Ρε παιδιά, εμένα το Ζ4 γράφει 15.1 και δεν εχει γίνει reset απο καινούργιο ποτέ.
Καίει τόσο το κάρμπον;
Ρε παιδιά, εμένα το Ζ4 γράφει 15.1 και δεν εχει γίνει reset απο καινούργιο ποτέ.
Καίει τόσο το κάρμπον;
Έχεις τρύπα στο ρεζερβουάρ εσύ !
Με τον φίλο όταν είχε Μ3 Ε92, σε ίδια διαδρομή με ίδια ταχύτητα εγώ έκαιγα 8.5 και αυτός 11.
Μετά πήρε και αυτός CSL και καίμε τα ίδια.
Φυσικά σύγκρινε ίδιες διαδρομές και ταχύτητες με το CSL και το si και διαπίστωσε ότι το CSL καίει πολύ λιγότερο από το si.
Πάντως αυτό που είναι γαμάτο στο si είναι το κάρμπον καπάκι κυλινδροκεφαλής.
Για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να ομολογκάρει το καπάκι στο αγωνιστικό.
Άντε να είχε τετραπετάλουδο αυτό, 200 άλογα και μπλοκέ.
ΑΧ....
Ερώτηση στα παιδιά.
Ο κινητήρας αυτός παίρνει βελτιώσεις ?
Με εξάτμιση εκκεντροφόρους κτλ ?
Το έχει γδύσει κανένας να βάλει rollcage κτλ ?
Θα ήταν ενδιαφέρον πρότζεκτ με 200+ άλογα, γυμνό με κλουβί κτλ.
ΥΓ : Ξέρω έναν που έχει E46 320 WTCC