Οταν αγορασαμε τα αυτοκινητα υπηρχε ενα σημα τελων κυκλοφοριας 480 ευρω και τιποτα αλλο. Οποτε καναμε και τα κουμαντα μας αναλογα. Προφανως αν υπηρχε ενα σταθερο φορολογικο συστημα τα τελευταια χρονια δεν θα μπορουσαμε να ισχυριστουμε οτι δεν γνωριζαμε τι παιρναμε. Για να δουμε τα λεγομενα σου αν αυριο το δικαιο ελληνικο κρατος σου πει εσενα, που εχεις κανει τα κουμαντα σου με τα σημερινα δεδομενα, να του δωσεις 2-3 χιλιαρικα παραπανω φορο απο οσα υπολογιζες οτι θα δινεις
katrin_bmw (06-11-12), nik200 (06-11-12), pilot (06-11-12), Vassilis ///M (06-11-12)
Για ποιους λογους δε θα αγοραζες μετατροπη?
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
δικαιο κρατος????ποιο δικαιο...αστεια λες φιλε turbodog...χιιχιχιχ...εγω ειμαι ο πρωτος που το κραζω...και εχω πορευτει και αναλογα...
περα απο την πλακα...αλλο 2-3 χιλιαρικα και αλλο απο τα 480 στα 1100 που ειμαστε τωρα...αν παει 2-3 χιλιαρικα το βλεπω να τα δινουμε ολοι....![]()
Το 'δικαιο' ειρωνικα το λεωΔεν αναφερομαι μονο στο σημα αλλα και στο τεκμηριο συντηρης που σου ανεβαζει την δηλωση αν εχεις και αλλα κινητα/ακινητα στην κατοχη σου οπως και οτι σου αναλωνει το διαθεσιμο εισοδημα για τυχον μελλοντικες αγορες (κατι πολυ σημαντικο που δεν αναφερεται συχνα)
Konstantinos E60 (06-11-12), nik200 (06-11-12), pilot (06-11-12), Vassilis ///M (06-11-12)
1/γιατι οσο και να το θελουμε μια μετατροπη ειναι μια μετατροπη
2)δεν εχω εμπιστοσυνη σε κανεναν μηχανικο να φτιαξει ενα απλο 46αρι Μ3.
Αν ηταν ετσι απλα ολα ,τοτε οκ
θα πηγαινα σε ολες τις μαρκες θα επαιρνα τα απλα μοντελα κ θα μεταλλασα.
δεν μου σρεσει κατι τετοιο.
και 100% να το πετυχουν γινεται με παρεμβασεις ολικες .
αυτο εμενα δεν μου αρεσει.
δεν κοιμαμαι ησυχος.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
S8N (06-11-12)
το πάμε απο'δω, το πάμε απ'εκεί, για να λέμε τα αυτονόητα.
για τα του κράτους, όλοι ξέρουμε αν λειτουργεί σωστά, και αν αυτά που βγάζουνε στην πλάτη μας είναι λογικά ή παράλογα.
η κουβέντα ξεκίνησε λέγοντας ότι αλλάζουν τα πράγματα, και ότι θα ζορίσει πολύ η κατάσταση για το συγκεκριμένο συμβάν.
οπότε, καλό θα είναι όσοι είναι μπερδεμένοι με τέτοιου είδους αγγελείες, να προσέξουν και να κάνουν τα κουμάντα τους μη και βρεθούν αντιμέτωποι με άσχημα πράγματα.
αυτό και τπτ άλλο.
κάποια άλλη εποχή όλα ήταν διαφορετικά, τα αμάξια αγοραζόντουσαν πιο εύκολα, οι ******* τρώγανε πιο εύκολα προλό, επίσεις δεν ασχολιόντουσαν παρά μόνο αν το βράδυ η κυρά δεν τους είχε κάτσει ίσια, και έβγαιναν να ξεσπάσουν.
το τι είναι ηθικό και λογικό για τον καθένα, είναι ένα άλλο κεφάλαιο το οποίο δεν χρειάζεται να το συμμερίζεται ο ένας απο τον άλλο.
τα δεδομένα είναι δεδομένα, και τα πράγματα αλλάζουν ριζικά.
του νου σας...η μάρκα μας είναι η πρώτη πρώτη, για να μην πώ η μοναδική που γίνεται ψαχτίρι αυτή την στιγμή.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kαλά, το να κυκλοφορείς με αδήλωτη μετατροπή πλέον δεν είναι κάτι τραγικό! Ξέρετε πόσα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα έχω πετύχει στο δρόμο με πλαστές πινακίδες όπου λείπει το εθνόσημο??? Αυτό κι αν είναι ρίσκο...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Eleni (25-08-14)