Το θέμα είναι το γιατί όμως! Αφού τα τακάκια που λέτε είναι παρόμοιων, ίσως και ανώτερων προδιαγραφών, για ποιο λόγο η bmw υπερκοστολογεί τόσο εξώφθαλμα τα εργοστασιακά? Τί παραπάνω υποτίθεται ότι προσφέρουν ώστε να δικαιολογούνται οι πολλαπλάσιες τιμές? Απ'ό,τι φαίνεται τίποτα, απλά μερικοί ψάχνουν για θύματα...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
δεν ξερω τι θα πουν οι ειδικοι εγω αυτα φοραω και ειμαι αρκετα ευχαριστιμενος..δεν εχω πολι βρομια στις ζαντες ΚΑΘΟΛΟΥ θορυβο.....απο τα ποιο βασικα εφοσων και απο αποδοση ειμαι αρκετα ευχαριστιμενος για τα λεφτα τους..
https://global.ebay.com/EBC_YELLOWST...246369960/item
Δεν κανεις καθολου λαθος,εφαγες και 14 εωροπουλα προς τα κατω!!!!
Τελικα τι τακακι να βαλω εμπρος στο Μ5?
Υ.Γ Εχω 41300 χ.λ.μ. και εχω αλλαξει μια φορα τα πισω τακακια στα 36000 χ.λ.μ. με ελαχιστη φθορα στους πισω δισκους (μαλλον λογο αντισπιν)και μπροστα πλησιαζω την πρωτη αλλαγη με καθολου φθορα (νυχι)στους δισκους