1) Τσεκάρεις τη δίοδο να δεις οτι κάνει 100% επαφή και δεν εχεις κανει καμια ψυχρή κόλληση στα καλώδια.
2) Με το διαγνωστικό (gt1, bmw scanner κτλ) τσεκάρεις τα live data απο τη μανάδα αερόσακων (SRS), τί δείχνει δλδ του συνοδηγού: occupied ή not occupied
Εάν με την πατέντα με τη δίοδο σου δείξει "not occupied", παρόλο που το λαμπάκι θα είναι σβηστό ο αερόσακος του συνοδηγού ΔΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ. Γιαυτό τσέκαρέ το να είσαι σίγουρος. Στο δικό μου πάντως με τη δίοδο το βγάζει "occupied" (κατειλημμένο). Απο τις φωτό που έβαλα δες την τελευταία
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...?t=2492&page=5