Σοβαρά τώρα θες να κάνεις σύγκριση Μ3 με 320si?
Αφού ρωτάς λοιπόν, θα σου απαντήσω (αν και το βλέπω εντελώς ανούσιο).
Πέρασε από το μυαλό μου να το δώσω να πάρω Μ3 Ε46...αλλά το ξεχνάω κατευθείαν γιατί μπορεί το Μ3 να είναι Μ3 (με όλα τα θετικά) αλλά βρίσκω τα εξής αρνητικά:
-Δε παύει να είναι ένα πιο παλιό και λιγότερο σύγχρονο αυτοκίνητο
-ΠΟΛΥ μικρότερους χώρους για τη χρήση που του κάνω και κυρίως coupe
-Από διπλάσια έως τριπλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχω, άρα ανεβαίνουν τα κόστη συντήρησης
-Άγνωστο ιστορικό
-Πρόβλημα με τα μέταλλα
-Πρόβλημα με τους θόλους
-ΠΟΛΥ λίγα καλά μεταχειρισμένα
-Κατανάλωση. Δε παύει το Μ3 να είναι ένα 3,2 μοτέρ. Στο σκίσιμο ΔΕΝ θα κάψει όσο το si, θα κάψει πολύ περισσότερο. Στη πόλη καίω 11,5 με το si. Πόσο καίει το M3 E46?
-Υψηλότερη ασφάλεια
-Τέλη κυκλοφορίας (3λτ = 99% θα σε σκίσει το κράτος)
Με το μόνο που θα σκεφτόμουν να δώσω το si είναι:
-Ανταλλαγή M3 E46 CS (αλλά ΚΑΛΟ!)
-Διαφορά με Μ3 Ε92 (αλλά εδώ τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν τρελά...)
Αυτά.
Προβλέπω άλλες 5 σελίδες τσακωμών και let the games begin όπως είπε κι ο Bane...![]()