Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 101

Θέμα: Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

  1. #51
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συζήτηση να γίνεται Σταμάτη..!
    Εμένα προσωπικά περισσότερο με ψήνει το εξωτερικό κομμάτι (M-Pack, βάψιμο, xenon) και το θέμα ασφάλειας (καλύτερα φρένα) παρά η περισσότερη δύναμη.

    Βέβαια αν δεν υπάρχουν σοβαροί οικονομικοί λόγοι (πχ οι περισσότεροι που "σκοτώνουν" τα 2.5 -3.0 lt λόγω των νέων οικονομικών δεδομένων) δεν αξίζει να το πουλήσεις. Να δώσω πχ το δικό μου 4000-5000 (στην καλύτερη) όταν το είχα πάρει 18.500 πριν 6 χρόνια? Για κανένα λόγο, προτιμώ να το κάνω δώρο στην αδερφή μου πχ. Μια χαρά είναι μηχανικά, τίποτα δεν έχει.

    Και λίγο On-Topic: Στον Ν40Β16 πρέπει να κοιτάξουμε για αυτήν την αλλαγή στην καδένα του κινητήρα, με τα νέα και ενισχυμένα ανταλλακτικά? Αν και δεν μου έχει πει κανείς μηχανικός μέχρι τώρα τίποτε για το θέμα.

  2. #52
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 04-09-12 στις 07:41

  3. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BabisStinson (04-09-12)

  4. #53
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ερωτηση: Πριν συμβει το γεγονος αυτο, σου έκανε κανενα ιδιαιτερο θορυβο:

    α) στην εκκινηση κατι σαν χρρρρ - χρρρρ?

    β) στην λειτουργία του κινητηρα σαν να κουγεται ρυθμικα απο την καδενα?

    Γιατι αυτα ειναι τα σημαδια για το "λαμακι"

  5. #54
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερωτηση: Πριν συμβει το γεγονος αυτο, σου έκανε κανενα ιδιαιτερο θορυβο:

    α) στην εκκινηση κατι σαν χρρρρ - χρρρρ?

    β) στην λειτουργία του κινητηρα σαν να κουγεται ρυθμικα απο την καδενα?

    Γιατι αυτα ειναι τα σημαδια για το "λαμακι"
    Κώστα σε αρκετούς, το παρουσίασε χωρίς κάτι απ τα παραπάνω που αναφέρεις.
    Σέ έναν π.χ την στιγμη που το σανίδωσε απότομα απ τα 100χλμ/ωρα για προσπέραση.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. #55
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερωτηση: Πριν συμβει το γεγονος αυτο, σου έκανε κανενα ιδιαιτερο θορυβο:

    α) στην εκκινηση κατι σαν χρρρρ - χρρρρ?

    β) στην λειτουργία του κινητηρα σαν να κουγεται ρυθμικα απο την καδενα?

    Γιατι αυτα ειναι τα σημαδια για το "λαμακι"
    Δεν παρατήρησα κάτι, εκτός από το μπούκωμα στο δρόμο και τη μη άμεση απόκριση στο γκάζι. Μετά έναν θόρυβο σαν αυτόν που κάνει ο κόφτης και γειά χαραντάν.

  7. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο blabi-tronik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν παρατήρησα κάτι, εκτός από το μπούκωμα στο δρόμο και τη μη άμεση απόκριση στο γκάζι. Μετά έναν θόρυβο σαν αυτόν που κάνει ο κόφτης και γειά χαραντάν.
    Αυτα δειχνουν οτι ηδη ειχε πηδηξει θεση η καδενα.

    Αρα εσπασε κατ ευθειαν, οπως λεει ο Γιωργος πριν. Τι να πω, πολυ ατυχος ρε φιλε.


    Λοιπον στο θεμα μας, συνοψη:

    πραγματι ο κινητηρας που ειχες, ειναι λιγο σπανιος.

    Ο Ν42 (1,6 και 1,8) και ο Ν46 (1,6 - 1,8 ή 2λιτρος) ειναι πιο συμβατοι και λογικα μπαινουν σχετικα ευκολα

    Ο Μ54 (2,2 κλπ κλπ - 3λτ) πιο δυσκολα, θελει πολλες αλλαγες και σε περιφερειακα.

    Σε καθε περιπτωση παντως αν δεν βρεις το ιδιο τυπο, θα θελει και δηλωση - αλλαγη αδειας (ακομη κιαν παραμεινει σε 1,6 κυβισμο)

    Θα το φερεις Αθηνα για την αλλαγη?

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    blabi-tronik (04-09-12), Vassilis ///M (06-09-12)

  9. #57
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα δειχνουν οτι ηδη ειχε πηδηξει θεση η καδενα.

    Αρα εσπασε κατ ευθειαν, οπως λεει ο Γιωργος πριν. Τι να πω, πολυ ατυχος ρε φιλε.


    Λοιπον στο θεμα μας, συνοψη:

    πραγματι ο κινητηρας που ειχες, ειναι λιγο σπανιος.

    Ο Ν42 (1,6 και 1,8) και ο Ν46 (1,6 - 1,8 ή 2λιτρος) ειναι πιο συμβατοι και λογικα μπαινουν σχετικα ευκολα

    Ο Μ54 (2,2 κλπ κλπ - 3λτ) πιο δυσκολα, θελει πολλες αλλαγες και σε περιφερειακα.

    Σε καθε περιπτωση παντως αν δεν βρεις το ιδιο τυπο, θα θελει και δηλωση - αλλαγη αδειας (ακομη κιαν παραμεινει σε 1,6 κυβισμο)

    Θα το φερεις Αθηνα για την αλλαγη?
    Κατά πάσα πιθανότητα ναι, είμαι στο ψάξιμο βασικά. Το αμάξι έχει στην καρότσα πολύ λίγα χιλιόμετρα και δεν σκέφτομαι να το πουλήσω, έχω και μια κόρη που σε 5 χρόνια θα της το πασάρω.

    Για να έχω το άλλοθι, ξέρεις, για καινούργιο. Πάντως αν παίζει κανείς που έχει κάνει κάτι παρόμοιο και έχει καμιά καλή πρόταση, ευπρόσδεκτη!

  10. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μαλιστα...

    Παρε τηλεφωνο και στα 2 συνεργεια που σου ειπα, αυτα που εχουν προσφορες στο φορουμ μας να σε βοηθησουν:

    BMW Τσεβας (Β. Προάστεια, Βριλησια)

    BMW Σιττας-Φλασκης (Ν. Προάστεια - Καλλιθεα)

    και πέστους οτι εισαι απο το φορουμ μας

  11. The Following 4 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    A8hnaios (04-09-12), BILL007 (04-09-12), blabi-tronik (04-09-12), PANOS-E60 (04-09-12)

  12. #59
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μαλιστα...

    Παρε τηλεφωνο και στα 2 συνεργεια που σου ειπα, αυτα που εχουν προσφορες στο φορουμ μας να σε βοηθησουν:

    BMW Τσεβας (Β. Προάστεια, Βριλησια)

    BMW Σιττας-Φλασκης (Ν. Προάστεια - Καλλιθεα)

    και πέστους οτι εισαι απο το φορουμ μας
    Επικοινώνησα σήμερα με τα παιδιά από το BMW ΣΙΤΤΑΣ-ΦΛΑΣΚΗΣ και περιμένω να μου δώσουν τα φώτα τους. Πάντως όπως μου είπαν κι αυτοί, ο εξακύλινδρος συνίσταται. Πιστεύω πάντως, ότι ούτως ή άλλως μεταχειρισμένο θα είναι το μοτέρ, χωρίς να ξέρεις ,τι χρήση του έκαναν πριν. Οπότε παίρνεις έναν κινητήρα μεταχειρισμένο που έχει φτιαχτεί για ζόρια και παρακαλάς να σου βγει Ok. Θα σας ενημερώσω πάντως για τις εξελίξεις.

  13. #60
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο blabi-tronik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επικοινώνησα σήμερα με τα παιδιά από το BMW ΣΙΤΤΑΣ-ΦΛΑΣΚΗΣ και περιμένω να μου δώσουν τα φώτα τους. Πάντως όπως μου είπαν κι αυτοί, ο εξακύλινδρος συνίσταται. Πιστεύω πάντως, ότι ούτως ή άλλως μεταχειρισμένο θα είναι το μοτέρ, χωρίς να ξέρεις ,τι χρήση του έκαναν πριν. Οπότε παίρνεις έναν κινητήρα μεταχειρισμένο που έχει φτιαχτεί για ζόρια και παρακαλάς να σου βγει Ok. Θα σας ενημερώσω πάντως για τις εξελίξεις.
    Υπαρχει καινουριο σχεδον κουτα μοτερ 3.0 στον Αλωνιστιωτη Speed&Style τον οποιο θα σου συστησουν ανεπιφυλακτα πολλα παιδια απο εδω και ο ιδιος ο Φλασκης ..
    Ρωτησε για τιμη ειναι και ο Νικος μελος εδω (M3EST)

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  14. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)

Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP