Kαθε τυπος ελαστικου εχει συγκεκριμενους πινακες πιεσεων για καθε χρηση.
Αλλες πιεσεις για βολτα, αλλες για φορτια, αλλες για βροχη και αλλες για γρηγορη οδηγηση. Μπορειτε να βρειτε αυτα τα στοιχεια στο νετ.
Τωρα για τη πιστα ,με απλα λογια ,παντα βαζουμε χαμηλες πιεσεις ,ειδικα στο στεγνο και αυτο διοτι το ελαστικο με υψηλες πιεσεις σημειωνει μεγαλες θερμοκρασιες και αυξανεται ο εσωτερικος του ογκος (εδω ας μιλήσουν οι ειδικοι) με αποτελεσμα τη χαμενη προσφηση (δεν εφάπτεται ολη η επιφανεια του ελαστικου στην ασφαλτο).
Αντιθετα στη βροχη ξεκιναμε με υψηλες πιεσεις αφου λογω μειωμενης προσφησης δεν επιτυγχάνονται μεγαλες θερμοκρασιες.
Νικο πρεπει να βρεις τις πιεσεις για γρηγορη οδηγηση απο στοιχεια που δινει η εταιρεια και μετα στη πιστα αρχιζεις να κατεβαζεις σιγα σιγα.
Εγω για παραδειγμα στα michelin cup ξεκινούσα απο 26 psi κρυα στο στεγνο για να πιασω 32 ζεστα ,ενω με τα toyo r888 ξεκινουσα με 33 psi κρυα για να πιασω 38 ζεστα.