Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
    Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
    Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Εγώ πολλές φορές δεν κινώ το CSL για 3 μήνες.
    Δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    gnx (05-10-12), Thomelef (05-10-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Ακομα και τωρα που απλα το βαζω μπροστα, το αφηνω ν'ανεβασει λαδι και νερο σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν το σβησω και βαζω καποιον και κανει καποιες αλλαγες ταχυτητων ετσι για να λειρουργει λιγο και το σασμαν.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP