Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο καλή επιλογή.
    Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.

    Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
    Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
    Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
    Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.



    Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
    Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
    Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
    Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
    Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
    Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.
    Δεν ανεφερα πουθενα για φορτιστες μαιμουδες απο Κινα, αυτο που εγραψα ειναι οτι και ενας καλος φορτιστης μπορει να χαλασει!!!!
    Οσο για τους ctek, πραγματι ειναι πολυ καλοι φορτιστες, δεν εχουν ομως καμια σχεση με τον φορτιστη της διαγνωσης.
    Ο φορτιστης που χρησιμοποιει η bmw κατα την διαγνωση, ειναι για να κραταει σταθερο το ρευμα στα 14,4volt και στοιχιζει 1650 ευρω, οταν ο ctek που χρησιμοποιουμε εμεις κανει 150 ευρω και πολλα λεω!!!!
    Φυσικα ο καθενας μας κανει οτι εκεινος κρινει σωστο και για το δικο μου Ε60 που ειναι τιγκα στους εγκεφαλους κρινω οτι πρεπει να βγαζω τον εναν πολο οταν φορτιζω την μπαταρια.
    Προκαλω καποια ζημια βγαζοντας το πολο οσο διαρκει η φορτιση;

  2. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    fyllara pena to ergaleio naoym.
    bale 4 tsimentoli8oys apo kato rixe kai mia koyreloy apo pan kai eisai senios.
    φιλαρακι greeklish??....διαβασε κανονισμους αλλιως κινδυνευεις!!!!





    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλος...τωρα που το λες ναουμ, να περασω απο τη μαντρα σου να δω πως εχεις τριποδιασει το Μι Εξι ?
    Εχεις βαλει και κοττετσοσυρμα γυρω γυρω να μη στο γρατζουνανε τα κοκκορια ?
    πες τα χρυσοστομε,που δεν λεει να βγει απο το αουδι!!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    oxi filos, ta evala mesa ta kokoria na trome kai kanena aygoulaki naoym.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για μας δεν εχει κανα αυγουλακι ναουμ ? Πω πω παρτυ θα κανουν τα ζωντανα πανω στα δερματα του μι εξ.
    να τα δει αυτα ο 850csi να σου λεει μετα εκτος απο μπετονιερες, οτι ειναι και κοτετσια τα //Μ6!!!










    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο δεν υπαρχει τιποτα ακομη που να ειναι ανακοινωσιμο, το μονο που μπορω για την ωρα εναι οτι δεν χαριζω το Μ5 σε ανταλλαγη και το παρεακι του θα ειναι ιταλικο.
    δεν στο δινω το Πουντακι του γιου μου,που να χτυπιεσαι κατω!!!

  3. The Following 3 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    alexm (05-10-12), dafidack (06-10-12), Nikos (05-10-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ανεφερα πουθενα για φορτιστες μαιμουδες απο Κινα, αυτο που εγραψα ειναι οτι και ενας καλος φορτιστης μπορει να χαλασει!!!!
    Οσο για τους ctek, πραγματι ειναι πολυ καλοι φορτιστες, δεν εχουν ομως καμια σχεση με τον φορτιστη της διαγνωσης.
    Ο φορτιστης που χρησιμοποιει η bmw κατα την διαγνωση, ειναι για να κραταει σταθερο το ρευμα στα 14,4volt και στοιχιζει 1650 ευρω, οταν ο ctek που χρησιμοποιουμε εμεις κανει 150 ευρω και πολλα λεω!!!!
    Φυσικα ο καθενας μας κανει οτι εκεινος κρινει σωστο και για το δικο μου Ε60 που ειναι τιγκα στους εγκεφαλους κρινω οτι πρεπει να βγαζω τον εναν πολο οταν φορτιζω την μπαταρια.
    Προκαλω καποια ζημια βγαζοντας το πολο οσο διαρκει η φορτιση;
    Νομίζω πως δεν κάνεις καμμία ζημιά με το να βγάζεις τον πόλο, αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα.

    Ο φορτιστής αν χαλάσει, θα πάψει να δουλεύει.
    Είναι απίθανο να δώσει μεγαλύτερη τάση (λόγου χάρειν 20 βολτ) και να σου κάψει τους εγκεφάλους.
    Όπως έγραψα, γνωρίζω αρκετό κόσμο με ίδιο φορτιστή και κανείς δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
    Γι'αυτό και σχολίασα αυτό που είπες, η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται εκτός αυτοκινήτου.
    O φορτιστής της BMW είναι ένας φορτιστής, με μεγαλύτερη παροχή έντασης (Amber).
    Δεν έχει κάτι μαγικό και μυστήριο.

    Από περιέργεια, πως γνωρίζεις ότι ο φορτιστής της BMW στοιχίζει "1650" ευρώ ?

  5. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ηλεκτρολογος γαρ, ο συνονοματος σου Αλεξ...κατι πρεπει να ξερει απο ρευματα!!!...αλλιως" το χασαμε το Μ5 πατριωτη"!!!!


    ....ασε που εχει κανει τα ηλεκ/γικα στο κτιριο της BMW στην Πατρα.

  6. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως δεν κάνεις καμμία ζημιά με το να βγάζεις τον πόλο, αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα.

    Ο φορτιστής αν χαλάσει, θα πάψει να δουλεύει.
    Είναι απίθανο να δώσει μεγαλύτερη τάση (λόγου χάρειν 20 βολτ) και να σου κάψει τους εγκεφάλους.
    Όπως έγραψα, γνωρίζω αρκετό κόσμο με ίδιο φορτιστή και κανείς δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
    Γι'αυτό και σχολίασα αυτό που είπες, η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται εκτός αυτοκινήτου.
    O φορτιστής της BMW είναι ένας φορτιστής, με μεγαλύτερη παροχή έντασης (Amber).
    Δεν έχει κάτι μαγικό και μυστήριο.

    Από περιέργεια, πως γνωρίζεις ότι ο φορτιστής της BMW στοιχίζει "1650" ευρώ ?
    Ο φορτιστης που εχουν τα επισημα σερβις bmw,δεν αγοραζεται απο το εμποριο αλλα απο την ιδια την bmw σαν ειδικο εξαρτημα, οπως αλλωστε και ολα τα εργαλεια διαγνωσης.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (06-10-12), S8N (12-10-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο φορτιστης που εχουν τα επισημα σερβις bmw,δεν αγοραζεται απο το εμποριο αλλα απο την ιδια την bmw σαν ειδικο εξαρτημα, οπως αλλωστε και ολα τα εργαλεια διαγνωσης.
    Ενδιαφέρον !

  9. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και ποσο κανει περιπου ενας καλος μονιμος φορτιστης ; 150; 200;

  10. #8
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ο ντισιτι έχει καλο φορτιστή... Να αποκαλυφθεί! Άμα το χεις σε γκαράζ κλειστό υπάρχουν υφασματινες κουκούλες που δεν ποιανουν υγρασία κλπ! Γιατί με τις άλλες θα κάνει στάνταρ αράχνη και θα ποιασει υγρασία γιατί δεν το αφήνουν να αναπνεύσει...
    Το καλύτερο είναι να το βάλεις σε τριποδα, για να βάζεις τον ΣΤαματη να το τελικιαζει πάνω στα τριποδα και να τραβάει βίντεο Μ5 gpower!

  11. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Nikos (06-10-12)

  12. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω εχω αυτον και ειναι αρκετά καλος.....




    " BT-BC 12 D-SE automatic charger is microprocessor controlled, which makes it particularly suitable for charging maintenance free batteries for long-term charging and recharging the batteries, which are constantly used (batteries for boats, lawnmowers, etc.). .

    The integrated microprocessor charging curve is 3 degrees.
    First Grade: charges the battery nearly constant current up to 85%
    Second Grade: charges the battery nearly constant current up to 95%
    Third stage: to maintain a constant voltage battery poles (IUoU-charge) because the battery is always fully charged.

    This charger is suitable for lead-acid batteries and gel batteries. Integrated fault diagnosis reports the battery fault or incorrectly connected to electrodes on the LED display. Charging current can be set to 2/6/12 A. The charger also has a 12 V socket, which delivers 140 W for 12 V appliances.

    Description:

    • Charging is automatically controlled by a microprocessor
    • A system for fault diagnosis
    • LED display of: current, voltage, battery charge, battery charging, failure
    • switch the charging current (2/6/12 A)
    • Switch the input battery voltage
    • Durable electrodes
    • Display errors at three-digit display
    • 12V cigarette lighter socket and other appliances
    • Electronic overload protection, reverse polarity and short circuit

    Specifications:

    Voltage: 220 to 240 V ~ 50 Hz
    Input voltage: 1.66 A
    Max. Output voltage: 12 V D.C.
    Max. output current: 12 A
    Charging current: 2/6/12 A
    Battery capacity:
    2 A: 6 to 20 Ah
    6 A: 20 to 60 Ah
    12 A: 40 to 120 Ah
    Net weight: 1.25 kg
    Gross weight: 1.34 kg
    Packing Dimension: 207 x 144 x 220 mm


    https://www.euroshopy.eu/battery-cha...-einhell-blue/
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (06-10-12), BILL007 (06-10-12), spar@ (06-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP