Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 79

Θέμα: Περί κιβωτίου σε 335i

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με <4.000 με αφηνει νομιζω. Σιγουρα δεν αφηνει απο 3η 6.500 να κατεβασω σε 2α (σε manual θα τα εσπαγες ολα). Καπου κοντα στις 4, ή ακριβως ή λιγο παρακατω, θα δω αυριο.
    Ε λογικό μου ακούγεται ρε συ!
    Γιατί να σε αφήσει ? Για να πάρεις παραμάσχαλα το σασμάν?
    Detailing Madness

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε λογικό μου ακούγεται ρε συ!
    Γιατί να σε αφήσει ? Για να πάρεις παραμάσχαλα το σασμάν?
    Αυτο λεω, αυτος με το DCT πως το καταφερε?

  3. #3
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο λεω, αυτος με το DCT πως το καταφερε?
    Μαλλον βρηκε το κολπο...!!!!!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  4. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18832
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το DCT ειναι ταχυτερο, εχει 7 σχεσεις και κανει αστραπιαια κατεβασματα.

    Το Steptronic ειναι γουρουνι αντοχης. Δεν καταλαβαινει τιποτα.

    Αποψη μου: Στις σπορ εκδοσεις ταιριαζει το DCT. Στις κυριλε λιμουζινες το Steptronic. Το SMG δεν το συμπαθησα ποτε.

  5. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω με τον απο πανω..στο 35ρι θα επελεγα με κλειστα ματια το DCT..αν και γενικα το steptronic δεν μου αρεσει, μου κανει πολυ αυτοματιλα..

    στο SMG του Μ3 φυσικα και δεν μπορεις να κατεβασεις αν με την σχεση αυτη το μοτερ θα ξεπερνουσε τις μεγιστες στροφες του.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. #6
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα μοντέλα με το DCT ειναι νεότερα απο εκεινα με το steptronic και γι αυτο ακριβότερα.
    Σε περιπτωση που μιλάμε για ιδια τιμή ,προφανως και το DCT ειναι προτιμοτερο γιατι ειναι νεοτερο/καλυτερο/γρηγοροτερο κτλ.Οταν ομως 2 αντιστοιχα αυτοκινητα εχουν διαφορα 15.000 ¤ (25Κ vs 40K ) όπως αυτά τα 2 του πρώτου ποστ ,τοτε η πλάστιγγα αλλάζει εντελώς και γερνει προς το steptronic ,το οποίο θα ελεγα οτι ειναι αρκετά καλό για κλασσικο αυτοματο με μετατροπέα ροπής.

  7. The Following User Says Thank You to rallakias For This Useful Post:

    S8N (23-07-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP