Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: Mercedes-Benz E63 AMG (2014)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι, ο αυτοματος σειριακος που αντι να ανεβαζει πανω και κα κατεβαζει κατω, ανεβαζει αριστερα και κατεβαζει δεξια?
    Δηλαδη τον σπρωχνεις προς τον συνοδηγο για να ανεβασει.
    Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
    Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
    Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    aristent (13-01-13), GiannisRob (13-01-13), Ptboul (14-01-13), Stamatis (13-01-13), vagmag (13-01-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
    Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
    Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.
    και εγώ που το δοκίμασα κάποια στιγμή, μου φάνηκε πολύ φυσική η κίνηση...

    έστω και αν προτιμώ το μπρος-πίσω

  4. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
    Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
    Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.
    Βαγγο και στο SMG μονο τον καρπο κουνας. αν και σιγουρα το δεξια-αριστερα μαλλον ειναι λιγο ποιο ''ευκολο''.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP