Να μην τα πάρεις και να βάλεις τα δικά του.
Κάμπριο είναι, με εισαγωγή και εξάτμιση, θα είναι σαν κινέζικο μαρτύριο οταν θα ταξιδεύεις.
Στα 400τόσα άλογα +/- 10 δεν αξίζει 5.000
αποψή μου πάντα.
Να μην τα πάρεις και να βάλεις τα δικά του.
Κάμπριο είναι, με εισαγωγή και εξάτμιση, θα είναι σαν κινέζικο μαρτύριο οταν θα ταξιδεύεις.
Στα 400τόσα άλογα +/- 10 δεν αξίζει 5.000
αποψή μου πάντα.
Φίλε και το δικό μου Μ3άκι cabrio είναι!! Έχω τελικό και να σου πω με χαλάει ΜΟΝΟ στις 2500 rpm που συντονίζει...!! Αλλά αυτό συμβαίνει στο ταξίδι και αν πηγαίνω με 6η και 120 km/h...!! Πράγμα που δεν χρειάζεται να γίνεται!!! Πας με 140km/h και ξεγνοιάζεις.... !!
Όσο για τα λεφτά έχει απόλυτο δίκιο... δεν αξίζει...!!!
Συμφωνώ γι' αυτό και έκανα νύξη στο θέμα!! Απλά ήθελα και την γνώμη σας μια και από το συγκεκριμένο μοτέρ-μοντέλο δεν ξέρω και πολλά πράγματα!! Στο δικό μου έσπασα τα μούτρα μου... και έμαθα!!!
Για την εξάτμιση τιτανίου να σου πω ψήνομαι τρελά να την πάρω...!!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]