Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 183

Θέμα: Αποκάλυψη: Toyota GT-86

  1. #101
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω την εντύπωση ότι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι στανταρ...

    Άρα κάτι δε βγάζει νόημα εδώ!
    Υπαρχουν περιορισμενης ολισθησης με διαφορετικο τροπο λειτουργειας και διαφορετικο ποσοστο εμπλοκης.Πιστευω πως τα μηχανικα ειναι πιο sport γι αυτο
    και το εχει σαν εξτρα

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  2. #102
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7397
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    παιδια τα torsen, που ειναι δισκατα, ειναι πιο light καταστασεις απο ενα κανονικο μπλοκε, γραναζωτο, οπως πχ..ενα quaife και γιαυτο και οι περισσοτερες εταιριες τα βαζουν..το κανονικο μπλοκε ειναι σαφως πιο δυσκολο οδηγικα καθως ο χρονος που αποσυμπλεκει-συμπλεκει τους τροχους μεταξυ τους ειναι σαφως πιο γρηγορος απο οτι ενα torsen...δηλαδη εν ολιγοις το torsen ειναι πολυ πιο φιλικο για ενα μεσο οδηγο απο οτι ενα quaife...αν και σε ακραια χρηση σαφως και το quaife θα ειναι κλασεις ανωτερο....

    καμια εταιρια δεν βαζει ενα γραναζωτο μπλοκε στο αμαξι της γιατι γινεται πολυ απολυτο, στα ορια του πισταδικου...σκεφτειτε τωρα να το παρει ενας αρχαριος και να προσπαθησει να στριψει στο δημοσιο δρομο ταπα....λιαν επικυνδινο..οποτε γιαυτο το λογο βαζει ενα πιο light διαφορικο που ναι μεν να βοηθαει αλλα να συγχωρει ταυτοχρονα..

  3. #103
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7397
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    οριστε και οι επεξηγησεις για τους διαβαστερους...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Limited-slip_differential
    https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BabisStinson (14-09-12)

  5. #104
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7397
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια τα torsen, που ειναι δισκατα, ειναι πιο light καταστασεις απο ενα κανονικο μπλοκε, γραναζωτο, οπως πχ..ενα quaife και γιαυτο και οι περισσοτερες εταιριες τα βαζουν..το κανονικο μπλοκε ειναι σαφως πιο δυσκολο οδηγικα καθως ο χρονος που αποσυμπλεκει-συμπλεκει τους τροχους μεταξυ τους ειναι σαφως πιο γρηγορος απο οτι ενα torsen...δηλαδη εν ολιγοις το torsen ειναι πολυ πιο φιλικο για ενα μεσο οδηγο απο οτι ενα quaife...αν και σε ακραια χρηση σαφως και το quaife θα ειναι κλασεις ανωτερο....

    καμια εταιρια δεν βαζει ενα γραναζωτο μπλοκε στο αμαξι της γιατι γινεται πολυ απολυτο, στα ορια του πισταδικου...σκεφτειτε τωρα να το παρει ενας αρχαριος και να προσπαθησει να στριψει στο δημοσιο δρομο ταπα....λιαν επικυνδινο..οποτε γιαυτο το λογο βαζει ενα πιο light διαφορικο που ναι μεν να βοηθαει αλλα να συγχωρει ταυτοχρονα..
    γραψτε λαθος...το torsen δεν ειναι δισκατο...ειναι και αυτο γραναζωτο..αν και απο την εμπειρια μου ειναι σαφως πιο light απο το quaife..ισως ο τροπος κατασκευης του και λειτουργιας του..να το κανει να φαινεται ετσι...

  6. #105
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γραψτε λαθος...το torsen δεν ειναι δισκατο...ειναι και αυτο γραναζωτο..αν και απο την εμπειρια μου ειναι σαφως πιο light απο το quaife..ισως ο τροπος κατασκευης του και λειτουργιας του..να το κανει να φαινεται ετσι...
    #99post.
    Xωρις να παιρνω ορκο,το Torsen για παραδειγμα ειναι μηχανικο.Ειναι γραναζια συνεχως εμπλεκομενα μεταξυ τους,και αναλογα με την πιεση που ασκειτε και το ποσοστο εμπλοκης σφυγγει.
    Απο την αλλη τa LSD ειναι πιο soft βασει της λειτουργιας τους.Ειναι μεν <<μπλοκε>>αλλα δεν χρησιμοποιουν την μηχανικη εμπλοκη ,αλλα,αλλου ειδους οπως για παραδειγμα τα διαφορικα της αουντι που ειναι δισκοι βαπτισμενοι σε υγρο,οι οποιοι δια τις τριβης αποκτουν εμπλοκη,αρα και το επιθυμητο αποτελεσμα,με πιο non-sport και φιλτρατρισμενο τροπο.
    Διορθωστε με αν κανω λαθος.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  7. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    nik200 (14-09-12)

  8. #106
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ανακοινώθηκαν και οι τιμές της GT86 από την Toyota Ελλάς:
    https://www.autoblog.gr/2012/10/10/t...times-elladas/
    https://www.toyota.gr/cars/new_cars/gt86/index.tmex

    37.100 για την έκδοση T (χωρίς δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα δηλαδή), χωρίς απόσυρση. Σε πορτοκαλί χρωματάκι κολάζει...

    Και full εξάτμιση από την Milltek...
    https://www.millteksport.com/feature...scion.fr-s.cfm

  9. The Following 2 Users Say Thank You to BabisStinson For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (14-10-12), Thomelef (14-10-12)

  10. #107
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυ ωραιο το εξατμισακι.
    Οι μεγαλες φαλτσοκομμενες μπουκες του χαριζουν πολυ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #108
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Xωρις να παιρνω ορκο,το Torsen για παραδειγμα ειναι μηχανικο.Ειναι γραναζια συνεχως εμπλεκομενα μεταξυ τους,και αναλογα με την πιεση που ασκειτε και το ποσοστο εμπλοκης σφυγγει.
    Απο την αλλη τa LSD ειναι πιο soft βασει της λειτουργιας τους.Ειναι μεν <<μπλοκε>>αλλα δεν χρησιμοποιουν την μηχανικη εμπλοκη ,αλλα,αλλου ειδους οπως για παραδειγμα τα διαφορικα της αουντι που ειναι δισκοι βαπτισμενοι σε υγρο,οι οποιοι δια τις τριβης αποκτουν εμπλοκη,αρα και το επιθυμητο αποτελεσμα,με πιο non-sport και φιλτρατρισμενο τροπο.
    Διορθωστε με αν κανω λαθος.
    Lsd ειναι ολα εκτος απο αυτα που εχουν 100% μονιμη εμπλοκη.
    Τα τορσεν ειναι γραναζωτα. Υπαρχουν κ δισκατα. Παλι lsd αλλα οχι torsen
    Ετοιμολογικα το τορσεν δουλευει με διαφορα ροπης. Τα υπολοιπα με διαφορα στροφων αν δεν κανω λαθος. Κ ειναι αν θες λιγο πιο σκληροπυρηνικα(πχ για ντριφτ).
    Το quaife ειναι τορσεν.
    Ολα τα lsd χωριζονται σε ενος η δυο δρομων.
    Κ εκει παιζονται πολλα. Νομιζω το quaife ειναι 1,5δρομων σε αντιθεση με τα πιο πολλα που ειναι ενος. Κρατω καποιες επιφυλαξεις γι αυτο.
    Για ντριφτ σιγουρα θες δυο δρομων.
    Το χαλντεξ της αουντι ειναι οπως το λες κ μπαινει σε αυτοκινητα με εγκαρσια τοποθετημενη μηχανη(α3 ΤΤ). Ο χαλντεξ δεν ειναι διαφορικο. Καλυτερα του ταιριαζει ο ορος συμπλεκτης...
    Τα υπολοιπα quattro εχουν μηχανικο κεντρικο διαφορικο torsen.

  12. #109
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι φαλτσοκομμένες μπούκες του πάνε πάααρα πολύ..!

    Γράφτηκα στο https://www.ft86club.com/forums/index.php και ξεκίνησα να διαβάζω Θέματα για το αυτοκίνητο.
    - Όσοι το έχουν πάρει λένε πολύ καλά λόγια, οι όροι "fun/driver's car"κλπ πέφτουν βροχή.
    - Πέφτει πολύ tuning στο θέμα κινητήρα. Turbo και Supercharger Kits ετοιμάζονται από πολλές εταιρίες, εξατμίσεις, εισαγωγές, κλπ Στην επόμενη SEMA λογικά θα δούμε πολλά..


    Στα 37.000 ευρώ δύσκολα θα βρει κάποιος καινούριο πισωκίνητο Coupe με 200hp ατμοσφαιρικά, Torsen LSD, Xenon, Οθόνη, 7 αερόσακους, Ηλεκτρικούς θεμαινόμενους αναδιπλ. καθρέπτες.
    Μόνο μείον (όχι για όλους βέβαια) ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ηλιοροφής.

    - Προσωπικά όσο περισσότερο το βλέπω τόσο περισσότερο μου αρέσει.

  13. #110
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το χω ξαναπει και πιο πριν,το μονο αμαξι που θα επερνα καινουργιο(σε αυτη την τιμη ενοειται!!!)Εμενα προσωπικα μου αρεσει παραπολυ και πιστευω οδηγικα θα ειναι οτι καλυτερο

Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP