Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 90

Θέμα: ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39

  1. #31
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οι καλύτερες λύσεις είναι ΠΑΝΤΑ οι πιό απλές. Ερχομαι εγω 1 φορά τη βδομάδα και το βολτάρω ένα τεταρτάκι ...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    mark e92 (05-10-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι καλύτερες λύσεις είναι ΠΑΝΤΑ οι πιό απλές. Ερχομαι εγω 1 φορά τη βδομάδα και το βολτάρω ένα τεταρτάκι ...
    Χωρις νουμερα δε λεει ρε Πανο......επικινδυνα πραγματα .

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    mark e92 (05-10-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Aπο την στιγμη που πηρες το σι ετς ελ το γνησιο δεν ξαναμπαινεις στο Μ5 οποτε πουλησε το εχω ενα ανηψακι και δινει 5000ευρο μετρητα και 48 δοσεις για 2500ευρο, δηλαδη 7500ευρο γιατι το αυτοκινητο θελει μαζεματα....
    θελει ειντζελ μαυρα φαναρια μπροστα, σμοουκ πισω, θελει φυμε 5ο σταδιο, θελει φιλτροχοανες, θελει ηχοσυστημα γιατι αυτο δεν βαραει καν, δεν τριζει καν το παρμπριζ!
    και πρεπει να το δηλωσουμε και διλιτρο...

  6. #34
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρις νουμερα δε λεει ρε Πανο......επικινδυνα πραγματα .
    Χωρις νουμερα = χωρις ασφαλεια σωστα?

  7. #35
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aπο την στιγμη που πηρες το σι ετς ελ το γνησιο δεν ξαναμπαινεις στο Μ5 οποτε πουλησε το εχω ενα ανηψακι και δινει 5000ευρο μετρητα και 48 δοσεις για 2500ευρο, δηλαδη 7500ευρο γιατι το αυτοκινητο θελει μαζεματα....
    θελει ειντζελ μαυρα φαναρια μπροστα, σμοουκ πισω, θελει φυμε 5ο σταδιο, θελει φιλτροχοανες, θελει ηχοσυστημα γιατι αυτο δεν βαραει καν, δεν τριζει καν το παρμπριζ!
    και πρεπει να το δηλωσουμε και διλιτρο...
    Να σου κοψω και σενα ενα χιλιαρικακι για τη προθυμια να πεισεις το ανηψακι να μας προτιμησει .

  8. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    spar@ (05-10-12)

  9. #36
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο καλή επιλογή.
    Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.

    Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
    Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
    Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
    Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο φορτιστης καλο θα ειναι να ειναι συνδεδεμενος μονος του με την μπαταρια, δεν παθαινει τιποτα το Μ5 εαν μεινει μια μερα χωρις ρευμα, εαν γινει μια στραβη με τον φορτιστη χαιρετα μου το πλατανο (εγκεφαλους.....), οσο για τους φορτιστες της bmw, ανταλακτικο ειναι και χαλαει, οπως ολα......
    Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
    Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
    Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
    Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
    Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
    Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (06-10-12), Thomelef (05-10-12)

  11. #37
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια παρένθεση.

    Μερικοί φίλοι πιάσανε από τα αυτιά τον τραμπάκουλα επειδή ήθελε να πάρει αδήλωτη μετατροπή και βλέπω κάμποσα άτομα να είναι ΟΚ να βολτάρουν ανασφάλιστο όχημα σε 2-3 τετράγωνα.
    Γιατί όπως είναι γνωστό τα ατυχήματα γίνονται στην Εθνική και ποτέ 100 μέτρα από το σπίτι. Δεν έχει κόσμο εκεί.

    Παρένθεση στοπ.

  12. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (05-10-12)

  13. #38
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
    Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
    Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.

  14. #39
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο καλή επιλογή.
    Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.

    Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
    Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
    Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
    Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.



    Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
    Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
    Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
    Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
    Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
    Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.
    Αλεξη, το μονο θεμα που θα μπορουσα να σκεφτω ως αρνητικο με τους φορτιστες ειναι οι διακοπες ρευματος που εχουμε εδω στο Ελλαντα και δεν εχετε εσεις στο Ελβετια. Παιζει ρολο αραγε ?

  15. #40
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Εγώ πολλές φορές δεν κινώ το CSL για 3 μήνες.
    Δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    gnx (05-10-12), Thomelef (05-10-12)

Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP