Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 104

Θέμα: CSL vs M3 E92

  1. #61
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ναι,με την ελπιδα θα μεινεις....

  2. #62
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σου πω απλά ότι τα πλαίσια χτυπάνε Μ3 Ε92... με λίγα λόγια δεν υπάρχει Μ3 Ε92 GTS αναγνώριση, τόσο ειδικό είναι το όχημα αυτό.
    Σε αντίθεση με τα Μ3 CRT που χτυπάνε κανονικά ως CRT, δοκιμάστε αυτό το VIN E810800
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  3. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (27-08-12)

  4. #63
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε αντίθεση με τα Μ3 CRT που χτυπάνε κανονικά ως CRT, δοκιμάστε αυτό το VIN E810800
    τι ειναι τουτο?
    μ3 gt E90

  5. #64
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι ειναι τουτο?
    μ3 gt E90

    Αυτό εδώ είναι, περιορισμένης παραγωγής στα 67 κομμάτια:

    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (27-08-12)

  7. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τες πα, ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται, έτσι και το gts δεν γίνεται καλύτερο.
    είναι ολοφάνερο το ότι τα αποτελέσματα του αυτοκινήτου δεν είναι ικανοποιητικά έναντι του εξοπλισμού του, το βάρος του είναι για γέλια για τέτοιου είδους αμάξι, και γενικά τα δύο δεύτερα κάτω με ένα μοτέρ κτήνος έναντι του csl, καθιστούν το αμάξι σχεδόν αποτυχία.
    προσωπική άποψη, δεν αλλάζει, και μάλιστα είναι και αντικειμενική απο την στιγμή που υπάρχουν οχήματα για σύγκριση. ακόμα και αν αυτό είναι το csl και όχι τα gt3 rs.
    με πάνω απο ενάμιση τόνο, δεν κάνεις αμάξι για πίστα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (27-08-12)

  9. #66
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως όταν συγκρίνετε τους χρόνους του CSL με το GTS, μην ξεχνάτε ότι το πρώτο φορούσε αγωνιστικά λάστιχα και το δεύτερο όχι.
    Οπότε η διαφορά θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερη μεταξύ των 2 αν φορούσαν αντίστοιχων προδιαγραφών ελαστικά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  10. #67
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το gts ειναι η ξεκαθαρη εικονα των χαζομαρκετινγκ επιλογων που διακατεχει το μ ντιβισιον σημερα -εκτος του 1μ, αν και απο μοτερ......-
    βαλτε το κλουβι στο σιεσελ και τα φρενα του τζιτιεσ και εχουμε κηδειες

    Sent from my LT22i using Tapatalk

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Straight six For This Useful Post:

    dark knight (27-08-12), Thomelef (27-08-12)

  12. #68
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όλα τα αυτοκίνητα αποτελούνται από επιμέρους ανταλλακτικά τα οποία προμηθεύονται από διάφορες εταιρείες. Προφανώς λοιπόν και στην gts τα επιμέρους ανέλαβαν κάποιες εταιρείες (και μάλιστα από τις κορυφαίες στο χώρο) αλλά με τις προδιαγραφές των μηχανικών της gmbh, τα οποία φτιάχτηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Δεν ξέρω τί πρσβάσεις έχει ο καθένας μέσα στην ίδια bmw και μάλιστα στην gmbh για να μιλάει για κοροϊδία της bmw προς τους πελάτες της.
    Αλλά η κοινή λογική ξέρετε τι λέει? Ότι προφανώς όταν έβγαζε η bmw αυτό το μοντέλο δεν προσδοκούσε στο κέρδος αλλά στο μάρκετινγκ να παρουσιάσει μια κορονίδα η οποία συγκρινόμενη με άλλες ειδικές κατασκευές να στέκεται τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Εγώ αδυνατώ να καταλάβω όταν δεν έχεις το βραχνά του κόστους, έχεις τεράστια εμπειρεία από αγώνες, απευθύνεσαι σε πολύ περιορισμένο αγοραστικό κοινό, ξέρεις ότι το μοντέλο σου θα δοκιμαστεί σκληρά και θα δεχτεί κριτικές γιατί αποτελεί βάση στην οποία θα δοκιμαστούν άλλες ειδικές κατασκευές, παρόλα αυτά κοροϊδεύεις?
    Εγώ ούτε οδηγός αγώνων είμαι ούτε έχω προσβάσεις για να ξέρω αν τα κιλά του κάθε μοντέλου είναι 1498,89 ας πούμε, αλλά πιστεύω στην κοινή λογική και κάτι εδώ δεν μου κολλάει καλά. Να κοροϊδεύει μια τόσο μεγάλη εταιρεία σαν την bmw γνωρίζοντας ότι όλοι οι τέστερ οδηγοί αγώνων θα την τεστάρουν, ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχει το πρόβλημα του κόστους παραγωγής ή του κέρδους από αυτό το μοντέλο, έχοντας όλα υπερ της με λίγα λόγια, να παρουσιάζει τέτοια αποτυχία πια!!!!!
    Και μάλιστα να μην μπορεί ούτε η ίδια (ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ πως φτιάχνονται τέτοιες κατασκευές) να ανταγωνιστεί τον, προ εφτά χρόνια προκάτοχό της!!!!!!

  13. #69
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για την ιστορία η crt είναι στην τέταρτη θέση με 1.13,6

  14. #70
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως όταν συγκρίνετε τους χρόνους του CSL με το GTS, μην ξεχνάτε ότι το πρώτο φορούσε αγωνιστικά λάστιχα και το δεύτερο όχι.
    Οπότε η διαφορά θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερη μεταξύ των 2 αν φορούσαν αντίστοιχων προδιαγραφών ελαστικά.
    Το δευτερο δεν φορουσε cup, λογο βαρους. Ειναι γνωστο οτι σε τοσο βαρυ οχημα η μαλακη γομα τους θα φιτιλιασει.
    Επισεις just for the record, τα συγκεκριμενα ειναι ημισλικ και οχι αγωνιστηκα.
    Το gts δεν φοραει πολιτικα λαστιχα.

    Φιλε micz, αν θες να θεωρεις το gts ως καλυτερο, δεν θα στο χαλασουμε εμεις. Αυτα που ειχαμε να πουμε τα ειπαμε. Απο εκει και περα, οπως αγαπαει ο καθενας.

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (27-08-12), Vasilis M3 (27-08-12)

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP