-
Πάντως κάνοντας ένα search σχετικά με τα Μ3 Ε46 στο car μπορώ να παρατηρήσω τα εξης:
- Υπάρχουν πλέον 65 αυτοκίνητα (μαζί με τις μετατροπές) όταν πριν κάτι μήνες υπήρχαν 100+
- Μέση τιμή βγαίνει (μαζί με τις μετατροπές) στα 16.400. Βάζοντας σαν περιορισμό αξία >9.000.
- Οι μετατροπές παίζουν κατά μέσω όρο στα 12.000 ενώ τα ικανοποιητικών προδιαγραφών γνήσια στα 17.000 με 20.000
Αυτές οι παρατηρήσεις οδηγούν στα εξης συμπεράσματα:
- Αρχίζει και ξεκαθαρίζει η αγορά με πολλά αυτοκίνητα να φεύγουν έξω.
- Η μεταπωλητική αξία των Μ3 Ε46 φαίνεται να μην έχει επηρεασθεί τόσο σφοδρά από το νέο φόρο πολυτελείας όσο θα περιμέναμε.
- Το έχω ακούσει από ανθρώπους του χώρου και το πιστεύω και εγώ: Μετά τα νέα χαράτσια το Μ3 Ε46 αποτελεί τη χρυσή τομή από άποψη σχέσης κόστους/απόδοσης για το κοινό που θέλει Μ. Τα Μ5, Μ3 Ε9Χ, Μ6 έχουν γίνει απαγορευτικά. Τα Μ3 Ε36 είναι αρκετά παλιά και δεν υπάρχουν γνήσια. Τα Ζ4 Μ πάσχουν στον τομέα πρακτικότητα. Το συγκεκριμένο κοινό που θέλει μεταχειρσμένο Μ έχει αρχίσει να δείχνει πιο έντονο ενδιαφέρον για τα Μ3 Ε46, κάτι το οποίο ενδέχεται να διατηρήσει τις τιμές σε καλά επίπεδα.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
m_power_lunatic (13-03-13), S8N (13-03-13), steliosm46 (13-03-13), vagmag (13-03-13), Vassilis ///M (13-03-13), zaharias (13-03-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP