Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: CSL vs M3 E92

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοίτα, ο καθένας έχει την άποψή του.
    Εγώ το έχω δει από κοντά, σκεφτόμουν να το πάρω μάλιστα (πριν το δω).
    Να σου πω απλά ότι τα πλαίσια χτυπάνε Μ3 Ε92... με λίγα λόγια δεν υπάρχει Μ3 Ε92 GTS αναγνώριση, τόσο ειδικό είναι το όχημα αυτό.
    Αλεξ, ηθελα να το γραψω κιολας. Για το Χριστοφορο ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα το επαιρνε ποτε μιας και καταλαβαινω οτι το csl το χρησιμοπειει πολυ.
    Εσυ πιστευα οτι εφοσον το εχεις λιγο πιο "ειδικο" το csl ισως και να εκανες κινηση.
    Ποσοι ιδιοκτητες csl πηραν αραγε και το γιαλατζι διαδοχο?

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξ, ηθελα να το γραψω κιολας. Για το Χριστοφορο ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα το επαιρνε ποτε μιας και καταλαβαινω οτι το csl το χρησιμοπειει πολυ.
    Εσυ πιστευα οτι εφοσον το εχεις λιγο πιο "ειδικο" το csl ισως και να εκανες κινηση.
    Ποσοι ιδιοκτητες csl πηραν αραγε και το γιαλατζι διαδοχο?
    Ξέρω 3-4 που το σκεφτόντουσαν, πήγαν το είδαν και τρέξανε μακρυά !
    Να σου πω επίσης ότι στην Ελβετία είναι 5 αυτοκίνητα ολοκαίνουργια που προσπαθούν εδώ και 2 χρόνια να τα πουλήσουν.
    Κανείς δεν τα θέλει !

    Εγώ ήμουν καλεσμένος στην πρώτη παρουσίαση (κλειστή) σε πελάτες στο Μόναχο.
    Πήγα όλο χαρά και η χαρά μου έφυγε όταν είδα περί τίνος πρόκειται.
    Μάλιστα τότε μου λέγανε ότι θα πάθεις πλάκα όταν ακούσεις το χρόνο στο Ρινγκ, το αυτοκίνητο ράβει.
    Μου είπανε για 7:30 και 1400 κιλά βάρος.
    Εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω πως χάσανε 300-400 κιλά ενώ όλα είναι ίδια (φτερά, προφυλακτήρες, καπώ, πορτπαγκάζ κτλ.).
    Λέω τότε, άσε να δούμε.
    Και μετά είδα και απόειδα που λέμε στην Ήπειρο !
    Το αυτοκίνητο αυτό είναι η απόδειξη ότι η ///Μ πλέον ψάχνει για μαλάκες.
    Και όποιος το πήρε, εντάξει τι να πω είναι φανατικός της μάρκας αλλά μάλλον δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα ή οδήγηση.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Panos 316T (27-08-12), Thomelef (27-08-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέρω 3-4 που το σκεφτόντουσαν, πήγαν το είδαν και τρέξανε μακρυά !
    Να σου πω επίσης ότι στην Ελβετία είναι 5 αυτοκίνητα ολοκαίνουργια που προσπαθούν εδώ και 2 χρόνια να τα πουλήσουν.
    Κανείς δεν τα θέλει !

    Εγώ ήμουν καλεσμένος στην πρώτη παρουσίαση (κλειστή) σε πελάτες στο Μόναχο.
    Πήγα όλο χαρά και η χαρά μου έφυγε όταν είδα περί τίνος πρόκειται.
    Μάλιστα τότε μου λέγανε ότι θα πάθεις πλάκα όταν ακούσεις το χρόνο στο Ρινγκ, το αυτοκίνητο ράβει.
    Μου είπανε για 7:30 και 1400 κιλά βάρος.
    Εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω πως χάσανε 300-400 κιλά ενώ όλα είναι ίδια (φτερά, προφυλακτήρες, καπώ, πορτπαγκάζ κτλ.).
    Λέω τότε, άσε να δούμε.
    Και μετά είδα και απόειδα που λέμε στην Ήπειρο !
    Το αυτοκίνητο αυτό είναι η απόδειξη ότι η ///Μ πλέον ψάχνει για μαλάκες.
    Και όποιος το πήρε, εντάξει τι να πω είναι φανατικός της μάρκας αλλά μάλλον δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα ή οδήγηση.
    Αν επαιρνες 92αρι θα το εδινες το 46?

  5. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν επαιρνες 92αρι θα το εδινες το 46?
    To CSL δεν πρόκειται να το δώσω ποτέ.

    Εγώ έχω ελπίδες ότι ίσως μας κάνουν την χάρη να βγάλουν αυτό σε πολιτικό.

    Μάλλον θα μείνω με την ελπίδα.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    gnx (27-08-12), StratosZ4 (27-08-12), Thomelef (27-08-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    To CSL δεν πρόκειται να το δώσω ποτέ.

    Εγώ έχω ελπίδες ότι ίσως μας κάνουν την χάρη να βγάλουν αυτό σε πολιτικό.

    Μάλλον θα μείνω με την ελπίδα.
    Νομιζω οτι η πρωτη σου κουβεντα τα λεει ολα.

    Αν κρινω απο την "ειδικο" χαρακτηρα του gts και το ποσο ξεχωριστο ειναι με φρενα και αναρτηση της "σειρας" και πλαστικα παραθυρα, δεν νομιζω να το βγαλουν πολυ διαφορετικο..
    το πρωτο που πρεπει να αφαιρεθει ειναι ο μηχανισμος της οροφης.

  8. #6
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ναι,με την ελπιδα θα μεινεις....

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τες πα, ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται, έτσι και το gts δεν γίνεται καλύτερο.
    είναι ολοφάνερο το ότι τα αποτελέσματα του αυτοκινήτου δεν είναι ικανοποιητικά έναντι του εξοπλισμού του, το βάρος του είναι για γέλια για τέτοιου είδους αμάξι, και γενικά τα δύο δεύτερα κάτω με ένα μοτέρ κτήνος έναντι του csl, καθιστούν το αμάξι σχεδόν αποτυχία.
    προσωπική άποψη, δεν αλλάζει, και μάλιστα είναι και αντικειμενική απο την στιγμή που υπάρχουν οχήματα για σύγκριση. ακόμα και αν αυτό είναι το csl και όχι τα gt3 rs.
    με πάνω απο ενάμιση τόνο, δεν κάνεις αμάξι για πίστα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (27-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP