Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 79

Θέμα: Τεχνικες οδηγησης σε πιστα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Kαθε τυπος ελαστικου εχει συγκεκριμενους πινακες πιεσεων για καθε χρηση.
    Αλλες πιεσεις για βολτα, αλλες για φορτια, αλλες για βροχη και αλλες για γρηγορη οδηγηση. Μπορειτε να βρειτε αυτα τα στοιχεια στο νετ.

    Τωρα για τη πιστα ,με απλα λογια ,παντα βαζουμε χαμηλες πιεσεις ,ειδικα στο στεγνο και αυτο διοτι το ελαστικο με υψηλες πιεσεις σημειωνει μεγαλες θερμοκρασιες και αυξανεται ο εσωτερικος του ογκος (εδω ας μιλήσουν οι ειδικοι) με αποτελεσμα τη χαμενη προσφηση (δεν εφάπτεται ολη η επιφανεια του ελαστικου στην ασφαλτο).
    Αντιθετα στη βροχη ξεκιναμε με υψηλες πιεσεις αφου λογω μειωμενης προσφησης δεν επιτυγχάνονται μεγαλες θερμοκρασιες.

    Νικο πρεπει να βρεις τις πιεσεις για γρηγορη οδηγηση απο στοιχεια που δινει η εταιρεια και μετα στη πιστα αρχιζεις να κατεβαζεις σιγα σιγα.

    Εγω για παραδειγμα στα michelin cup ξεκινούσα απο 26 psi κρυα στο στεγνο για να πιασω 32 ζεστα ,ενω με τα toyo r888 ξεκινουσα με 33 psi κρυα για να πιασω 38 ζεστα.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Επισης κατι που ξεχασα ειναι οτι τα ελαστικα επηρεάζονται αμεσα απο τη γεωμετρια.
    Ετσι για ομοιομορφη φθορα ρυθμιζουμε κυριως τις καμπερ ,ειδικα τις μπροστα!

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαθε τυπος ελαστικου εχει συγκεκριμενους πινακες πιεσεων για καθε χρηση.
    Αλλες πιεσεις για βολτα, αλλες για φορτια, αλλες για βροχη και αλλες για γρηγορη οδηγηση. Μπορειτε να βρειτε αυτα τα στοιχεια στο νετ.
    αν μπορείς να βρείς τον πίνακα για τα :

    Pilot® Sport PS2™ 245/40ZR18 (93Y) *
    Pilot® Sport PS2™ 265/40ZR18 97Y *

    που φοράνε τα M3 E9X, θα με υποχρέωνες.... φανταστικέ Κε Μάνο !!!

    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Nικο μαλλον βιαστηκα να πω οτι θα βρεις ευκολα στο νετ πιεσεις..
    Εψαξα αλλα δεν...

    Δες τις εργοστασιακες πιεσεις (πινακακι) και ριξε κατω 2-3 psi.

    Το λογικο ειναι μετα απο 5-6 γυρους στη πιστα να σηκωσει 5 ,6 αντε 7 psi ζεστα παντα.
    Μεχρι εκει ειναι καλα..τωρα αν σηκωσει παραπανω θα πρεπει να ριξεις κι αλλο.

  5. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nικο μαλλον βιαστηκα να πω οτι θα βρεις ευκολα στο νετ πιεσεις..
    Εψαξα αλλα δεν...

    Δες τις εργοστασιακες πιεσεις (πινακακι) και ριξε κατω 2-3 psi.

    Το λογικο ειναι μετα απο 5-6 γυρους στη πιστα να σηκωσει 5 ,6 αντε 7 psi ζεστα παντα.
    Μεχρι εκει ειναι καλα..τωρα αν σηκωσει παραπανω θα πρεπει να ριξεις κι αλλο.
    Μάνο ευχαριστώ για την προσπάθεια, παράλληλα έψαχνα και εγώ αλλά δεν βρήκα τίποτα, θα ρωτήσω και τον Καμιτσάκη μήπως έχει κανένα link...

    Πάντα η βοήθεια σου είναι χρήσιμη σε τέτοια θέματα !!!

    ο φίλος σου Νίκος
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Thumbs up

    Μάνο πολύ καλό θρεντ, εύγε!!!!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP