Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω γιατί μου γράφεις κάθε φορά ότι δεν θέλεις να συζητήσεις και αυτό που κάνω δεν έχει νόημα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι αποδεικνύει? Ότι όλος αυτός ο ντόρος και η μεγάλη διαφορά των 6 κιλών παραπάνω ροπής και 48 αλόγων...στο κρίσιμο 80-120 με 4η της δίνει ΜΟΝΟ 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

    Μη μου πεις ότι υπάρχει άνθρωπος που θα καταλάβει τη διαφορά του μισού δευτερολέπτου!

    Αποδεικνύει λοιπόν αυτό που σου γράφω και πριν. ΜΗΝ κοιτάς τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής! Τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια. Πως βγαίνουν έχει σημασία. Βλέπεις λοιπόν ότι είναι πάρα πολύ κοντά τα δυο αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη μέτρηση κι ας έχουν κοντά 50 άλογα διαφορά!
    Αυτό είναι υπό προϋποθέσεις, και το μισό δευτερόλεπτο είναι διαφορά.
    Άλλωστε η 4η στο 325 βγάζει κοντά 200χλμ και με 120 ο κινητήρας δουλεύει πολύ χαμηλά.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τι ψάχνεις να βρεις τώρα? Για να στο λένε όλοι...κάτι δε θα ξέρουν?
    Ο φίλος μου ο Ανδρέας δεν έχει μπει ποτέ σε si, απλά λέει ότι είναι τέλειο επειδή είναι συλλεκτικό και στροφάρει και έχει τέλειο στήσιμο.
    Ο άλλος ο φίλος μου που πήρε, το έχει πουλήσει ήδη γιατί φρίκαρε.
    Είχε Μ3 Ε92 και πλέον CSL, και πήρε το si σαν πιο ειδικό σε σχέση με ένα 325/330.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα σου πω τι αρέσει σε μένα και θα το λήξω εδώ γιατί αυτό που κάνεις δεν έχει νόημα νομίζω και δε ξέρω αν θα σου απαντήσουν κι οι υπόλοιποι.

    Ξεκινάμε από τα βασικά. Καταρχάς είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό και συλλεκτικό αυτοκίνητο με 100% σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό. Εμφανισιακά με το M-Pack φαίνεται πανέμορφο, οι 18άρες είναι κόσμημα και όταν κάθεσαι στο μπάκετ από αλκαντάρα και πιάνεις το χοντρό Μ τιμόνι, τότε απλά "κουμπώνεις". Στο δρόμο τώρα, με ενθουσιάζει η συνολική αίσθηση που αποκομίζεις από το αυτοκίνητο. Το βαρύ, ακριβέστατο τιμόνι, η άμεση απόκριση γκαζιού λόγω έλλειψης valvetronic και χρήσης συμβατικής πεταλούδας, το εξαιρετικά ουδέτερο στήσιμο, τα άμεσα και δυνατά 300mm φρένα, ο εξαιρετικός ήχος, το στροφάρισμα στις 7.500 (κι ο ήχος εκεί) και το σβέλτο δούλεμα του μοτέρ που έχει πραγματικά ΤΟΝ ΑΓΕΜΙΣΤΟ...δε σταματάει να δίνει!!!

    Όλα αυτά λοιπόν μου επιτρέπουν να φρενάρω όσο πιο αργά μπορώ εκμεταλλευόμενος τα εξαιρετικά φρένα, γνωρίζοντας ότι στο turn-in δε θα με προδώσει με "μούτρα" και όντως στρίβοντας το εμπρός μέρος ακούει...κολλάει κάτω, βιδώνει και δε κουνιέται και χρησιμοποιώ την άμεση απόκριση του γκαζιού σε συνεργασία με τη σωστή κλιμάκωση να το πατήσω εκεί που το θέλω να ανοίξει (όχι 5 λεπτά μετά) για να βγω γρήγορα από το Κάπα. Το σασί απλά ακούει και στρίβει χωρίς ίχνος γλιστρίματος.

    Αυτό.

    Κι επειδή το συγκρίνεις συνεχώς με το 325i, έχοντας οδηγήσει το 325i λοιπόν, ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα από τον 6κυλ κι αν ήταν να έτρωγα το αγγούρι του 3λτ (τέλη, ασφάλειες, έκτακτες εισφορές, αγελάδα του κράτους κλπ) θα διάλεγα ένα 335i. Πολύ πιο διασκεδαστικό βρήκα το si λοιπόν από το 325i, στο οποίο si το ελαφρύ και άμεσο εμπρός μέρος του, μου επιτρέπει να το "πετάω" από στροφή σε στροφή...βιδωμένο στο δρόμο.
    Σεβαστοί οι λόγοι σου και τους καταλαβαίνω.
    Φυσικά είναι καλό που εσύ είσαι ευχαριστημένος.

    Για να κλείσω, το πλεονέκτηματα βάρους εμπρός δεν υφίσταται, εκτός αν εσύ καταλαβαίνεις 25 κιλά διαφορά στα 800 του εμπρός άξονα.

  2. #2
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω γιατί μου γράφεις κάθε φορά ότι δεν θέλεις να συζητήσεις και αυτό που κάνω δεν έχει νόημα.
    Γιατί κατά την άποψή μου αυτό που κάνεις δεν έχει κανένα νόημα.

    Τι προσπαθείς να αποδείξεις ακόμα δεν έχω καταλάβει.

    Το point σου, ποιο ακριβώς είναι? Που προσπαθείς να καταλήξεις?


    Αυτό είναι υπό προϋποθέσεις, και το μισό δευτερόλεπτο είναι διαφορά.
    Άλλωστε η 4η στο 325 βγάζει κοντά 200χλμ και με 120 ο κινητήρας δουλεύει πολύ χαμηλά.
    Υπό ποιές προϋποθέσεις είναι? Πιο πολλές φορές έχω κάνει 80-120 πχ σε μια προσπέραση με 4η, παρά 0-100. Τα τέσσερα δέκατα (όχι μισό δευτερόλεπτο) με 50 άλογα είναι ΤΡΑΓΙΚΑ μικρή διαφορά που ούτε και θα τη καταλάβεις όταν μιλάμε για ένα 3λτ, ροπάτο μοτέρ. Τόσο δηλαδή σου δίνουν 50 άλογα και 7 κιλά ροπή (δηλαδή 35% περισσότερη ροπή) παραπάνω? Τέσσερα δέκατα?

    Ο φίλος μου ο Ανδρέας δεν έχει μπει ποτέ σε si, απλά λέει ότι είναι τέλειο επειδή είναι συλλεκτικό και στροφάρει και έχει τέλειο στήσιμο.
    Ο άλλος ο φίλος μου που πήρε, το έχει πουλήσει ήδη γιατί φρίκαρε.
    Είχε Μ3 Ε92 και πλέον CSL, και πήρε το si σαν πιο ειδικό σε σχέση με ένα 325/330.
    Εγώ αναφερόμουν στους ιδιοκτήτες εδώ, στο φόρουμ.

    Ο φίλος σου που είχε si και το πούλησε που λες, μου γράφεις ότι είχε M3 E92 και τώρα πήρε CSL. Κι αυτό το παραθέτεις ως επιχείρημα? Ο άνθρωπος βγήκε από το Μ3 και μπήκε στο si...250 άλογα λιγότερα δηλαδή. Είναι δυνατόν να μη φρικάρει?
    Nikos

  3. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλιστα, δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις βλέπω.

    Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι.
    Είπα την άποψή μου για το αυτοκίνητο αυτό (γι'αυτό είναι το θρεντ) την οποία τεκμηρίωσα με στοιχεία. Εσύ διαφωνείς καθέτως και γι'αυτό συζητώ.
    Φυσικά ανέφερα αυτά που ανέφερα έχοντας οδηγήσει πάρα πολλά BMW και έχοντας προσωπική άποψη για το καθένα από αυτά.
    Άν θεωρείς πάντως κορυφαία την απόκριση του κινητήρα του 320si υποψιάζομαι ότι έχεις οδηγήσει πολύ λίγα BMW, γι'αυτό και το λες αυτό.

    Δεν έχω να πω τίποτε άλλο λοιπόν.
    Ας γράψουν αυτοί που έχουν 320si πόσο απίστευτο όχημα είναι.

  4. #4
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλιστα, δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις βλέπω.

    Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι.
    Είπα την άποψή μου για το αυτοκίνητο αυτό (γι'αυτό είναι το θρεντ) την οποία τεκμηρίωσα με στοιχεία. Εσύ διαφωνείς καθέτως και γι'αυτό συζητώ.
    Φυσικά ανέφερα αυτά που ανέφερα έχοντας οδηγήσει πάρα πολλά BMW και έχοντας προσωπική άποψη για το καθένα από αυτά.
    Άν θεωρείς πάντως κορυφαία την απόκριση του κινητήρα του 320si υποψιάζομαι ότι έχεις οδηγήσει πολύ λίγα BMW, γι'αυτό και το λες αυτό.

    Δεν έχω να πω τίποτε άλλο λοιπόν.
    Ας γράψουν αυτοί που έχουν 320si πόσο απίστευτο όχημα είναι.

    Τώρα ποιός ειρωνεύεται και για ποιό λόγο? Κρίμα είναι...
    όσο καλό θεωρείς το δικό σου αυτοκίνητο άσε να θεωρούν και οι υπόλοιποι το δικό τους...

    Πραγματικά μερικές φορές δίνεται η εντύπωση ΄΄ζήλειας΄΄ απέναντι στα si

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP