παιδια τα torsen, που ειναι δισκατα, ειναι πιο light καταστασεις απο ενα κανονικο μπλοκε, γραναζωτο, οπως πχ..ενα quaife και γιαυτο και οι περισσοτερες εταιριες τα βαζουν..το κανονικο μπλοκε ειναι σαφως πιο δυσκολο οδηγικα καθως ο χρονος που αποσυμπλεκει-συμπλεκει τους τροχους μεταξυ τους ειναι σαφως πιο γρηγορος απο οτι ενα torsen...δηλαδη εν ολιγοις το torsen ειναι πολυ πιο φιλικο για ενα μεσο οδηγο απο οτι ενα quaife...αν και σε ακραια χρηση σαφως και το quaife θα ειναι κλασεις ανωτερο....
καμια εταιρια δεν βαζει ενα γραναζωτο μπλοκε στο αμαξι της γιατι γινεται πολυ απολυτο, στα ορια του πισταδικου...σκεφτειτε τωρα να το παρει ενας αρχαριος και να προσπαθησει να στριψει στο δημοσιο δρομο ταπα....λιαν επικυνδινο..οποτε γιαυτο το λογο βαζει ενα πιο light διαφορικο που ναι μεν να βοηθαει αλλα να συγχωρει ταυτοχρονα..
οριστε και οι επεξηγησεις για τους διαβαστερους...
https://en.wikipedia.org/wiki/Limited-slip_differential
https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
BabisStinson (14-09-12)
#99post.
Xωρις να παιρνω ορκο,το Torsen για παραδειγμα ειναι μηχανικο.Ειναι γραναζια συνεχως εμπλεκομενα μεταξυ τους,και αναλογα με την πιεση που ασκειτε και το ποσοστο εμπλοκης σφυγγει.
Απο την αλλη τa LSD ειναι πιο soft βασει της λειτουργιας τους.Ειναι μεν <<μπλοκε>>αλλα δεν χρησιμοποιουν την μηχανικη εμπλοκη ,αλλα,αλλου ειδους οπως για παραδειγμα τα διαφορικα της αουντι που ειναι δισκοι βαπτισμενοι σε υγρο,οι οποιοι δια τις τριβης αποκτουν εμπλοκη,αρα και το επιθυμητο αποτελεσμα,με πιο non-sport και φιλτρατρισμενο τροπο.
Διορθωστε με αν κανω λαθος.![]()
nik200 (14-09-12)
Ανακοινώθηκαν και οι τιμές της GT86 από την Toyota Ελλάς:
https://www.autoblog.gr/2012/10/10/t...times-elladas/
https://www.toyota.gr/cars/new_cars/gt86/index.tmex
37.100 για την έκδοση T (χωρίς δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα δηλαδή), χωρίς απόσυρση. Σε πορτοκαλί χρωματάκι κολάζει...
Και full εξάτμιση από την Milltek...
https://www.millteksport.com/feature...scion.fr-s.cfm
Bazil Van Sinner (14-10-12), Thomelef (14-10-12)
Πολυ ωραιο το εξατμισακι.
Οι μεγαλες φαλτσοκομμενες μπουκες του χαριζουν πολυ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Lsd ειναι ολα εκτος απο αυτα που εχουν 100% μονιμη εμπλοκη.
Τα τορσεν ειναι γραναζωτα. Υπαρχουν κ δισκατα. Παλι lsd αλλα οχι torsen
Ετοιμολογικα το τορσεν δουλευει με διαφορα ροπης. Τα υπολοιπα με διαφορα στροφων αν δεν κανω λαθος. Κ ειναι αν θες λιγο πιο σκληροπυρηνικα(πχ για ντριφτ).
Το quaife ειναι τορσεν.
Ολα τα lsd χωριζονται σε ενος η δυο δρομων.
Κ εκει παιζονται πολλα. Νομιζω το quaife ειναι 1,5δρομων σε αντιθεση με τα πιο πολλα που ειναι ενος. Κρατω καποιες επιφυλαξεις γι αυτο.
Για ντριφτ σιγουρα θες δυο δρομων.
Το χαλντεξ της αουντι ειναι οπως το λες κ μπαινει σε αυτοκινητα με εγκαρσια τοποθετημενη μηχανη(α3 ΤΤ). Ο χαλντεξ δεν ειναι διαφορικο. Καλυτερα του ταιριαζει ο ορος συμπλεκτης...
Τα υπολοιπα quattro εχουν μηχανικο κεντρικο διαφορικο torsen.
Οι φαλτσοκομμένες μπούκες του πάνε πάααρα πολύ..!
Γράφτηκα στο https://www.ft86club.com/forums/index.php και ξεκίνησα να διαβάζω Θέματα για το αυτοκίνητο.
- Όσοι το έχουν πάρει λένε πολύ καλά λόγια, οι όροι "fun/driver's car"κλπ πέφτουν βροχή.
- Πέφτει πολύ tuning στο θέμα κινητήρα. Turbo και Supercharger Kits ετοιμάζονται από πολλές εταιρίες, εξατμίσεις, εισαγωγές, κλπ Στην επόμενη SEMA λογικά θα δούμε πολλά..
Στα 37.000 ευρώ δύσκολα θα βρει κάποιος καινούριο πισωκίνητο Coupe με 200hp ατμοσφαιρικά, Torsen LSD, Xenon, Οθόνη, 7 αερόσακους, Ηλεκτρικούς θεμαινόμενους αναδιπλ. καθρέπτες.
Μόνο μείον (όχι για όλους βέβαια) ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ηλιοροφής.
- Προσωπικά όσο περισσότερο το βλέπω τόσο περισσότερο μου αρέσει.![]()
Το χω ξαναπει και πιο πριν,το μονο αμαξι που θα επερνα καινουργιο(σε αυτη την τιμη ενοειται!!!)Εμενα προσωπικα μου αρεσει παραπολυ και πιστευω οδηγικα θα ειναι οτι καλυτερο