To βρηκαν?
Αφου ολα τα αυτοκινητα που εχουν τον ιδιο κινητηρα γραφουν τα ιδια πραγματα στην αδεια.
Τι βρηκαν στο ΚΤΕΟ?
Τον κινητηρα σου τον αλλαζεις ανα πασα στιγμη με ιδιο πανομοιοτυπο χωρις να χρειαζεται να κανεις τιποτα γραφειοκρατικο. Δεν υπαρχει και κατι να κανεις.
Εκτος αν χανω κατι...
Αν ομως βαλεις ιδια κυβικα αλλα διαφορετικο μοτερ πρεπει να δηλωσεις(πχ απο Μ50Β25 δηλωνεις για να πας σε Μ52Β25 η σε Μ54Β25).
Μηπως ο φιλος σου πηγε απο κανενα βανατο Μ50ΤUB25 σε Μ52Β25 μονοβανο πχ?
Ολοιδια εμφανησιακα,(εκτος απο το καλυμα βανος. Στο ενα ειναι μαυρο στο αλλο ασημι. Δουλευουν με τον ιδιο εγκεφαλο, φιλος με Μ52 επεσε θυμα πλανης και πηρε Μ50 βανατο...) αλλα προκειται για αλλο κινητηρα...
Σε μια τετοια περιπτωση σαφως και σε εντοπιζουν. Το αν θα σε κοψουν η οχι ειναι στη διακριτικη ευχερεια τους...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 15-01-13 στις 19:36
nikos valvetronic (15-01-13)
Άρα δεν υπάρχει κανόνας.Όπως τους καπνίσει τα βάζει το κάθε μηχανολογικό μου φαίνεται..
ghost-rider (15-01-13), Kostas_1 (15-01-13)
ακυρο απο εμενα,αυτο που ειπα.αφορουσε αλλο πραγμα το κτεο
Αυτό λέω, ότι οι άδειες μας γράφουν τον τύπο και όχι κάποιον αριθμό ώστε να μπορούμε σε κάποιο site π.χ να checkaρουμε αν φοράει τον κινητήρα από όταν βγήκε από το εργοστάσιο.
Δεν θέλω να κάνω κάτι Θάνο, απλά μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία....
A8hnaios (15-01-13)
Ναι Θάνο, αυτό λέω... το έχω δει ότι έχει και άλλους. Υπάρχει τρόπος να checkareis ποιους αριθμούς είχε το μοτέρ όταν βγήκε στην παραγωγή? Αυτό ήταν το ερώτημα μου..