Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 52

Θέμα: [E46] Βελτίωση ιπποδύναμης 316

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιωργο εγινες φαν του τουρμπο?

    Παθαινω την πλακα μου...

  2. #32
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοω οτι οπως ειπαν πριν δεν γινεται σε ολα. Πχ στα σειρας Ν ειναι αδυνατον
    ΔΕΝ Υπαρχη κινητηρας που να ειναι Αδυνατον ενταξη αν συζητησης με εναν Πελατη μου που (Παρολο λενε οτι ειναι ακριβως εδω σαλ/κη) θα σου βρη 100 λυσεις:
    https://www.turbo-mechanika.com/
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 850CSI : 02-04-13 στις 19:15

  3. #33
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιωργο εγινες φαν του τουρμπο?

    Παθαινω την πλακα μου...
    ΚΑΙ Βεβαια Αν Ημουν στη Θεση του θα εκανα κι Εγω το Ιδιο

  4. #34
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιωργο εγινες φαν του τουρμπο?

    Παθαινω την πλακα μου...
    τον περασαν κανα 2-3 uno turbo και το σκεφτεται

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    A8hnaios (02-04-13), fanisk (02-04-13), Leonidas_E39 (03-04-13)

  6. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΔΕΝ Υπαρχη κινητηρας που να ειναι Αδυνατον ενταξη αν συζητησης με εναν Πελατη μου που (Παρολο λενε οτι ειναι ακριβως εδω σαλ/κη) θα σου βρη 100 λυσεις:
    https://www.turbo-mechanika.com/
    Ασε ρε Γιωργο, εδω παλευουν τοσα χρονια και δουλεια δεν γινεται με τα βαλβτρονικ

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (03-04-13), Thomelef (02-04-13)

  8. #36
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασε ρε Γιωργο, εδω παλευουν τοσα χρονια και δουλεια δεν γινεται με τα βαλβτρονικ
    δηλδ το συστημα μεταβλητου χρονισμου δεν προσαρμοζετε? και αν παρουσιαζη κατι κατα διαστηματα πιστευω πως ισως κατι να γινετε

  9. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλδ το συστημα μεταβλητου χρονισμου δεν προσαρμοζετε? και αν παρουσιαζη κατι κατα διαστηματα πιστευω πως ισως κατι να γινετε
    Οχι τα valvetronic δεν παιρνουν τιποτα Γιωργαρα, το 850 ειναι ασφαλες και δεν χρειαζεται να φοβαται

  10. #38
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιωργο για να τουρμπιστουν αυτα πρεπει να φυγουν ολα απο πανω, να καταργησεις πολλα πραματα(vanos κ valvetronic αν υπαρχει) και να δουλεψουν με αγραφο εγκεφαλο.
    Δεν ειναι οτι δε γινεται. Απλα οικονομικα θα φτασει οσο θες να το κανεις Μ3.
    Και βαλε(και αμα δουλεψει στρωτα χαιρετα μου τον πλατανο. Αχαχαχα).
    Το κρατας οπως ειναι και παιρνεις ετοιμο τουρμπακι με αυτα τα λεφτα.
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    Ειδικα για τις πιεσεις που αναφερς(1,5 μπαρς).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 02-04-13 στις 19:41

  11. The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (02-04-13), Bazil Van Sinner (02-04-13), BILL007 (03-04-13), Kostas_1 (02-04-13), Leonidas_E39 (03-04-13), nikos valvetronic (05-04-13), Thomelef (02-04-13)

  12. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    ...
    για τους Μ54 υπάρχει λύση για F/I, τουλάχιστον για πιέσεις απο 0,6 εως 1 bar

  13. #40
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιωργο για να τουρμπιστουν αυτα πρεπει να φυγουν ολα απο πανω, να καταργησεις πολλα πραματα(vanos κ valvetronic αν υπαρχει) και να δουλεψουν με αγραφο εγκεφαλο.
    Δεν ειναι οτι δε γινεται. Απλα οικονομικα θα φτασει οσο θες να το κανεις Μ3.
    Και βαλε(και αμα δουλεψει στρωτα χαιρετα μου τον πλατανο. Αχαχαχα).
    Το κρατας οπως ειναι και παιρνεις ετοιμο τουρμπακι με αυτα τα λεφτα.
    Το ιδιο ισχυει και για τους εξακυλινδρους Μ54.
    Ειδικα για τις πιεσεις που αναφερς(1,5 μπαρς).
    ε ενταξη αλλαζης μοτερ

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP