Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Σελίδα 270 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 170220260268269270271272280320 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 2.691 έως 2.700 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

  1. #2691
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εσυ κανεις αποσβεση λογω πολλων χιλιομετρων το χρονο.

    εγω κανω συνολικα 10 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο, η γυναικα μου κανει 2500.
    αρα δεν μας συμφερει η επιπλεον δαπανη για αγορα αυτοκινητων με χαμηλη καταναλωση και φορολογια.
    Ολοσωστο.

    Εμεις κανουμε συνολικα 70.οοο+ . . .

  2. #2692
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Angry

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mikegr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eννοειται ετσι θα γινει. Κατ αρχας, το 80%+ των αυτοκινητων που υπαρχουν στην Ελλαδα σε κυκλοφορια εχει πραγματικη αξια κατω απο 30.000 ευρω. Αν λοιπον θεωρησουμε οτι τα ακριβα αυτοκινητα εχουν αξια απο 30.000 ευρω και πανω τοτε τα περισσοτερα θα ειναι εκτος φορολογησης, πραγμα που δε παιζει με τιποτα.
    Θα γινει οτι και με τις αντικειμενικες: Υψηλοτερες απο τις πραγματικες. Ή σαν τα τεκμηρια: Τοσο τα βαζουμε γιατι τοσα μας λοιπουν
    Το Autobusiness «απασφαλίζει» την χειροβομβίδα των Εργοστασιακών Αξιών στα αυτοκίνητα που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να καλύπτουν ακόμη και ισοδύναμα πολλών δισ. ευρώ!

    Οι Εργοστασιακές Αξίες των αυτοκινήτων αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό για τις εισαγωγικές εταιρείες αλλά και για την Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου. Αλλωστε μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός πως ο Σύνδεσμος των Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος έχει επιχειρήσει πολλές φορές με εισαγγελική παραγγελία να πάρει τις εργοστασιακές αξίες αλλά ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Αξιών αρνήθηκε παραπέμποντας τους στο υπουργείο Οικονομικών! Ολα τα παραπάνω βέβαια σε ένα άλλο κράτος της ΕΕ σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να είχε εξελιχθεί με αυτό τον τρόπο. Αλλά τελικά στην Ελλάδα όλα γίνονται...

    Οταν όμως η κυβέρνηση αναζητά ισοδύναμα ώστε να μην περικόψει και άλλο τους μισθούς και τις συντάξεις των Ελλήνων δεν είναι δυνατόν να εξακολουθούν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων να αγοράζουν από το εργοστάσιο ένα μοντέλο έναντι μόλις 19.500 ευρώ και με πληρωμένους τους Φόρους η τιμή του να κυμαίνεται στις 33.500 ευρώ ενώ η Λιανική Τιμή διάθεσης του συγκεκριμένου μοντέλου να ανέρχεται στις 115.000 ευρώ! Ελεος...

    Το Autobusiness έχει στην διάθεσή του όλες τις εργοστασιακές Αξίες των αυτοκινήτων ωστόσο αρχικά δεν θα προβούμε στην δημοσιοποίησή τους μέχρι το υπουργείο Οικονομικών να λάβει τα μέτρα που πρέπει και επιτέλους να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα με έναν δίκαιο τρόπο που θα λαμβάνονται υπόψιν τα κυβικά του κινητήρα αλλά οι αξίες λιανικής. Παράλληλα θα σταματήσει η άδικη μεταχείριση μεταξύ καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ ώστε οι καταναλωτές να έχουν επιλογή καθώς αυτή τη στιγμή οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ από άλλο κράτος μέλος είναι απαγορευτικές...

    Επίσης θα τονίσουμε πως δεν έχουν όλες οι εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων τόσο χαμηλές Εργοστασιακές Αξίες αλλά κάποιες πραγματικά προκαλούν τόσο τις υπόλοιπες εισαγωγικές δημιουργώντας αθέμιτο ανταγωνισμό ενώ παράλληλα δημιουργούν τεράστιο έλλειμμα στα δημοσιονομικά έσοδα.



    Παραδείγματα

    Οι Εργοστασιακές Αξίες των αυτοκινήτων αποτελούν βασικό παράγοντα για την καταβολή του Τέλους Ταξινόμησης, του ΦΠΑ αλλά και του Φόρου Πολυτελείας. Κάποιες εισαγωγικές εταιρείες καταφέρνουν με έναν μοναδικό τρόπο να παρουσιάζουν τιμολόγια αγοράς από το εργοστάσιο τόσο χαμηλά που πραγματικά αν τα δει κανείς αμέσως θα αντιληφθεί πως στην Ελλάδα οι τιμές απόκτησης των ΙΧ τινάζουν στον αέρα τις πολυετείς έρευνες των εργοστασίων για την παραγωγή αυτοκινήτων αξίας 5.000 ή ακόμη και 3.000 ευρώ που μέχρι σήμερα δεν έχουν καταφέρει να υλοποιήσουν!

    Παράλληλα δεν είναι δυνατόν κάποιες εισαγωγικές να έχουν μικτό κέρδος 2.000 ή 4.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο και καποιες άλλες τουλάχιστον 10.000 ευρώ ή 15.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο! Από την άλλη μεριά οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι των εισαγωγικών σύμφωνα μάλιστα και με το Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κερδίζουν από 80 έως 200 ευρώ σε ένα μικρό αυτοκίνητο ενώ στα μεγαλύτερα το κέρδος τους σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά τις 2.000 ευρώ και μιλάμε για μοντέλα με Λιανικές Τιμές άνω των 50.000 ευρώ. Αν πάλι υπολογίσει κανείς το κέρδος κάποιας εισαγωγικής σε ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας που αγγίζει τις 15.000 ευρώ καθώς η αξία του συγκεκριμένου ΙΧ κυμαίνεται στις 7.000 ευρώ και με τους φόρους πληρωμένους ανέρχεται στις 10.000 ευρώ και διατίθενται στην ελληνική αγορά έναντι 25.000 ευρώ (!) τότε η προμήθεια του ντίλερ της η οποία είναι μόλις 500 ευρώ φαντάζει... ψίχουλα!

    Ειδικότερα στα αυτοκίνητα πόλης με κινητήρες έως 1.000 κ.εκ. οι Εργοστασιακές Αξίες ξεκινούν για κάποιες εισαγωγικές σε απίστευτα χαμηλά επίπεδα της τάξης των 4.000 ευρώ κάτι το οποίο σημαίνει πως με τους φόρους πληρωμένους το κόστος δεν ξεπερνά τις 6.000 ευρώ. Ομως τα μοντέλα των συγκεκριμένων εισαγωγικών εταιρειών πωλούνται έναντι 9.500-11.000 ευρώ!

    Σε άλλο μοντέλο με εργοστασιακή αξία περίπου στις 10.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης ανέρχεται σε 1.229 ευρώ ενώ ο ΦΠΑ σε περίπου 2.300 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με περίπου 13.500 ευρώ έχει εκτελωνιστεί. Ωστόσο η λιανική του τιμή κυμαίνεται στις 20.000 ευρώ!

    Σε άλλο αυτοκίνητο Λιανικής Αξίας πάνω από 30.000 ευρώ η εισαγωγική παρουσιάζει ως Εργοστασιακή Αξία ποσό μικρότερο των 6.000 ευρώ! Πρακτικά σημαίνει πως το συγκεκριμένο μοντέλο με κατατεθημένα το Τέλος Ταξινόμησης και τον ΦΠΑ δεν ξεπερνά τις 9.000 ευρώ! Μέχρι τις 30.000 ευρώ λείπουν περίπου 21.000 ευρώ...

    Ανεβαίνοντας ακόμη μια κατηγορία θα δει κανείς το πραγματικό «όργιο» που πραγματοποιείται από κάποιες εισαγωγικές καθώς υπερπολυτελές μοντέλο με αξία Λιανικής πάνω από 70.000 ευρώ εκτελωνίζεται με Εργοστασιακή Αξία κάτω των 12.000 ευρώ με αποτέλεσμα τόσο το Τέλος Ταξινόμησης όσο και ο ΦΠΑ να κυμαίνονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα ενώ παράλληλα να μην επιβάλλεται ούτε Φόρος Πολυτελείας! Σύμφωνα με τους πίνακες του Τελωνείου το συγκεκριμένο μοντέλο θα πρέπει να καταβάλλει για Τέλος Ταξινόμησης και ΦΠΑ συνολικά κάτω από τις 8.500 ευρώ με αποτέλεσμα η Εργοστασιακή Αξία μαζί με τους Φόρους να κυμαίνονται κάτω από τις 20.000 ευρώ! Η διαφορά από την Λιανική κυμαίνεται σε περίπου 50.000 ευρώ...

    Στην κατηγορία των super cars και υπερπολυτελών μοντέλων θα λέγαμε πως έχει χαθεί κάθε μέτρο καθώς αυτοκίνητα με Λιανική Αξία πάνω από 100.000 ευρώ εμφανίζονται με Εργοστασιακή Αξία ακόμη και κάτω από τις 20.000 ευρώ ώστε να μην τους επιβάλλεται ούτε Φόρος Πολυτελείας!

    Αρχικά έχουμε κάποιο μοντέλο με εργοστασιακή αξία κάτω από τις 20.000 ευρώ στο οποίο το Τέλος Ταξινόμησης κυμαίνεται σε περίπου 9.500 ευρώ και ο ΦΠΑ σε 4.500 ευρώ. Το αυτοκίνητο μαζί με τον εκτελωνισμό του ανέρχεται σε λιγότερα από 34.000 ευρώ. Η Αξία Λιανικής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ανέρχεται σε περισσότερα από 115.000 ευρώ!

    Αλλο μοντέλο με πανίσχυρο κινητήρα εμφανίζεται με Εργοστασιακή Αξία κάτω από τις 40.000 με αποτέλεσμα αν καταβληθούν το Τέλος Ταξινόμησης και ο ΦΠΑ και το Φόρο Πολυτελείας να μην υπερβαίνει τις 83.000 ευρώ. Ωστόσο για να αποκτήσει κάποιος το συγκεκριμένο «ονειρικό» μοντέλο θα πρέπει να καταβάλλει περισσότερα από 230.000 ευρώ!



    Μονόδρομος η φορολόγηση βάσει Λιανικής

    Η φορολόγηση με βάσει την Αξία Λιανικής αποτελεί τη μοναδική λύση για την κυβέρνηση αν επιθυμεί πραγματικά να επιβάλλει Φόρους στους έχοντες και να σταματήσει να «αιμορραγεί» οικονομικά εξαιτίας των εκατοντάδων χιλιάδων καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας.

    Παράλληλα να το σύστημα της Αξίας Λιανικής υιοθετηθεί τόσο στα τεκμήρια όσο και στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα δημοσιονομικά έσοδα θα αυξηθούν καθώς οι άρσεις ακινησιών θα γίνονται κατά χιλιάδες...

    πηγή: autobusiness.gr
    θα τις δημοσιευσουν να τις μαθουμε κ εμεις??



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  3. The Following 3 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    apovas (13-05-13), Leonidas_E39 (13-05-13), Stathis (12-05-13)

  4. #2693
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι αλλή η φορολόγηση βάσει λιανικής (που είναι και το σχέδιο του Υπουργείου), τελικά πάλι μια τρύπα στο νερό θα αποδειχθεί βάσει των παραπάνω.

    Αφού οι τιμές λιανικής αποδεδειγμένα είναι καραφουσκουμένες!

    Μόνο αν η φορολόγηση γινόταν με εργοστασιακή αξία θα βλέπαμε κάποια ελάφρυνση.

    Μήπως μου ξεφεύγει κάτι;

  5. #2694
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το ποιό δίκιο και σωστό ,είναι να υπάρξει φορολόγηση με το τη άλογα βγάζει το κάθε αμάξι !![ΟΧΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΙΜΟΙ ΙΠΠΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ] πόσα άλογα βγάζει ο κινητήρας !! Αυτό και μόνο είναι κατα την δίκη άποψη σωστό και δίκιο !!! Μέ αυτό τον τρόπο νομίζω ότι γίνεται και σε άλλες χώρες........ Δέν υπάρχει κάτι ποιό δίκιο και σωστό !!!!!

  6. #2695
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΟΚ.

    Το "ταξί" το evo βγάζει 285 άλογα εργοστασιακά μιλάμε. Καταλαβαίνετε τι εννοώ ταξί.....

    Το porsche cayman βγάζει κι αυτό τα ίδια.

    Είναι δίκαιο να έχουν το ίδιο τεκμήριο;

  7. #2696
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων

    Μήπως μου ξεφεύγει κάτι;
    σου ξεφευγει οτι κατα το αρθο οι εταιριες υποτιμολογουν με σκοπο να εχουν μειωμενους φορους.
    κανεις δεν ελεγχει αν ενα εργοστασιο π.χ. στη γαλλια υποτιμολογει στη θυγατρικη του στην ελλαδα.
    αρα αν ηταν βασει εργοστασιακης αξιας αλλες εταιριες θα ειχαν πλεονεκτημα και αλλες οχι.

    με τα κυβικα παλι συμφερει οσους εχουν αυτοκινητα χαμηλης ιπποδυναμης, αλλα οδηγει την αγορα σε αλλα μονοπατια.
    τη δεκαετια του 90 ολοι θυμουνται τα γκολφ με τα 60 αλογα καθως και αλλα τετοια μοντελα που "υποβαθμιστηκαν" για να εχουν χαμηλο κοστος στη γερμανια.

    στην εποχη μας θεωρω οτι παλι θα προεκυπταν ειδικα μοντελα με χαμηλη ιπποδυναμη τα οποια θα τα αναβαθμιζαν με προγραμμα μεσα στις αντιπροσωπειες πριν καν βγουν στο δρομο.
    οποτε παλι θα ειχαμε φοροδιαφυγη.

    το δικαιοτερο ειναι η τιμη λιανικης, εκει κανεις δεν μπορει να ξεφυγει, ουτε ο εμπορος, ουτε ο πελατης.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    aristent (13-05-13), friendgr (13-05-13)

  9. #2697
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο αυτό που υπάρχει αυτή την στιγμή ναι το βρίσκω ποιό δίκαίο !!.μήν ξεχνάμε , ότι κάποιο ρολο παιζουν και οι ασφαλιστικές ,δηλάδη αλλη ασφάλεια έχει μια bmw m3 και άλλη ένα seat ibiza cupra π.χ .Δές και τι αμάξια πωλούνται στο εξωτερικό, τόσα AUDI ,CUPRA SEAT πού έχουν πουληθεί στην Ελλάδα δεν έχουν πουληθεί πουθενά !!Ότι πουλάνε στο εξωτερικό σε vag group είναι με τους απλούς κινητήρες 1.6- 1.8 ατμόσφαιρα !!Τουρπάτοι , λίγοι με πολλά άλογα και νομίζω αυτός είναι ο λόγος ότι βλέπεις πιό πολυ bmw -mercendes ,συμφέρει καλυτερα ! επίσης το πετρέλαιο έξω έχει πίο ακριβή φορολογία απο την βενζίνη !!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 13-05-13 στις 09:29 Αιτία: .

  10. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    friendgr (13-05-13)

  11. #2698
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δέν υπάρχει περίπτωση έξω να βάλεις κάτι έξτρα απο αυτό που υπάρχει και να μην δηλωθεί .Διάσταση ελαστικών αλλάζεις και το δηλώνεις μήν ξεχνάμε τα Κ.Τ.Ε.Ο στήν Γερμανία και όχι μόνο εκει Αγγλία - Γαλλία ,δέν γίνεται αυτό να μην το δηλώσεις ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 13-05-13 στις 10:27 Αιτία: .

  12. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    friendgr (13-05-13)

  13. #2699
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλιστα.

    Πάντως το σημαντικό όπως έχω γράψει και παραπάνω είναι τι αντιστοιχίες θα υπάρχουν με το σημερινό καθεστώς για να δούμε αν θα μας ξεσκίσουν και πόσο.

    π.χ. ένα 520 καινούργιο σήμερα έχει τεκμήριο 8800.
    Δεν ξέρω πόσο έχει καινούργιο; ας πούμε με τα εξτραδάκια του έχει 45.000 . Τι τεκμήριο θα έχουν τα 45.000 αξίας ΟΕΟ;

  14. #2700
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καλά, σκέφτομαι ένα διαστροφικό σενάριο που έτσι και ισχύσει θα πέσει σαν ατομική βόμβα στα αυτοκίνητα. Θα είναι και το οριστικό κλείσιμο της ταφόπλακας.
    10000% είμαι σίγουρος ότι θα έχει περάσει από το διαστροφικό μυαλό των συμβουλατορων.....

Σελίδα 270 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 170220260268269270271272280320 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP