Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά, εμένα το Ζ4 γράφει 15.1 και δεν εχει γίνει reset απο καινούργιο ποτέ.

    Καίει τόσο το κάρμπον;

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά, εμένα το Ζ4 γράφει 15.1 και δεν εχει γίνει reset απο καινούργιο ποτέ.

    Καίει τόσο το κάρμπον;
    Έχεις τρύπα στο ρεζερβουάρ εσύ !
    Με τον φίλο όταν είχε Μ3 Ε92, σε ίδια διαδρομή με ίδια ταχύτητα εγώ έκαιγα 8.5 και αυτός 11.
    Μετά πήρε και αυτός CSL και καίμε τα ίδια.
    Φυσικά σύγκρινε ίδιες διαδρομές και ταχύτητες με το CSL και το si και διαπίστωσε ότι το CSL καίει πολύ λιγότερο από το si.

  3. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντως αυτό που είναι γαμάτο στο si είναι το κάρμπον καπάκι κυλινδροκεφαλής.
    Για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να ομολογκάρει το καπάκι στο αγωνιστικό.
    Άντε να είχε τετραπετάλουδο αυτό, 200 άλογα και μπλοκέ.
    ΑΧ....

  4. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ερώτηση στα παιδιά.

    Ο κινητήρας αυτός παίρνει βελτιώσεις ?
    Με εξάτμιση εκκεντροφόρους κτλ ?

    Το έχει γδύσει κανένας να βάλει rollcage κτλ ?
    Θα ήταν ενδιαφέρον πρότζεκτ με 200+ άλογα, γυμνό με κλουβί κτλ.

    ΥΓ : Ξέρω έναν που έχει E46 320 WTCC

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP