Το DCT ειναι ταχυτερο, εχει 7 σχεσεις και κανει αστραπιαια κατεβασματα.
Το Steptronic ειναι γουρουνι αντοχης. Δεν καταλαβαινει τιποτα.
Αποψη μου: Στις σπορ εκδοσεις ταιριαζει το DCT. Στις κυριλε λιμουζινες το Steptronic. Το SMG δεν το συμπαθησα ποτε.
Συμφωνω με τον απο πανω..στο 35ρι θα επελεγα με κλειστα ματια το DCT..αν και γενικα το steptronic δεν μου αρεσει, μου κανει πολυ αυτοματιλα..
στο SMG του Μ3 φυσικα και δεν μπορεις να κατεβασεις αν με την σχεση αυτη το μοτερ θα ξεπερνουσε τις μεγιστες στροφες του.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Τα μοντέλα με το DCT ειναι νεότερα απο εκεινα με το steptronic και γι αυτο ακριβότερα.
Σε περιπτωση που μιλάμε για ιδια τιμή ,προφανως και το DCT ειναι προτιμοτερο γιατι ειναι νεοτερο/καλυτερο/γρηγοροτερο κτλ.Οταν ομως 2 αντιστοιχα αυτοκινητα εχουν διαφορα 15.000 ¤ (25Κ vs 40K ) όπως αυτά τα 2 του πρώτου ποστ ,τοτε η πλάστιγγα αλλάζει εντελώς και γερνει προς το steptronic ,το οποίο θα ελεγα οτι ειναι αρκετά καλό για κλασσικο αυτοματο με μετατροπέα ροπής.
S8N (23-07-13)
chrisgiapz3 (25-07-13), pilot (23-07-13)