οσο πιο κοντα πηγαινουμε προς το οριο τοσες περισσοτερες πιθανοτητες εχουμε να στεγνωσει το μοτερ. Οι συνεπειες γνωστες...
    Οσο για το αν βλαπτουν τα μεγαλυτερα μπεκ....αν το παρακανεις, δυσκολα θα κρατας ρελαντι!
    Οπως και να χει εμεις εδω λεμε ...και ο Κωστας αποφασιζει τι θα κανει, αναλογως των οικονομικων του, αλλα και των προσδοκιων του!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3outofmind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μπεκ απο το μ3 ε30 ειναι 240cc..και αυτα στο οριο θα δουλευουν....η μονη λυση απο τα λιγα που ξερω θα πρωτηνα και εγω για μπεκ 360cc...

    https://cgi.ebay.com/ebaymotors/RC-F...cessories#shId
    Δεν θυμομουν παροχη, αλλα με το σκεπτικο οτι αρκουν για 200+ αλογα...
    Αληθεια αυτα ηταν στο 2L , στο 2.3L ή στο 2.5L ?

  4. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλα οσο πιο κοντα πηγαινουμε προς το οριο τοσες περισσοτερες πιθανοτητες εχουμε να στεγνωσει το μοτερ. Οι συνεπειες γνωστες...
    Οσο για το αν βλαπτουν τα μεγαλυτερα μπεκ....αν το παρακανεις, δυσκολα θα κρατας ρελαντι!
    Οπως και να χει εμεις εδω λεμε ...και ο Κωστας αποφασιζει τι θα κανει, αναλογως των οικονομικων του, αλλα και των προσδοκιων του!



    Δεν θυμομουν παροχη, αλλα με το σκεπτικο οτι αρκουν για 200+ αλογα...
    Αληθεια αυτα ηταν στο 2L , στο 2.3L ή στο 2.5L ?
    οταν λες αυτα ηταν στο 2L , στο 2.3L ή στο 2.5L ?
    για ποια ενοεις??
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-04-10 στις 22:12

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.279
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για πιο μοτέρ απο Μ3 Ε30 μιλάμε...Αυτό εννοεί... Aν είναι το "ιταλικό" 2.0,το 2.3 ή το 2.5 απο το evo...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#E30_M3
    Based on the 1986 model year E30 3-Series, the first M3 was introduced with a 2.3 L I4S14B23 engine (or S14 in shorthand). The engine design was based on various BMW genealogy; basic block layout from the M10 4 cylinder (found in the 2002 and 320 series) overbored and reinforced to similar specifications of the BMW M88 inline-6. The valve train and head architecture from BMWs M1 and later M6 inline-6 cylinder was adopted for aggressive breathing, resulting in outstanding performance for the day.
    The most notable characteristic of the E30 M3 (relative to later M3 iterations) is its racing pedigree. It was campaigned by BMW as well as other racing teams including Prodrive and AC Schnitzer competing in many forms of racing including Rally, German, British, Italian, Belgian, French and Australian touring car.
    One of the main reasons for production of the road car was to homologate the M3 for Group A Touring Car racing. One of the reasons often cited for its creation was that it was to compete with the "2.3-16V"-model of the Mercedes-Benz W201 190E which was introduced in 1983, although this was only speculative. When the E30 M3 was in its final years of top level competition, the 2.5 liter S14 engine in full race trim was capable of over 340 hp (250 kW) naturally aspirated.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-04-10 στις 22:22



  6. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    z3outofmind (17-04-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πιο μοτέρ απο Μ3 Ε30 μιλάμε...Αυτό εννοεί...Aν είναι το "ιταλικό" 2.0,το 2.3 ή το 2.5 απο το evo...
    Εγω για το 2.3 ηξερα..και οπως εγραψα και λιγο πιο πριν,,,απο τα λιγα που ξερω...δεν ηξερα οτι εβγαινε και 2.0L..
    Και για τα μπεκ το εμαθα οτι ειναι 240cc πριν λιγες μερες....γιατι συμπτοματικα αυτα μου εχουν τοποθετησει στο δικο μου...απο μ3 ε30 2.3L

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP