Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 75

Θέμα: [E46] λαμπακι airbag?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-03-12
    Περιοχή
    Δάφνη
    Μηνύματα
    376
    Thanked
    472
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zgouriazmenos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φωτογραφίες όπως υποσχέθηκα! Το module κάτω απο τη θέση του συνοδηγού, δίοδο και τελος check με το διαγνωστικό

    Μόλις βρω χρόνο, θα το παλέψω...

  2. #2
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zografias Εμφάνιση μηνυμάτων

    Μόλις βρω χρόνο, θα το παλέψω...
    Λοιπον το εκανα .....
    Εβαλα μια σκετη διοδο οπως μας εδειξε ο φιλος ......και αφησα εκτος την φισα του αισθητηρα ......... το λαμπακι εσβησε και δεν αναβει ουτε οταν κατσω ουτε τιποτα .....αλλα με το που κουμπωνω το διαγνωστικο και καθομαι αναβοσβηνει οταν μπαινω μεσα με το διαγνωστικο.......αυτο ειναι λογικο?
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  3. #3
    Εγγραφή
    11-03-10
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    380
    Thanked
    424
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dermatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον το εκανα .....
    Εβαλα μια σκετη διοδο οπως μας εδειξε ο φιλος ......και αφησα εκτος την φισα του αισθητηρα ......... το λαμπακι εσβησε και δεν αναβει ουτε οταν κατσω ουτε τιποτα .....αλλα με το που κουμπωνω το διαγνωστικο και καθομαι αναβοσβηνει οταν μπαινω μεσα με το διαγνωστικο.......αυτο ειναι λογικο?
    Μήπως δεν κάνει καλή επαφή η δίοδο? Τσεκαρέ το γιατί την πάτησα και εγώ την πρώτη φορά... Επίσης, βάλε το διαγνωστικό να δεις τα live data απο τη μονάδα SRS για να δεις τί βγάζει
    Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....

  4. The Following User Says Thank You to zgouriazmenos For This Useful Post:

    BILL007 (14-01-13)

  5. #4
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zgouriazmenos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως δεν κάνει καλή επαφή η δίοδο? Τσεκαρέ το γιατί την πάτησα και εγώ την πρώτη φορά... Επίσης, βάλε το διαγνωστικό να δεις τα live data απο τη μονάδα SRS για να δεις τί βγάζει
    Για κανε μια μεταφραση Το διαγνωστικο που πηγα δεν ελεγε αν τελικα την δειχνει ή οχι κατηλημενη .....αλλα μου ειπε οτι εφοσον δεν αναβει λαμπακι θα αναψει ο αεροσακος!
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  6. #5
    Εγγραφή
    11-03-10
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    380
    Thanked
    424
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dermatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για κανε μια μεταφραση Το διαγνωστικο που πηγα δεν ελεγε αν τελικα την δειχνει ή οχι κατηλημενη .....αλλα μου ειπε οτι εφοσον δεν αναβει λαμπακι θα αναψει ο αεροσακος!
    1) Τσεκάρεις τη δίοδο να δεις οτι κάνει 100% επαφή και δεν εχεις κανει καμια ψυχρή κόλληση στα καλώδια.
    2) Με το διαγνωστικό (gt1, bmw scanner κτλ) τσεκάρεις τα live data απο τη μανάδα αερόσακων (SRS), τί δείχνει δλδ του συνοδηγού: occupied ή not occupied
    Εάν με την πατέντα με τη δίοδο σου δείξει "not occupied", παρόλο που το λαμπάκι θα είναι σβηστό ο αερόσακος του συνοδηγού ΔΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ. Γιαυτό τσέκαρέ το να είσαι σίγουρος. Στο δικό μου πάντως με τη δίοδο το βγάζει "occupied" (κατειλημμένο). Απο τις φωτό που έβαλα δες την τελευταία
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...?t=2492&page=5
    Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....

  7. #6
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zgouriazmenos Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Τσεκάρεις τη δίοδο να δεις οτι κάνει 100% επαφή και δεν εχεις κανει καμια ψυχρή κόλληση στα καλώδια.
    2) Με το διαγνωστικό (gt1, bmw scanner κτλ) τσεκάρεις τα live data απο τη μανάδα αερόσακων (SRS), τί δείχνει δλδ του συνοδηγού: occupied ή not occupied
    Εάν με την πατέντα με τη δίοδο σου δείξει "not occupied", παρόλο που το λαμπάκι θα είναι σβηστό ο αερόσακος του συνοδηγού ΔΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ. Γιαυτό τσέκαρέ το να είσαι σίγουρος. Στο δικό μου πάντως με τη δίοδο το βγάζει "occupied" (κατειλημμένο). Απο τις φωτό που έβαλα δες την τελευταία
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...?t=2492&page=5
    Ναι την ειδα την φωτο......πρεπει τωρα να παω σε κανα συνεργειο με gt1 για να το τσεκαρω! Ξερει κανεις κανενα με gt1 στον Αγιο Δημητριο?
    Ευχαριστω για τον χρονο σου!
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP