Σελίδα 31 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 21293031323341 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 301 έως 310 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

  1. #301
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαστα...
    30 σελίδες για 320 με 170 άλογα και κατανάλωση Μ-τρίου, με λίγο κοντύτερο διαφορικό, με μηχανικά ωστήρια, καλύτερο στήσιμο, και μεγαλύτερα φρένα...
    i still don't get it...
    δεν το συγκρίνουμε με άλλα μοντέλα... ούτε λέμε οτι είναι καλύτερο απλά μιλαμε για το αυτοκίνητο. πολλοί το ζηλεύουν και είναι γεγονός, αυτό αποδεικνύεται

  2. #302
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτοί που το ζηλεύουν τι οδηγούν?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (28-08-12)

  4. #303
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και τι ακριβως ζηλευουνε?

  5. #304
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι ρε παιδια...
    Δεν μπορω να καταλαβω δλδ τι το ειδικο εχει αυτο το αμαξι...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (28-08-12)

  7. #305
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Είναι ένα αμάξι πολύ πιό ενδιαφέρον και πιό ιδιαίτερο απο τριαείκοσι, με παραπάνω κόστος όσο το ναβι και το μπλου τουθ του τρίαείκοσι.

    Εαν είχα να διαλέξω μεταξύ των δύο, αποκλείεται να ΜΗ διάλεγα το κάρμπον-φορμουλίσιο.

  8. #306
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι καποιος να παρει ενα 320 με 170 αλογα, το οποιο καιει οσο και το Μ-τριο.
    Και που λεει ο λογος, γιατι να μην παρεις ενα Μ-τριο με 15, να πληρωσεις και ενα καπελο στην εφορια αν δεν το.σηκωνει η δηλωση της ταξεως των 3000 ας πουμε.
    Οκ...θα δινεις πεντε κατοσταρικα επιπλεον στο σημα, και αλλα δυο στην ασφαλεια με κανα καλο προγραμμα.
    Κερδισμενος απο παντου εισαι. Η συντηρηση του Μ3, ειναι τεραστιος μυθος. Οικονομικοτατο ειναι για αυτα που προσφερει. 350¤ για λαδια, φιλτρο βενζινης, φιλτρο λαδιου, μπουζι, βαλβολινες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (28-08-12), pilot (28-08-12)

  10. #307
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ρε παιδια...
    Δεν μπορω να καταλαβω δλδ τι το ειδικο εχει αυτο το αμαξι...
    Μα είναι homologation special.

    Σε κάλυψα?

    Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί βγάζουν τέτοια χολή γιαυτό το αυτοκίνητο ρε γμτ. Έξι χρόνια έχουν περάσει κι έχουν γραφτεί τα άπειρα. Εν τω μεταξύ σε άλλα φόρουμ (εκτός BMW) το έχουν σε πολύ μεγάλη υπόληψη. Επίσης το αυτοκίνητο είναι respect και στο εξωτερικό.

    Όσον για τη παραπάνω ερώτηση...βλέπω (δε ξέρω αν είναι τυχαίο και δεν υπονοώ κάτι, μη παρεξηγηθώ) ότι οι περισσότεροι που προσπαθούν να εκμηδενίσουν το si οδηγούν Μ3.

    Γιατί τόση χολή ρε παίδες? Τι σας πείραξε?

    Δε το αφήνετε στην ησυχία του λέω εγώ?
    Nikos

  11. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    tzanis320si (28-08-12)

  12. #308
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποιος.βγαζει χολη ρε αδερφε? Να καταλαβουμε προσπαθουμε...
    Ποιο πανω, γραφω και τον προβληματισμο μου. Γιατι απο αυτα που διαβαζω, πιο πολλα μειον βρισκω στο αμαξι, παρα συν.
    Αλωστε ποιος ειμαι εγω για να κρινω την αγορα σου, και αλλων τοσων ανθρωπων.
    Δλδ αυτο που γραφω λιγο πιο πανω σου φαινεται παραλογο για προβληματισμος?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Nino (28-08-12)

  14. #309
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι καποιος να παρει ενα 320 με 170 αλογα, το οποιο καιει οσο και το Μ-τριο.
    Και που λεει ο λογος, γιατι να μην παρεις ενα Μ-τριο με 15, να πληρωσεις και ενα καπελο στην εφορια αν δεν το.σηκωνει η δηλωση της ταξεως των 3000 ας πουμε.
    Οκ...θα δινεις πεντε κατοσταρικα επιπλεον στο σημα, και αλλα δυο στην ασφαλεια με κανα καλο προγραμμα.
    Κερδισμενος απο παντου εισαι. Η συντηρηση του Μ3, ειναι τεραστιος μυθος. Οικονομικοτατο ειναι για αυτα που προσφερει. 350¤ για λαδια, φιλτρο βενζινης, φιλτρο λαδιου, μπουζι, βαλβολινες.
    Σοβαρά τώρα θες να κάνεις σύγκριση Μ3 με 320si?

    Αφού ρωτάς λοιπόν, θα σου απαντήσω (αν και το βλέπω εντελώς ανούσιο).

    Πέρασε από το μυαλό μου να το δώσω να πάρω Μ3 Ε46...αλλά το ξεχνάω κατευθείαν γιατί μπορεί το Μ3 να είναι Μ3 (με όλα τα θετικά) αλλά βρίσκω τα εξής αρνητικά:
    -Δε παύει να είναι ένα πιο παλιό και λιγότερο σύγχρονο αυτοκίνητο
    -ΠΟΛΥ μικρότερους χώρους για τη χρήση που του κάνω και κυρίως coupe
    -Από διπλάσια έως τριπλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχω, άρα ανεβαίνουν τα κόστη συντήρησης
    -Άγνωστο ιστορικό
    -Πρόβλημα με τα μέταλλα
    -Πρόβλημα με τους θόλους
    -ΠΟΛΥ λίγα καλά μεταχειρισμένα
    -Κατανάλωση. Δε παύει το Μ3 να είναι ένα 3,2 μοτέρ. Στο σκίσιμο ΔΕΝ θα κάψει όσο το si, θα κάψει πολύ περισσότερο. Στη πόλη καίω 11,5 με το si. Πόσο καίει το M3 E46?
    -Υψηλότερη ασφάλεια
    -Τέλη κυκλοφορίας (3λτ = 99% θα σε σκίσει το κράτος)

    Με το μόνο που θα σκεφτόμουν να δώσω το si είναι:
    -Ανταλλαγή M3 E46 CS (αλλά ΚΑΛΟ!)
    -Διαφορά με Μ3 Ε92 (αλλά εδώ τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν τρελά...)

    Αυτά.

    Προβλέπω άλλες 5 σελίδες τσακωμών και let the games begin όπως είπε κι ο Bane...
    Nikos

  15. #310
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαχα...αντε αλεξη δωστο.δρομο το πρεονιε. It's a bargain m8...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 31 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 21293031323341 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP