Επισης, αν ειναι ο Ν40-Ν45 δεν προκειται ποτε να γινει τουρμπο/κομπρεσσορας. Αυτα τα μοτερ δεν τουρμπιζονται με τιποτα.
Επισης, αν ειναι ο Ν40-Ν45 δεν προκειται ποτε να γινει τουρμπο/κομπρεσσορας. Αυτα τα μοτερ δεν τουρμπιζονται με τιποτα.
BILL007 (31-03-13)
φιλος αγορασε ενα 316 μνρα απλα με 19αρες snitzer επανω...facelift 2004....περα απο αυτο το αυτοκινητο καταναλωνε 10 ευρω βενζινη σε καθημερινη βαση με οχι πολλες μετακινησεις.....στις ανηφορες μονο με πρωτη εβγαινεως πορωμενος κ με τις επιδοσεις περαν του οτι ειχε αγορασει ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο ηταν ταφος...κ ηθελε να το ανεβασει.....αρχικα του δανεισα τις 2 16αρες μου....νομιζε οτι πηρε 20ιππους κ μονο απο αυτο....δν τις εχει βγαλει ακομα απο πανω κ θελει να τις αγορασει....επειτα θελει κι αλλες επιδοσεις κ αρχισε κ εκεινος να σκεφτεται εξατμισεις turbo κ τετοια....Σαν καλος φιλος παλι του ειπα οτι για να δεις ασπρη μερα με λιγα χρηματα με αυτο το μοτερ η πιο φθηνη λυση ειναι NITROUS...μπηκε κ σε αυτη τη διαδικασια με ενα κiτ της nos κ ψεκαζει 28 ιππους κ γινεται κατι...Αλλα κ παλι το αυτοκινητο ειναι τοσο βαρυ που με ενα τοσο χαμηλου κυβισμου κινητηρα χωρις ροπη δεν γινεται τιποτα..αφου οταν ψεκαζει την διαφορα την ακους μονο στον ηχο δεν νιωθεις καμια ωθηση μεσα στην καμπινα
Με λιγα λογια οποιος ριχνει χρηματα σε 316 απλα πεταει τα λεφτα του....βαζεις ενα 6κυλινδρο 330 κ καθαρισες
αλλα παει για μ3 ο δικος μου
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 02-04-13 στις 18:58
kotanidis (27-05-13)
θες μια τουρμπινουλα και προγραμμα σε 1μιση ατμ. και θα εισαι χαλαρα με πιο πολλα αλογα
oldcarskickass (02-04-13)
Bazil Van Sinner (02-04-13), fanisk (02-04-13)
Leonidas_E39 (03-04-13), Thomelef (02-04-13)