Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 79

Θέμα: Περί κιβωτίου σε 335i

  1. #11
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη το DCT επιτρεπει downshift εκτος νορμαλ στροφων? Το SMG του E85 πχ δεν αφηνει να κατεβασεις απο 3η σε 2α αν δεν πεσουν οι στροφες..
    Φανη σου επιτρεπει να κανεις αλλαγη που θα "σκασει" εντος των πλαισιων της νορμαλ λειτουργιας του,δηλαδη πριν τον κοφτη!

    Εγω προσωπικα εχω κανει αλλαγη απο 4η σε 3η και "εσκασε" η βελονα στις 6700rpm χωρις κανενα προβλημα!Βεβαια δεν το εχω ξανακανει απο τοτε για ευνοητους λογους!

    Γενικα ειναι "εξυπνο" σασμαν(οπως και ολα τα αντιστοιχα απο αλλες εταιριες) και υπερπροστατευτικο!Δυσκολα θα παθει κατι και θα βγαλει προβλημα,γιατι εχει πολλες δικλειδες ασφαλειας που το προστατευουν!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13), fanisk (23-07-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με <4.000 με αφηνει νομιζω. Σιγουρα δεν αφηνει απο 3η 6.500 να κατεβασω σε 2α (σε manual θα τα εσπαγες ολα). Καπου κοντα στις 4, ή ακριβως ή λιγο παρακατω, θα δω αυριο.
    Ε λογικό μου ακούγεται ρε συ!
    Γιατί να σε αφήσει ? Για να πάρεις παραμάσχαλα το σασμάν?
    Detailing Madness

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε λογικό μου ακούγεται ρε συ!
    Γιατί να σε αφήσει ? Για να πάρεις παραμάσχαλα το σασμάν?
    Αυτο λεω, αυτος με το DCT πως το καταφερε?

  5. #14
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη άλλο το steptronic σε Ζ4 που έχει sport button και άλλο το steptronic se E9X που δεν έχει sport button
    Σε όλα τα άλλα ξέρεις πολύ καλά ότι με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!
    Ο αλλος ξαδερφος εχει 335i Steptronic,αλλα δεν θυμαμαι αυτη την λεπτομερεια!

    Για να μην γραφω και ανακριβη πραγματα,θα το ρωτησω και θα ενημερωσω το thread!Αν και μου φαινεται οτι στο 335i μπορουσε να μπει σαν αξεσουαρ στο αυτοκινητο!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  6. #15
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο λεω, αυτος με το DCT πως το καταφερε?
    Μαλλον βρηκε το κολπο...!!!!!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  7. #16
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το DCT ειναι ταχυτερο, εχει 7 σχεσεις και κανει αστραπιαια κατεβασματα.

    Το Steptronic ειναι γουρουνι αντοχης. Δεν καταλαβαινει τιποτα.

    Αποψη μου: Στις σπορ εκδοσεις ταιριαζει το DCT. Στις κυριλε λιμουζινες το Steptronic. Το SMG δεν το συμπαθησα ποτε.

  8. #17
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.735
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω με τον απο πανω..στο 35ρι θα επελεγα με κλειστα ματια το DCT..αν και γενικα το steptronic δεν μου αρεσει, μου κανει πολυ αυτοματιλα..

    στο SMG του Μ3 φυσικα και δεν μπορεις να κατεβασεις αν με την σχεση αυτη το μοτερ θα ξεπερνουσε τις μεγιστες στροφες του.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. #18
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα μοντέλα με το DCT ειναι νεότερα απο εκεινα με το steptronic και γι αυτο ακριβότερα.
    Σε περιπτωση που μιλάμε για ιδια τιμή ,προφανως και το DCT ειναι προτιμοτερο γιατι ειναι νεοτερο/καλυτερο/γρηγοροτερο κτλ.Οταν ομως 2 αντιστοιχα αυτοκινητα εχουν διαφορα 15.000 ¤ (25Κ vs 40K ) όπως αυτά τα 2 του πρώτου ποστ ,τοτε η πλάστιγγα αλλάζει εντελώς και γερνει προς το steptronic ,το οποίο θα ελεγα οτι ειναι αρκετά καλό για κλασσικο αυτοματο με μετατροπέα ροπής.

  10. The Following User Says Thank You to rallakias For This Useful Post:

    S8N (23-07-13)

  11. #19
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Dct.... Μακραν το καλύτερο.... Τα αλλα ειναι για τους παππούδες που δεν αντέχουν η μέσουλες τους τις κλωτσιες στις αλλαγές...βλέπε Σταματη

    Σε όλα τα υπόλοιπα με κάλυψε ο Καριζμα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 23-07-13 στις 08:57
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (25-07-13), pilot (23-07-13)

  13. #20
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Dct πολύ καλύτερο.
    Το steptronic υπερτερεί μόνο από στάση σε dragstrip πχ που μπορείς να κάνεις εκκίνηση με 2α στο κιβώτιο...

  14. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13)

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP