ειναι κι αλλοι που κλαινε περισσοτερο.
στο αλλο θεμα ελεγε ο αλεξης οτι του δινουν 17 χιλιαρικα για το Μ5, αυτοκινητο που κοστιζε καινουργιο 120-140 χιλιαρικα.
υπαρχουν και αλλα παραδειγματα με ακομα μεγαλυτερες χασουρες.
η πληρης απαξιωση του μεταχειρισμενου σε μια αγορα που παραδοσιακα διατηρουσε υψηλες μεταπωλητικες αξιες εχει οδηγησει επιπροσθετα σε καταβαραθρωση και την αγορα του καινουργιου στα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου και αξιας.
εκτος βεβαια απο το φορολογικο κυνηγητο, διοτι υπαρχουν ανθρωποι που τα δικαιολογουν ακομα.
αλλα τι αγορα να κανεις οταν σου παιρνει 17 χιλιαρικα το παλιο Μ5 και σου ζηταει 200 για το καινουργιο?
παλιοτερα στο επαιρναν σε μια λογικη τιμη και η διαφορα για το καινουργιο ηταν καμια 50αρια χιλιαρικα μαζι με τις εκπτωσεις.
με αυτα τα δεδομενα ελεγες οκ να το παρω, 50 χιλιαρικα να δωσω μια προκαταβολη να το βαλω και σε 2-3 χρονια, δεν ηταν τοσο δυσκολο.
σημερα που να δωσεις 180 χιλιαρικα επιπλεον απο τα οποια τα μισα τουλαχιστον ειναι φοροι?
αυτα που συμβαινουν στην ελληνικη αγορα δεν εχουν ξαναγινει πουθενα.