όντως...αλλά πλέον περσινά ξινά σταφύλια με το θέμα. ειδικά αν το έχεις ήδη πάθει μια φορά, την δεύτερη το παίρνεις πιο μαλακά.
είμαι περίεργος πάντως να δώ πόσο ακριβώς είναι. πρέπει να περιμένω τώρα μέχρι να το καθαρίσουμε και να δούμε.
όντως...αλλά πλέον περσινά ξινά σταφύλια με το θέμα. ειδικά αν το έχεις ήδη πάθει μια φορά, την δεύτερη το παίρνεις πιο μαλακά.
είμαι περίεργος πάντως να δώ πόσο ακριβώς είναι. πρέπει να περιμένω τώρα μέχρι να το καθαρίσουμε και να δούμε.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Thomelef (23-03-13)
Γρηγορα γρηγορα να το επισκευασεις και να το χαρεις οπως κανεις καθε μερα!
Το δικο μου μιας και το ελεγξαν 2-3 ενδιαφερομενοι κατεληξαν οτι δεν εχει ανοιξει πισω. Μηπως να εβαζα την ενισχυση προληπτικα ;;;
Για μπροστα υπαρχει επισης καποιο κιτ ;; Να το συνδυασω μαζι με καποια μπαρα θολων ;;
Για τους μπροστά θόλους υπάρχουν οι μαμά ενισχύσεις που έμπαιναν σε κάποια εξακύλινδρα E46 sedan και touring στα πλαίσια του "poor road package, S815A), αλλά και στάνταρ στις εκδόσεις xi, με part no. 51-71-7-036-781.
Εάν δεις στο παρακάτω link, μπαίνουν και στο Μ3 αλλά θέλουν λίγο πατέντα. Πιστεύω με μία εμπρός μπάρα θόλων δεν θα έχεις θέμα με τους θόλους του Μ3 ξανά εάν δεν φοράς coilover.
https://www.turnermotorsport.com/p-3...ates-pair.aspx
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ερωτηση: Εφοσον πισω υπαρχει το γνωστο προβλημα με το πατωμα, μια μπάρα θολων στο πορτ παγκαζ της Wiechers ενισχυει το πισω μερος η ειναι χειροτερα λογω περισσοτερης ακαμψιας?
Στελιο μια μπαρα θολων δε προστατευει το πατωμα.
Δε κανει δουλεια ουτε μπαρα που να εφαπτεται στο πατωμα.
Το πατωμα ειναι ''σαντουιτς'' και ενδιαμεσα ειναι κενο. Το ζορι το τραβαει το κατω μερος
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
BILL007 (05-04-13), chief (05-04-13), EVERGET (05-04-13), ghost-rider (05-04-13), Leonidas_E39 (05-04-13), steliosm46 (05-04-13), vagmag (24-04-13), zaharias (05-04-13)
Το πρόβλημα του πατώματος λύνεται μόνο με σωστή ενίσχυση στα σημεία έδρασης της γέφυρας. Η μπάρα θόλων πίσω δεν βοηθά να μην ανοίξει το πάτωμα, αλλά βοηθά πολύ (ειδικά σε αυτοκίνητα με coilover) να μην ανοίξουν οι πίσω θόλοι ή να μην έχεις mushrooming των θόλων.
Aπό εκεί και πέρα, εγώ μιας και φοράω πίσω wiechers, θεωρώ ότι είναι μια πολύ χρήσιμη low cost προσθήκη στο αμάξι. Η διαφορά στο δέσιμο του αυτοκινήτου είναι εμφανέστατη μετά την τοποθέτηση, όπως και στον τρόπο που ακούει (αμεσότερα) στο γκάζι. Σκέψου ότι αντισταθμίζεται σε μεγάλο βαθμό η έλλειψη λαμαρίνας λόγω ανακλινόμενων καθισμάτων στο Μ3.![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
BILL007 (05-04-13), doctore (05-04-13), steliosm46 (05-04-13), vagmag (24-04-13), zaharias (05-04-13)
Mαλιστα..Αρα λοιπον οταν μιλαμε για ενισχυση ενοουμε προφανως το κιτακι με λαμακια του TurnerMotorsport και τον εποξικο αφρο που δινει η BMW..
Παντως καλη φαση θα ηταν να κανουμε και ενα Group Buy για την μπαρα εμεις που δεν την εχουμε βαλει και οποιος θελει φυσικα.
Νομιζω οτι κοστιζει 150?
Αρα αν ενδιαφερομασταν 2-3 για παραδειγμα θα μπορουσαμε να παμε σε ενα κοστος των 100 ευρω για το κομματι?