Οι γνωμες διίστανται,αλλα η προσπαθεια για κατι συγχρονο,νεο και διαφορετικο, νομιζω οτι πετυχε.
οι ιδεες ομως στερεψανε οταν χρειαστηκε να σχεδιασουν το πισω μερος:
αν και σε στεϊσον καπως "σωζεται":
εδω μαζι με τις απλες εκδοσεις φαινεται ξεκαθαρα η επιτυχια στον μπροστα σχεδιασμο:
..... το εσωτερικο ειναι ανταξιο των προσδοκιων:
κατσε να δουμε και τα τεχνικα χαρακτηριστικα και τις οντως εντυπωσιακες επιδοσεις:
με 3,6 στο 0-100 ειναι πιο γρηγορη απο την Μ5 F10!!!
Ακουω....![]()