S8N (13-03-13)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 13-03-13 στις 09:33
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
S8N (13-03-13)
Αααα οκ,ναι θα ξαναερθω μου εχει λειψει αληθεια.Πηγαινα Αλεξανδρουπολη οδικως ενα βραδυ και λεω ''δεν μπαινω μια μεσα'' να χαρει η ψυχη μου???Αλλα ειχα δουλεια την επομενη μερα και δεν....
Παντως παιδια,αυτο το Ε92 ΟΤΙ και να βαλεις πανω,χρυσο-ρουμπινια-διαμαντια που λεει ο λογος,δεν εχει την ομορφια του 46.
Τι forum στο εξωτερικο,ευρωπαικα,αμερικ ανικα και αν εχω-ουμε δει....την ομορφια της Μ3 Ε46 ΔΕΝ την εχει.Sorry απο τα παιδια με 92 αλλα προσωπικη αποψη.
Αυτο που εχω συμπερανει διαβαζοντας ειναι το γεγονος οτι το 92αρι εχει πλαισιο απο γρανιτη.Ακαμπτο εντελως χωρις μικροσχισμες και ραγισματα μετα ακομα και απο βαρβαρη χρηση.
Σε αντιθεση τα 46αρια εχουνε 2-3 σημεια που ανοιγουνε,οπως και τα 36αρια παλιοτερα και τα 30αρια ακομα πιο πριν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 13-03-13 στις 09:38
insane in the ///Midbrain
EVERGET (13-03-13), giannis_compact (13-03-13), Vasilis M3 (13-03-13), Vassilis ///M (13-03-13)
Πάντως κάνοντας ένα search σχετικά με τα Μ3 Ε46 στο car μπορώ να παρατηρήσω τα εξης:
- Υπάρχουν πλέον 65 αυτοκίνητα (μαζί με τις μετατροπές) όταν πριν κάτι μήνες υπήρχαν 100+
- Μέση τιμή βγαίνει (μαζί με τις μετατροπές) στα 16.400. Βάζοντας σαν περιορισμό αξία >9.000.
- Οι μετατροπές παίζουν κατά μέσω όρο στα 12.000 ενώ τα ικανοποιητικών προδιαγραφών γνήσια στα 17.000 με 20.000
Αυτές οι παρατηρήσεις οδηγούν στα εξης συμπεράσματα:
- Αρχίζει και ξεκαθαρίζει η αγορά με πολλά αυτοκίνητα να φεύγουν έξω.
- Η μεταπωλητική αξία των Μ3 Ε46 φαίνεται να μην έχει επηρεασθεί τόσο σφοδρά από το νέο φόρο πολυτελείας όσο θα περιμέναμε.
- Το έχω ακούσει από ανθρώπους του χώρου και το πιστεύω και εγώ: Μετά τα νέα χαράτσια το Μ3 Ε46 αποτελεί τη χρυσή τομή από άποψη σχέσης κόστους/απόδοσης για το κοινό που θέλει Μ. Τα Μ5, Μ3 Ε9Χ, Μ6 έχουν γίνει απαγορευτικά. Τα Μ3 Ε36 είναι αρκετά παλιά και δεν υπάρχουν γνήσια. Τα Ζ4 Μ πάσχουν στον τομέα πρακτικότητα. Το συγκεκριμένο κοινό που θέλει μεταχειρσμένο Μ έχει αρχίσει να δείχνει πιο έντονο ενδιαφέρον για τα Μ3 Ε46, κάτι το οποίο ενδέχεται να διατηρήσει τις τιμές σε καλά επίπεδα.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
m_power_lunatic (13-03-13), S8N (13-03-13), steliosm46 (13-03-13), vagmag (13-03-13), Vassilis ///M (13-03-13), zaharias (13-03-13)
Γιαννη μια πιτα τυλιγμενη με 2 σουβλακια μεσα ντοματα κρεμυδακι και σος
γιαουρτιου παραγωγης τους μονο !!!
Βεβαια το ενα δεν φτανει ουτε για ζητω αλλα για πριν τον υπνο ειναι φαρμακο
μπορω να πω !!!
Οποτε ερθεις με χαρα μου να παμε οχι μονο εκει και οπου αλλου αγαπας !!!
m_power_lunatic (13-03-13), S8N (13-03-13), zaharias (13-03-13)
Eιμαι ΑΚΡΙΒΩΣ της ιδιας γνωμης.
Ακριβως,επιπλεον τα πολυ καλα διατηρημενα και προσεγμενα θα ειναι παντα σε ζητηση.Λιγοι θα μπορουνε να τα πληρωσουνε πλεον αλλα οταν θα θελουνε να αγορασσουνε Μ3 Ε46 καλο και καθαρο θα το πληρωσουνε.
Ειδα ενα προχθες ασημενιο σε εκθεση απειρο καιρο.Το πουλαει ακομα απο οταν ειχα το δικο μου φανταστειτε,δεν ειχε τρακαρει αλλα ητανε η ταλαιπωρια η ιδια.
Εκοβε ενα 500-αρικο απο τα 12.900 (+τελη) και το αμαξι ηθελε ευκολα 3.000 ευρω για να ειναι αξιομαχο και σχεδον σιγουρα ειχε γυρισμενα χλμ.
Η τιμη του ουσιατικα για να πουληθει ειναι τα 9χιλιαρικα στο συγκεκριμενο θεωρω.Βεβαια δεν του ειπα τιποτα γιατι καταλαβα οτι το εχει παρει προσωπικα το θεμα και απο εγωισμο δεν το κατεβαζει και δεν δεχεται οτι απο αυτο την εχει πατησει κα πρεπει να χασει και αλλο για να το ξεφορτωθει (stop loss).
P.S ΧΡΗΣΤΟ ΕΙΝΑΙ 11.15 ΚΑΙ ΞΕΡΟΓΛΥΦΟΜΑΙ ΡΕ ΕΣΥ!!!!Ευχαριστω Χρησταρα μου!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 13-03-13 στις 10:16
insane in the ///Midbrain
EVERGET (13-03-13)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/569658/
Γιάννη εάν λες γι αυτό, πωλείται από το 2009 που αγόρασα εγώ το δικό μου. Τότε το πούλαγε 33 εάν θυμάμαι καλά, όταν τα facelift είχαν 40 με 42.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]