Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Σελίδα 271 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 171221261269270271272273281321 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 2.701 έως 2.710 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

  1. #2701
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν δείτε σε ένα περιοδικό με 30.000 πλεόν και λιγότερα, αγοράζεις αμαξάρες!
    αν λοιπόν βάλουν όριο τα 30.000 λιανική τιμή να δω ποιός απο εμάς θα γλιτώσει που τα αγοράσαμε 40 και 50 και 60 χιλιάρικα τα τότε δίλιτρα...

    και ξαναλέω οτι πιθανότατα το νέο μέτρο θα ισχύσει για τα αυτοκίμνητα που θα αγοραστούν απο την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου και μετά!

    όπως με τα ΤΕΛΗ

    συμπέρασμα? ακόμαι και πιο δίκαιο φαινομενικά να είναι το μέτρο, θα μπουν πιο πολλοί να πληρώσουν και όσοι έπρεπε να αποφορολογηθούν θα συνεχίσουν να πληρώσνουν!

    το κρατος χρειάζεται χρήματα και εφόσον χρειάζεται και κοβει μισθους και συνταξεις ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!! θα κοιτάξει δικαιοσύνη στα αυτοκίνητα???

    το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρετε?

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    120ie87 (13-05-13), BILL007 (16-05-13), oldcarskickass (13-05-13)

  3. #2702
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κάνεις λάθος, το κράτος χρειάζεται χρήματα για να πληρώνει μισθούς και συντάξεις γιαυτό τις κόβει INCEPTION χοχοχοχοχο

    Το κράτος χρειάζεται μια ατομική βόμβα.


    Και εγώ αυτό με τον cobalt πιστεύω δλδ ότι ό,τι και να γίνει θα ισχύσει για τις ταξινομήσεις από την ψήφιση του μέτρου και μετά. Κάτι που αν κοιτάξουμε το πρόσφατο παρελθόν θα δούμε ότι έτσι έγινε.

    Λεφτά ναχουμε να ξοδεύουμε
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    120ie87 (13-05-13), trueno (13-05-13)

  5. #2703
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιατί; θα ντραπούν να το εφαρμόσουν σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα το νέο μέτρο;

    ποιός θα τους εμποδίσει;

    Υπάρχουν πίνακες με αξίες αυτοκινήτων με το κιλό....και από δραχμές ακόμα.




    Δυστυχώς συμφωνώ. Η λέξη δικαιοσύνη μόνο γέλιο μου φέρνει.

  6. #2704
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λεφτά να χουμε να πληρώνουμε - όρεξη να χουν να τα ξύνουν και να λαδώνονται

  7. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Stathis (25-05-13), trueno (13-05-13)

  8. #2705
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πώς το δημόσιο ζημιώθηκε από τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας


    Του Σπύρου Δημητρέλη

    Τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού για το πρώτο τετράμηνο του έτους έχουν πολλές αρνητικές ειδήσεις όσον αφορά το σκέλος των εσόδων. Υστέρηση στα έσοδα από το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας, μειωμένα έσοδα από τους φόρους κατανάλωσης καυσίμων και μείωση ακόμη και στις εισπράξεις από τους φόρους στα τσιγάρα. Υπάρχει και άλλη μια που δεν πήρε πολύ φώς από τη δημοσιότητα. Είναι οι εισπράξεις από τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων.

    Το πρώτο τετράμηνο του 2012 το δημόσιο είχε εισπράξει το ποσό των 228 εκατ. ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας. Φέτος την ίδια χρονική περίοδο οι εισπράξεις ανήλθαν σε μόλις 109 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας δηλαδή μείωση κατά 119 εκατ. ευρώ ή 52,2%. Μάλιστα, η μείωση είναι μεγάλη αναφορικά και με το στόχο του φετινού προϋπολογισμού. Ενώ είχε προβλεφθεί ότι το πρώτο τετράμηνο θα εισπραχθούν από τέλη κυκλοφορίας 242 εκατ. ευρώ, τελικά έχουν εισπραχθεί, όπως αναφέρθηκε, μόλις 109 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, εφόσον αυτή η τάση συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες τότε είναι πολύ πιθανό να προκύψει στο φετινό προϋπολογισμό μεγάλη τρύπα όχι μόνο από τους φόρους κατανάλωσης, αλλά και από τα τέλη κυκλοφορίας. Να σημειωθεί ότι για φέτος η πρόβλεψη είναι ότι θα εισπραχθούν από τέλη κυκλοφορίας 1,228 δισ. ευρώ, έναντι 1,315 δισ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί το 2012. Με βάση τις έως τώρα εισπρακτικές επιδόσεις στα τέλη κυκλοφορίας οι φετινές εισπράξεις οδεύουν μετά από πολλά χρόνια για κάτω του ενός δισ. ευρώ.

    Η μείωση αυτή δεν έχει προκαλέσει μεγάλη έκπληξη στις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών. Θεωρείται λογική εξέλιξη με βάση τις αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αναφορικά με το αυτοκίνητο. Οι αλλαγές αυτές ήταν αποτέλεσμα κυρίως της φορολογικής πολιτικής για το αυτοκίνητο των κυβερνήσεων από το 2009 και μετά αλλά και της μεγάλης ύφεσης στην οικονομία. Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο χτυπήθηκε από:

    -τη μεγάλη αύξηση των φόρων στα καύσιμα. Στη λιανική τιμή της αμόλυβδης προστέθηκε περίπου 0,4 ευρώ ανά λίτρο.

    -την επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα υψηλής εργοστασιακής αξίας (άνω των 20.000 ευρώ).

    -την αύξηση των τελών κυκλοφορίας η οποία ήταν υπερβολικά μεγάλη για τα ΙΧ υψηλού κυβισμού (άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών).

    -την επιβολή φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών. Ο φόρος ίσχυσε για τη χρήση 2011, καταργήθηκε για τη χρήση 2012 και επανήλθε για τη χρήση 2013. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά βαρύ φόρο καθώς ανέρχεται σε 10% επί του ετήσιο τεκμηρίου διαβίωσης όταν ο κυβισμού του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 2.500 κυβικά (5% για κυβισμό από 1.929 έως 2.500).

    -θέσπιση τσουχτερών τεκμηρίων διαβίωσης για τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης.

    Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της επιβάρυνσης αρκεί το παρακάτω παράδειγμα. Ο φορολογούμενος που είχε στην κατοχή του ένα τζιπ 3.500 κυβικών εκατοστών το 2008 κατέβαλε τέλη κυκλοφορίας 483 ευρώ. Για το 2013 θα κληθεί να πληρώσει συνολικά τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης ύψους 2.766 ευρώ. Σε αυτά δεν υπολογίζεται και η αύξηση του κόστους χρήσης του ΙΧ λόγω της ανόδου των τιμών των καυσίμων. Είναι προφανές ότι η κατοχή πλέον ενός ΙΧ αυτού του κυβισμού είναι παντελώς ασύμφορη.

    Οι φορολογούμενοι έχουν ήδη προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα. Αυτή η νέα πραγματικότητα όμως σημαίνει μειωμένες εισπράξεις για το δημόσιο ταμείο. Πιο συγκεκριμένα:

    -οι πωλήσεις ΙΧ έχουν πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Ενώ κάθε μήνα το 2008 πωλούνταν περισσότερα από 20.000 ΙΧ, πλέον πωλούνται περίπου 5.000. Δεν έχει πέσει όμως μόνο ο αριθμός των καινούριων ΙΧ που πρωτοκυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Και τα ΙΧ που αγοράζονται είναι κατά κύριο λόγο μικρού και μεσαίου κυβισμού με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το τέλος ταξινόμησης, το ΦΠΑ και τους φόρους κατανάλωσης καυσίμων που εισπράττει το ελληνικό δημόσιο. Για παράδειγμα, φέτος εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν από τέλη ταξινόμησης μόλις 45 εκατ. ευρώ ενώ το 2008 είχαν εισπραχθεί 926 εκατ. ευρώ.

    - λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που συναρτώνται με τους εκπεμπόμενους ρύπους (για ΙΧ που πρωτοκυκλοφορούν μετά τον Νοέμβριο του 2010) πολλοί πλέον αγοράζουν ΙΧ τα οποία απαλλάσσονται από τέλη. Πρόκειται για τα ΙΧ που εκπέμπουν λιγότερα από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

    Δεν είναι λίγοι και αυτοί που προχώρησαν σε κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας κυρίως αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού. ΄Ετσι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας δεν εισπράχθηκαν ποτέ. Όταν στελέχη του ΥΠΟΙΚ βλέπουν τους αριθμούς δεν παραδέχονται ότι η φορολογική πολιτική στο χώρο του αυτοκινήτου ήταν παντελώς αποτυχημένη. “Αυτά που χάθηκαν από τις κρατικές εισπράξεις κερδήθηκαν σε άλλο μέτωπο, αυτό της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας”, λένε με νόημα. Η μεγάλη μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου ήταν αποτέλεσμα και της κατακόρυφης μείωσης των πληρωμών της χώρας για εισαγωγές ΙΧ και καυσίμων. Με άλλα λόγια επιβεβαιώνουν αυτό που πολλοί είχαν υποπτευθεί. Οι υπερβολικοί φόροι στο ΙΧ ήταν ουσιαστικά δασμοί για να χτυπηθούν οι εισαγωγές τους.

    spiros.dimitrelis@capital.gr


    Πηγή:www.capital.gr

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    BILL007 (25-05-13), Leonidas_E39 (25-05-13), PANOS-E60 (25-05-13), S8N (25-05-13)

  10. #2706
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι λίγοι και αυτοί που προχώρησαν σε κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας κυρίως αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού. ΄Ετσι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας δεν εισπράχθηκαν ποτέ. Όταν στελέχη του ΥΠΟΙΚ βλέπουν τους αριθμούς δεν παραδέχονται ότι η φορολογική πολιτική στο χώρο του αυτοκινήτου ήταν παντελώς αποτυχημένη. “Αυτά που χάθηκαν από τις κρατικές εισπράξεις κερδήθηκαν σε άλλο μέτωπο, αυτό της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας”, λένε με νόημα. Η μεγάλη μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου ήταν αποτέλεσμα και της κατακόρυφης μείωσης των πληρωμών της χώρας για εισαγωγές ΙΧ και καυσίμων. Με άλλα λόγια επιβεβαιώνουν αυτό που πολλοί είχαν υποπτευθεί. Οι υπερβολικοί φόροι στο ΙΧ ήταν ουσιαστικά δασμοί για να χτυπηθούν οι εισαγωγές τους.



    Πηγή:www.capital.gr


    Την τελευταια παραγραφο μου την ειχε πει ο gnx...ακομα οταν πηγαιναμε για καφε στην σπηλια του μπογιατζη......

  11. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    gnx (25-05-13)

  12. #2707
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να μην ξεχνάμε το εξής: το κράτος μπορεί να έχασε έσοδα από τέλη, αλλα έχουν εξαχθεί άπειρα αυτοκίνητα στο εξωτερικό μεγάλου κυβισμού. Αυτό σημαίνει ότι στόχος επετεύχθει...
    Detailing Madness

  13. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    vagmag (27-05-13)

  14. #2708
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.121
    Thanked
    1482
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν λοιπόν βάλουν όριο τα 30.000 λιανική τιμή να δω ποιός απο εμάς θα γλιτώσει που τα αγοράσαμε 40 και 50 και 60 χιλιάρικα τα τότε δίλιτρα...
    Η σκεψη,συμφωνα μ'αυτα που διαβαζω στο thread,ειναι η φορολογια βαση εργοστασιακης αξιας και οχι λιανικης.Που σημαινει,συμφωνα και παλι με καποια γραφωμενα απο εδω μεσα,οτι μερικες βιομηχανιες υποτιμολογουσαν τα αυτοκινητα που προοριζονταν για την χωρα μας και αμαξι που στη λιανικη το αγοραζες 40Κ-50Κ,ηταν τιμολογημενο απο τη μαμα εταιρια με 10Κ-15Κ.Αρα λοιπον μερικοι απο εμας θα πρεπει να φορολογηθουμε με τα δεδομενα της τιμολογισης των μητρικων εταιριων.
    Πιθανοτατα ολο το σκεπτικο μου να ειναι λανθασμενο και αν ναι διορθωστε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dafidack : 25-05-13 στις 09:05

  15. #2709
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το χουμε πει και το βλέπουμε και θα το βλέπουμε.

    Δεν υπάρχει καμιά σωτηρία. Θα βάλουμε όλοι το χέρι στήν τσέπη. Μην έχει κανένας αμφιβολία γι αυτό.
    Όποιος μπορεί να πληρώσει καλώς. Οσοι δεν μπορούν ας ετοιμαζονται για σκότωμα ή για καταθεση πινακιδων.

  16. #2710
    Εγγραφή
    19-02-13
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    38
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Την μεγάλη επιβάρυνση θα την έχουν τα πετρελαιοκίνητα και τα αυτοκίνητα κάτω των 2000κ.ε. με μεγάλη εργαστασιακή αξία π.χ. ΒΜW 316 ή ακόμη και Opel insignia 1.6 turbo. Μικρότερη επιβάρυνση θα έχουν τα δίλιτρα και πάνω γιατι ήδη πληρώνουν πολλά...

Σελίδα 271 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 171221261269270271272273281321 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP