Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    στις ιδιαιτερότητες να προσθέσω και την πολύ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία που κρατάει... σε σχεση με ένα νορμαλ 320 της γενιάς του. Ουσιαστικά τιμολογιακά παίζει μαζί με το 320 με Μ πακέτο με τον νέο κινητήρα Ed
    Πολύ σωστό!

    Όντως κρατάει καλή αξία.

    Ένα καλοσυντηρημένο si με 40Κ κμ παίζει στα 14-15.

    Στη ποδιά σκέφτομαι να βάλω κάτι carbon μικρά σποιλεράκια, αλλά φοβάμαι μη σπάσουν. Μάλλον θα το αφήσω όπως είναι.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα offtopic αλλα επειδη δεν ειχα κοιταξει ποτε αυτα που αναφερει ο Αλεξης παραπανω και επειδη βρηκα αυτο: https://www.bmwheaven.com/database/c...submit=Compare
    το 320d εχει μολις 0,2 s χειροτερο 0-100 απο το si και 1,2 s καλυτερο 80-120;; Περιεργο μου φαινεται.
    Λογικό δεν είναι ρε συ με 34 κιλά ροπή?

    Το diesel ως γνωστόν έχει εξαιρετικές επιταχύνσεις εν κινήσει.

    Αυτό που σου λέει η σύγκριση που κάνεις είναι ότι στις ενδιάμεσες στροφές το diesel ΠΕΤΑΕΙ λόγω ροπής, αλλά επειδή η χαρά κρατάει λίγο...το ατμοσφαιρικό μοτέρ που έχει άλλο τόσο καλύπτει τη διαφορά στο 0-100.

    Πάντως γενικώς το 0-100 είναι μια μπούρδα και μισή ως μέτρηση. Δε λέει απολύτως τίποτα και πρακτικά ο οδηγός δε θα το χρειαστεί πουθενά.

    Οι επιταχύνσεις εν κινήσει έχουν μεγαλύτερη σημασία.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    strof (21-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP