Σε γενικές γραμμές ο έλληνας έμπορος (οτιδήποτε και να εμπορεύεται) θεωρεί ότι ο πελάτης πρέπει να τον ευχαριστεί κιόλας που το αγόρασε από αυτόν και να το παίζει ιστορία.

Ξέρουν εννοείται ότι είμαστε ζώα και πρόβατα σαν καταναλωτές οπότε και λίγο μούρη και ιστορία να πουλήσουν χτίζουν όνομα και πελατεία.

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι αλλά αυτή είναι η τραγική πλειοψηφία και επειδή συνήθως αυτές είναι οι παλιές καραβάνες - άρα έχουν καβάτζα χρήματα να το παίζουν ακόμα μούρες - χαντακώνουν τους νέους ηλεκτρονικούς εμπόρους οι οποίοι και τίμιοι είναι και υπηρεσίες προσφέρουν.

Για μένα αυτοί και μόνο αυτοί χαλάνε την πιάτσα και όχι όσοι πουλάνε απομιμήσεις ή και κακής ποιότητας προϊόντα. Προσωπικά από ηλεκτρονικό ελληνικό κατάστημα δεν έχω αγοράσει ΠΟΤΕ για παρόμοιους λόγους και δεν πρόκειται να αγοράσω από την στιγμή που μπορώ να πάρω ένα προϊόν το οποίο είναι καλυμμένο πέρα από τηνε ργοστασιακή εγγύηση και με εγγύηση συνεννόησης από τον πωλητή.

Τελευταίο παράδειγμα κάτι βαλίτσες που πήρα για τον πατέρα μου από Γερμανία (για το μοτοσακό του).

Η μία τέλος πάντων ήρθε ελαφρώς χτυπημένη, ζήτησε φωτογραφίες,τις έστειλα, έστειλα και την χαλασμένη βαλίτσα και σε 3 μέρες είχε έρθει από γερμανία η αντικατάσταση. Το κλου της υπόθεσης είναι ότι στο δελτίο αποστολής η ημερομηνία ήταν την ημέρα που εστάλη το mail και όχι όταν στείλαμε τις βαλίτσες.