Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: [E46] Βελτίωση ιπποδύναμης 316

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιωργο για να τουρμπιστουν αυτα πρεπει να φυγουν ολα απο πανω, να καταργησεις πολλα πραματα(vanos κ valvetronic αν υπαρχει) και να δουλεψουν με αγραφο εγκεφαλο.
    Δεν ειναι οτι δε γινεται. Απλα οικονομικα θα φτασει οσο θες να το κανεις Μ3.
    Και βαλε(και αμα δουλεψει στρωτα χαιρετα μου τον πλατανο. Αχαχαχα).
    Το κρατας οπως ειναι και παιρνεις ετοιμο τουρμπακι με αυτα τα λεφτα.
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    Ειδικα για τις πιεσεις που αναφερς(1,5 μπαρς).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 02-04-13 στις 19:41

  2. The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (02-04-13), Bazil Van Sinner (02-04-13), BILL007 (03-04-13), Kostas_1 (02-04-13), Leonidas_E39 (03-04-13), nikos valvetronic (05-04-13), Thomelef (02-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    ...
    για τους Μ54 υπάρχει λύση για F/I, τουλάχιστον για πιέσεις απο 0,6 εως 1 bar

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    για τους Μ54 υπάρχει λύση για F/I, τουλάχιστον για πιέσεις απο 0,6 εως 1 bar
    F/I?
    Δλδ?

  5. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (02-04-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    F/I?
    Δλδ?
    Forced Induction = F/I (το αντίπαλο δέος του Ν/Α)

  7. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (02-04-13), ghost-rider (02-04-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Forced Induction = F/I (το αντίπαλο δέος του Ν/Α)
    thank you!
    Δεν ειχα ιδεα, ξεκιναω το ψαξιμο!!

  9. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    thank you!
    Δεν ειχα ιδεα, ξεκιναω το ψαξιμο!!
    π.χ.: https://www.esstuning.com/categories/BMW/

  10. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κομπρεσσορατα?
    Ναι αυτο το ηξερα!
    Με τουρμπο τι γινεται, οπου οι πιεσεις σε δεδομενες στροφες δεν ειναι σταθερες?
    Εκει ακομα και το μισο μπαρ για ενα Μ54 μοιαζει μπερδεμα...

  11. #8
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιωργο για να τουρμπιστουν αυτα πρεπει να φυγουν ολα απο πανω, να καταργησεις πολλα πραματα(vanos κ valvetronic αν υπαρχει) και να δουλεψουν με αγραφο εγκεφαλο.
    Δεν ειναι οτι δε γινεται. Απλα οικονομικα θα φτασει οσο θες να το κανεις Μ3.
    Και βαλε(και αμα δουλεψει στρωτα χαιρετα μου τον πλατανο. Αχαχαχα).
    Το κρατας οπως ειναι και παιρνεις ετοιμο τουρμπακι με αυτα τα λεφτα.
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    Ειδικα για τις πιεσεις που αναφερς(1,5 μπαρς).
    ε ενταξη αλλαζης μοτερ

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP