Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 101

Θέμα: Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Είδα τον τίτλο και φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την κλασική βλάβη του βαλβτρονικ.
    Αλλά με ειδοποίησε ο βοηθός μου χθες γιατί πράγμα πρόκειται.
    Λοιπόν εφόσον λες ότι θα πάει το αμάξι στην κόρη σε κάποια χρονάκια, ξεχνάς το 6κίλυνδρο. Δεν υπάρχει λόγος. Θέλεις αναρτήσεις, Φρένα πίσω, διαφορικό ,εξατμίσεις και παέι λέγοντας.

    Οι λύσεις είναι τρεις.
    1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
    2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
    3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

    Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.

    Αν διαλέξεις κάποια από τις 2 πρώτες λύσεις εδώ καθάρησες.

    Αν προχωρήσεις στην τρίτη για να έχεις και κάποια αναβάθμιση ,στα 143 αλόγατα, θες μοτερ-πλεξούδα εγκέφαλο, χταπόδι, λ, και εγκεφαλάκι βαλβτρονικ. Επειδή όλο και κάποια ψιλικοκό θα χρειαστούν όπως κάτι αντλίες θερμού αέρα κλπ, φρόντισε στην 3η περίπτωση να πας σε κάποιον γνώστη. Αν θες να είσαι λεπτολόγος βάζεις πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα 276χιλ (πωλούνται τζάμπα εντός φόρουμ) και διαφορικό 3,38 για να μακρύνεις λίγο.

    Ότι άλλο θες στην διάθεση σου. Σου στέλνω το τηλ μου

  2. The Following 14 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (04-09-12), bill_m3 (05-09-12), bmwcompactjohn (05-09-12), ghost-rider (04-09-12), GiannisRob (04-09-12), giannis_compact (04-09-12), joseph (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Lambros46 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), nikos valvetronic (04-09-12), PANOS-E60 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είδα τον τίτλο και φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την κλασική βλάβη του βαλβτρονικ.
    Αλλά με ειδοποίησε ο βοηθός μου χθες γιατί πράγμα πρόκειται.
    Λοιπόν εφόσον λες ότι θα πάει το αμάξι στην κόρη σε κάποια χρονάκια, ξεχνάς το 6κίλυνδρο. Δεν υπάρχει λόγος. Θέλεις αναρτήσεις, Φρένα πίσω, διαφορικό ,εξατμίσεις και παέι λέγοντας.

    Οι λύσεις είναι τρεις.
    1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
    2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
    3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

    Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.

    Αν διαλέξεις κάποια από τις 2 πρώτες λύσεις εδώ καθάρησες.

    Αν προχωρήσεις στην τρίτη για να έχεις και κάποια αναβάθμιση ,στα 143 αλόγατα, θες μοτερ-πλεξούδα εγκέφαλο, χταπόδι, λ, και εγκεφαλάκι βαλβτρονικ. Επειδή όλο και κάποια ψιλικοκό θα χρειαστούν όπως κάτι αντλίες θερμού αέρα κλπ, φρόντισε στην 3η περίπτωση να πας σε κάποιον γνώστη. Αν θες να είσαι λεπτολόγος βάζεις πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα 276χιλ (πωλούνται τζάμπα εντός φόρουμ) και διαφορικό 3,38 για να μακρύνεις λίγο.

    Ότι άλλο θες στην διάθεση σου. Σου στέλνω το τηλ μου
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ; Η ΔΟΜΗ;

  4. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    m-power_01 (05-09-12), S8N (04-09-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Unhappy

    Φίλε μου έχω μείνει άφωνος,έχω παθει την πλάκα μου τί είπες τώρα και έχουμε και bmw και λέμε ότι είναι αξιόπιστα το κεράτό μου ,Η γνώμη πάντως είναι ρώτα πόσο πάει η επισκευή στό δικό σου, καντο σάν καινούργιο για να ξέρείς και τί έχεις,η αλλή γνώμη είναι βάλε έναν μεταχειρισμένο τόν ίδιο και κανε του μια μικρό επισκευή!!!Τι να πώ δεν το πιστέυω ,ρε τι λάδια και μα@@@@ιες το αμάξι είχε 42000χλμ πλάκα κανουμε τώρα

  6. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E461800 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου έχω μείνει άφωνος,έχω παθει την πλάκα μου τί είπες τώρα και έχουμε και bmw και λέμε ότι είναι αξιόπιστα το κεράτό μου ,Η γνώμη πάντως είναι ρώτα πόσο πάει η επισκευή στό δικό σου, καντο σάν καινούργιο για να ξέρείς και τί έχεις,η αλλή γνώμη είναι βάλε έναν μεταχειρισμένο τόν ίδιο και κανε του μια μικρό επισκευή!!!Τι να πώ δεν το πιστέυω ,ρε τι λάδια και μα@@@@ιες το αμάξι είχε 42000χλμ πλάκα κανουμε τώρα
    φιλε μου χαλαρωσε..οκ ειναι χαζομαρα και ειδικα αν σου τυχη ας τα να πανε, αλλα ειναι μια αστοχια..συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες που λενε. Το θεμα ειναι οτι η BMW το διορθωσε, τωρα αν δεν ενημερωθηκαν ολοι ειναι και θεμα των αντιπροσωπειων..

    που να δεις στα αεροπλανα που κοστιζουν πολλα εκατομυρια και κουβαλανε 100δες επιβατες τι ''κουφες'' βλαβες παιζουν!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου χαλαρωσε..οκ ειναι χαζομαρα και ειδικα αν σου τυχη ας τα να πανε, αλλα ειναι μια αστοχια..συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες που λενε. Το θεμα ειναι οτι η BMW το διορθωσε, τωρα αν δεν ενημερωθηκαν ολοι ειναι και θεμα των αντιπροσωπειων..

    που να δεις στα αεροπλανα που κοστιζουν πολλα εκατομυρια και κουβαλανε 100δες επιβατες τι ''κουφες'' βλαβες παιζουν!
    Δηλαδή από ότι κατάλαβα πρέπει ναπάω και εγώ να ελλένξω για αυτό το λαμάκη!! Το αμάξι μου είναι N42B18A ετος κατασκευής 12-2003 εισαγωγής...

  9. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    pilot (05-09-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Οι λύσεις είναι τρεις.
    1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
    2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
    3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

    Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.
    Ευχαριστώ για την απάντηση αγαπητέ φίλε. Το βασικό που με απασχολεί είναι ότι αν πάω για ίδιο μεταχ. κινητήρα, με την επισκευή που πρέπει να κάνω σε εντατήρα κλπ, η διαφορά κόστους σε σχέση με μια μετατροπή σε εξακύλινδρο δεν είναι μεγάλη. Σίγουρα όμως, είναι μεγάλο συν, ότι θα κρατήσω κάποια απ΄τα δικά μου ανταλλακτικά. Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι και ο κινητήρας μου καινούργιος ήταν.

    Όσον αφορά κάποιες προτάσεις άλλων φίλων για να ψάξω μηχανή και να ρωτήσω τιμές κλπ, η φιλοσοφία μου σε τέτοια θέματα είναι ότι το συνεργείο που θα κάνει την όλη εργασία θα πρέπει να αναλάβει και την εγγύηση καλής λειτουργίας του συνόλου (ανταλλακτικά + εργασία). Που σημαίνει ότι αν πας σε ένα συνεργείο και τους δώσεις ενα μεταχ. μοτέρ να σου τοποθετήσουν και συμβεί πίπα, ποιος έχει την ευθύνη; Ο μαντράς που σου πούλησε το μοτόρι ή ο μηχανικός που στο τοποθέτησε; Ποιος είναι υπεύθυνος για τυχόν π@παριά; Τρέχα γύρευε... Και επειδή αρχίζω και πιστεύω ότι είμαι συγγενής με τον κ. Μηστοτάκη, η λογική μου λέει ότι το συνεργείο θα πρέπει να βρει τα ανταλλακτικά τα οποία θα μου προτείνει για να τοποθετήσει, και θα σου δώσει και κάποια εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά αν είχα πολύ "δικό μου" μηχανικό, δεν θα το συζητούσα, θα έφερνα και κομμένο αμάξι (που λέει ο λόγος).

    Πάντως σε 2 συνεργεία που ρώτησα μου είπαν ότι γενικά οι εξακύλινδροι είναι πολύ αξιόπιστοι, ειδικά σε σχέση με τους βλαβητρόνικ. Και εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό. Να μην έχω σπασ@ρχιδισμούς μετά.

  11. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο blabi-tronik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ για την απάντηση αγαπητέ φίλε. Το βασικό που με απασχολεί είναι ότι αν πάω για ίδιο μεταχ. κινητήρα, με την επισκευή που πρέπει να κάνω σε εντατήρα κλπ, η διαφορά κόστους σε σχέση με μια μετατροπή σε εξακύλινδρο δεν είναι μεγάλη. Σίγουρα όμως, είναι μεγάλο συν, ότι θα κρατήσω κάποια απ΄τα δικά μου ανταλλακτικά. Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι και ο κινητήρας μου καινούργιος ήταν.

    Όσον αφορά κάποιες προτάσεις άλλων φίλων για να ψάξω μηχανή και να ρωτήσω τιμές κλπ, η φιλοσοφία μου σε τέτοια θέματα είναι ότι το συνεργείο που θα κάνει την όλη εργασία θα πρέπει να αναλάβει και την εγγύηση καλής λειτουργίας του συνόλου (ανταλλακτικά + εργασία). Που σημαίνει ότι αν πας σε ένα συνεργείο και τους δώσεις ενα μεταχ. μοτέρ να σου τοποθετήσουν και συμβεί πίπα, ποιος έχει την ευθύνη; Ο μαντράς που σου πούλησε το μοτόρι ή ο μηχανικός που στο τοποθέτησε; Ποιος είναι υπεύθυνος για τυχόν π@παριά; Τρέχα γύρευε... Και επειδή αρχίζω και πιστεύω ότι είμαι συγγενής με τον κ. Μηστοτάκη, η λογική μου λέει ότι το συνεργείο θα πρέπει να βρει τα ανταλλακτικά τα οποία θα μου προτείνει για να τοποθετήσει, και θα σου δώσει και κάποια εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά αν είχα πολύ "δικό μου" μηχανικό, δεν θα το συζητούσα, θα έφερνα και κομμένο αμάξι (που λέει ο λόγος).

    Πάντως σε 2 συνεργεία που ρώτησα μου είπαν ότι γενικά οι εξακύλινδροι είναι πολύ αξιόπιστοι, ειδικά σε σχέση με τους βλαβητρόνικ. Και εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό. Να μην έχω σπασ@ρχιδισμούς μετά.
    Βρες καλο συνεργειο και ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ της μετατροπης με εγγυηση οτι ΘΑ υπαρχουν ολα εκει οταν ξεκινησεις την διαδικασια...
    Εχει συμβει να τρεχουν να βρουν κεντρικους η ακρα η φρενα ενα κολαζ ανταλλακτικων με διαφορετικους κωδικους με κομματια απο αλλα μοντελα σκορποχωρι ,να πηγαινουν μετα για ανταλλακτικα και να εχει φρενα 328-μοτερ330 να ζαλιζονται στα συνεργεια να βρισκουν κωδικους-χρονια κατασκευης, τρεχα -γυρευοπουλος δλδ....

    Η συγκεκριμενη περιπτωση που σου ανεφερα ειναι αξιοπιστη καθοτι ειναι κουμπαρος αν δεν κανω τοσοο λαθος ο Νικος με τον Φλασκη οποτε και συνεργατες ειναι και ξερουν την δουλεια αψογα...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  12. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    blabi-tronik (05-09-12), Kostas_1 (05-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP