Για να καταλαβω, εγω που το εχω δηλωμενο νομιμα πρεπει να εχω παντα μαζι μου τιμολογιο αγορας κινητηρα ?
Για να καταλαβω, εγω που το εχω δηλωμενο νομιμα πρεπει να εχω παντα μαζι μου τιμολογιο αγορας κινητηρα ?
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Εφοσον το εχεις δηλωμενο, προφανως και εχεις ακολουθησει την νομιμη διαδικασια και εχεις καταθεσει στο αρμοδιο υπουργειο ολα τα δικαιολογητικα καθως κα το τιμολογιο αγορας. Αλλωστε η καινουργια αδεια σου πρεπει να αναφερει τα κυβικα οπως και τον τυπο του καινουργιου κινητηρα οποτε δεν υπαρχει λογος να εχεις τιμολογια η κατι αλλο. Ο ελεγχος ταυτοποιει αν τα στοιχεια που αναφερονται στην αδεια ειναι ιδια με αυτα του αυτοκινητου. Αν αυτο ισχυει δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.
Υ.Γ το δικο σου σε τι καροτσα ειναι? Αναφερθηκε παραπανω οτι δεν γινεται να μπει Μ3 μοτερ αλλη καροτσα γιατι τα Μ3 εχουν αλλο κωδικο πλαισιου απο τα απλα Ε46 και οτι μεχρι 330 μπορει να γινει η οποια μετατροπη
Όχι ρε Μάνο. Δε λέω αυτό. Απλά λόγω φόβου κλοπής και κλεπταποδοχής, ζητάνε αυτά τα έγγραφα. Όλη η ιστορία γίνεται για να αποφύγεις όπως είπε ο Τurbodog την διαδικασία εξακρίβωσης. Και να είμαι ειληκρινής το αμάξι κυκλοφοράει κανονικά 5 περίπου χρόνια δηλωμένο ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και με όλα τα χαρτιά του ΝΟΜΙΜΑ και με σταματήσανε ουκ ολίγες φορές μιας που οδηγώ σαν Ταλιμπάν. Αυτόν τον έλεγχο πρώτη φορά φέτος τον έκαναν και μου φάνηκε περίεργο. Παρόλα αυτά όμως όπως είπα και παραπάνω ήμουν ήδη δασκαλεμένος απο αυτόν που μου έκανε την μετατροπή. Αυτός ΣΙΓΟΥΡΑ ήξερε κάτι παραπάνω απο εμένα...![]()
Eφοσον εχουν εγκρινει τη συγκεκριμενη μετατροπη με σφραγιδα , δεν ισχυει αυτο με τα καροτσια κ τα μοτερ.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Ναι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε περίπτωση που πέσεις σε κανέναν τροχαίο που την έχει δει Τζον Γουέην. Κι εγώ το έχω δηλώσει Μάνο. Είναι ηλίθιο και το ξέρω, αλλά με αυτούς που μπλέξαμε... Και μάλιστα έχω συγκεκριμένα τα τιμολόγια αγοράς των ανταλλακτικών μετατροπής, του μηχανικού που έκανε την τοποθέτηση, του εξατμισά που έκανε την ιδιοκατασκευή, φωτοτυπία την παλιά άδεια κυκλοφορίας (για να φαίνεται ο αριθμός πλαισίου), φωτοτυπία το πρώτο ΚΤΕΟ που πέρασε το αμάξι αμέσως μετά την μετατροπή, και (ξέρω παρατραβηγμένο) την πρώτη δυναμομέτρηση (επίσης αμέσως μετά την μετατροπή) που επιβεβαίωνε οτι φοράω το συγκεκριμένο μοτέρ με την συγκεκριμένη ιπποδύναμη.
S8N (06-11-12)
Thomelef (06-11-12)
Azurius (06-11-12)