Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: track car of the year 2013..evo tv

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν μπορουμε να λεμε οτι καποια απο τα αμαξια του βιντεο ειναι φρου φου και αρωματα.

    Fun δεν ειναι μονο τα ντριφτ και τα αναπωδα αλλα και η τεραστια προσφυση, η ταχυτητα, οι δυναμεις που ασκουνται στον οδηγο απο το κρατημα στα φρενα και μεσα στις στροφες και πολλα αλλα.
    Αυτα τα βιντεο δεν ειναι αντιπροσωπευτικα των δυνατοτητων του καθε αυτοκινητου γιατι πολλα γινονται για χαρη θεαματος.

    Πριν 5-6 μηνες ειχα κανει βολτα με ενα Radical SR3 και παρόλο που εχω καποια εμπειρία με αρκετα αμαξια πιστας, με το Radical εχασα τον υπνο μου.
    Νομιζα οτι θα μου φυγει το κεφαλι με το κρανος σε καθε στροφη αφου αυτό ηταν βιδωμενο εκει. Νομιζα οτι θα μου φυγουν τα εντερα απ το πλευρό.

    Ακομη μου ειναι αδυνατο να πιστεψω με ποση ευκολια και ποσο γρηγορα αλλαζε κατευθυνση, τα τρομακτικα χιλιομετρα που ειχε μεσα στις στροφες, τα μηδαμινα σχεδόν φρενα και τα λιγα μετρα που χρειαζονταν για να επιβραδυνει και να εχει μια σωστη εισοδο στις στροφες

    Απιστευτο, και μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο πλεον ειναι υποδιεστερο απο τα lightweight του πιο πανω βιντεο.

    Κατεβηκα κατω και ακομη αναρωτιεμαι απο πιο DNA ειναι φτιαγμενοι και τι ανθρωποι ειναι αυτοι που οδηγουν στο οριο Φορμουλα 1, GP2 και GP3 κατασκευες.
    Απο τοτε δεν θελω καν να ακουω κριτικες του τυπου "ο Μασα ειναι λιγος" και "ο Μπαρικελο ειναι ασχετος".
    Οι ανθρωποι αυτοι ειναι απο αλλο πλανητη.
    M3 CSL

  2. The Following 20 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    aristent (25-10-13), Bassakos (26-10-13), Bazil Van Sinner (25-10-13), chrisgiapz3 (25-10-13), doctore (25-10-13), gant (25-10-13), gnx (25-10-13), hades7 (25-10-13), Leonidas_E39 (25-10-13), m_power_lunatic (25-10-13), nikos valvetronic (25-10-13), nikos1400 (25-10-13), paganis (25-10-13), Panos 316T (25-10-13), PANOS-E60 (25-10-13), playmaker (25-10-13), soc12r (25-10-13), steliosm46 (25-10-13), Thomelef (25-10-13), Vasilis M3 (25-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μπορουμε να λεμε οτι καποια απο τα αμαξια του βιντεο ειναι φρου φου και αρωματα.

    Fun δεν ειναι μονο τα ντριφτ και τα αναπωδα αλλα και η τεραστια προσφυση, η ταχυτητα, οι δυναμεις που ασκουνται στον οδηγο απο το κρατημα στα φρενα και μεσα στις στροφες και πολλα αλλα.
    Αυτα τα βιντεο δεν ειναι αντιπροσωπευτικα των δυνατοτητων του καθε αυτοκινητου γιατι πολλα γινονται για χαρη θεαματος.

    Πριν 5-6 μηνες ειχα κανει βολτα με ενα Radical SR3 και παρόλο που εχω καποια εμπειρία με αρκετα αμαξια πιστας, με το Radical εχασα τον υπνο μου.
    Νομιζα οτι θα μου φυγει το κεφαλι με το κρανος σε καθε στροφη αφου αυτό ηταν βιδωμενο εκει. Νομιζα οτι θα μου φυγουν τα εντερα απ το πλευρό.

    Ακομη μου ειναι αδυνατο να πιστεψω με ποση ευκολια και ποσο γρηγορα αλλαζε κατευθυνση, τα τρομακτικα χιλιομετρα που ειχε μεσα στις στροφες, τα μηδαμινα σχεδόν φρενα και τα λιγα μετρα που χρειαζονταν για να επιβραδυνει και να εχει μια σωστη εισοδο στις στροφες

    Απιστευτο, και μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο πλεον ειναι υποδιεστερο απο τα lightweight του πιο πανω βιντεο.

    Κατεβηκα κατω και ακομη αναρωτιεμαι απο πιο DNA ειναι φτιαγμενοι και τι ανθρωποι ειναι αυτοι που οδηγουν στο οριο Φορμουλα 1, GP2 και GP3 κατασκευες.
    Απο τοτε δεν θελω καν να ακουω κριτικες του τυπου "ο Μασα ειναι λιγος" και "ο Μπαρικελο ειναι ασχετος".
    Οι ανθρωποι αυτοι ειναι απο αλλο πλανητη.
    Τέλη του 80, αρχές του 90, τότε που υπήρχε F3 στην Ελλάδα και έτρεχαν στο πανελλήνιο καμμιά 10ρια από δαύτα, έπαιρνε μέρος και ο Ευαγγελάτος (ναι ο γνωστός μας "εισαγγελάτος".
    Τον είχα δει αρκετές φορές στις Σέρρες και συνήθως αν τερμάτιζε, τερμάτιζε στις τελευταίες θέσεις.
    Δεν έχει σημασία το πόσο καλός ήταν συγκριτικά με τους υπόλοιπους, η τι δυνατότητες είχε το ίδιο το αμάξι του. Απλά έκανε αυτό που του άρεζε αξιοπρεπέστατα.
    Ε λοιπόν το τι πικρόχολα σχόλια ακούγονταν εις βάρος του δεν λέγεται.
    Από ποιούς? μα φυσικά από παντελώς άσχετους, που αν υπήρχε δυνατότητα να τους πάει έναν γύρο, θα έβγαζαν τα άντερα τους στην καλύτερη.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    nikos1400 (25-10-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP