Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαίρομαι που μετά από 6 και χρόνια ακόμα γίνεται συζήτηση (ανούσια ή μη) για αυτό το αυτοκίνητο...

    οτι και να ειπωθεί πάντως νομίζω οτι όλοι ξέρουν για ποιό λόγο αγοράστηκαν απο τους ιδιοκτήτες τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα!

    όλα τα άλλα είναι ....

    Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2

  2. The Following User Says Thank You to Straight six For This Useful Post:

    alexk (20-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα,θα τολμησω να πω οτι αντι για την εξατμιση θα κοιταζα στη θεση σου για ενα καλο μπλοκε.

    Ωραιο θα γινει το πισω μερος και ο ηχος ειμαι σιγουρος και η BASTUCK ειναι πολυ ποιοτικες (ειχα σε Ζ4 2.5i 192 PS) αλλα βαλε ενα μπλοκε.

    Το ξερω οτι ειναι αλλο κοστολογιο το ενα με το αλλο αλλα η απολαυση δεν συγκρινεται.Στο si ειδικα ειναι νομιζω το κερασακι στην τουρτα......μετα βαζεις και την εξατμιση χεχεχε!!!!
    Καλή ιδέα, την έχω σκεφτεί κι εγώ...αλλά με τη χρήση που του κάνω το μπλοκέ δε μου χρειάζεται. Έχω άλλα έξοδα τώρα και το μπλοκέ είναι μεγάλο κόστος.

    Εσύ λες την εξάτμιση να τη βάλω, ε?

    Αυτό που λένε ότι κανονικά πρέπει η εξάτμιση να αλλάζει ολόκληρη...ισχύει? Μήπως αν αλλάξω το καζανάκι του κάνω κακό?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2
    Καταρχάς όπως το γράφεις έτσι είναι σα να λες "καλό, αλλά με προβληματικό μοτέρ". Λοιπόν, για 5η φορά...δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα εγγενές πρόβλημα με το μοτέρ. Στο έγραψα και πριν, πόσα si ξέρεις ότι έχουν σπάσει? Τι ποσοστό? Αν ήταν πάνω από 50%, τότε όχι μόνο θα μιλάγαμε και πρόβλημα αλλά και ανάκληση από τη πλευρά της BMW, όπως είχε κάνει με τις Μ3 Ε46.

    Είναι να σαν λέμε ότι ΟΛΑ τα Ε46 έχουν θέμα επειδή σκίζεται το πάτωμα...

    Για τις επιδόσεις σου έγραψα. Αφού το WTCC είναι 2λτ, μόνο σε 2λτ μπορούσε να βγει το si. Ως 2λτ που είναι, όχι μόνο είναι αρκετά πιο γρήγορο από το 320i με τα 150 άλογα που υπήρχε όταν είχε βγει, αλλά και από το 320i με τα 170 άλογα που βγήκε αργότερα.
    Nikos

  4. #3
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μου έδωσαν μια ιδέα να αλλάξω μόνο την απόληξη με αυτό:



    Επειδή είναι οβάλ η απόληξη του si, θα έχει πρόβλημα να κουμπώσει αυτό?

    Ωραίο είναι.
    Nikos

  5. #4
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Ηρακλειο-Κρητη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    499
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιο θα ειναι και δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα απο θεμα χωρου.
    για 2 διπλες πως θα σου φαινοταν η ιδεα????θελει αλαγη η προσαρμογη βεβαια το πισω πλαστικο του προφυλακτιρα.
    Attached Images Attached Images

  6. #5
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tzanis320si Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραιο θα ειναι και δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα απο θεμα χωρου.
    για 2 διπλες πως θα σου φαινοταν η ιδεα????θελει αλαγη η προσαρμογη βεβαια το πισω πλαστικο του προφυλακτιρα.
    Λίγο υπερβολικές οι 2 διπλές νομίζω.

    Μάλλον δε θα αλλάξω εξάτμιση...δεν αξίζει. Θα αλλάξω απόληξη.

    Έχετε τίποτα να προτείνετε?
    Nikos

  7. #6
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μάλλον σε κάτι τέτοιο θα πάω:



    Οι διαστάσεις είναι: inlet 57mm, outlet 76mm, width 170mm, length 205mm ...αλλά μπορεί να τις κόψει και μια ίντσα πιο κοντές.

    $90 (73¤) σπίτι μου.

    Θέλει κανείς άλλος, τώρα που γυρίζει?
    Nikos

  8. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν το αφήνεις εργοστασιακό λέω εγώ ?
    Ή βάλε ένα τελικό καζανάκι είτε άσ'το εργοστασιακό.
    Οι πατέντες με τις απολήξεις φαίνονται λίγο κάπως.

    ...

    Πάντως, βρήκα το εξής που αποδεικνύει αυτό που έγραφα πριν περί κοντού διαφορικού:

    320si 80-120 (4η): 7,7
    325i 80-120 (4η): 7,3
    ...

    Τι αποδεικνύει αυτό ?
    Ότι υπό συνθήκες και επειδή έχει κοντό διαφορικό είναι πιο αργό από το 325 που έχει 27 κιλά ροπή και 48 άλογα παραπάνω ?

    Κάτι άλλο, ανέφερε ο φίλος cobalt ότι οι ιδιοκτήτες ξέρουν γιατί τα πήρανε.
    Επειδή και εμένα ο φίλος μου ο Ανδρέας με έχει φάει ότι είναι τέλειο, το γιατί δεν μου το λέει βέβαια.
    Εσάς τι σας ενθουσίασε παιδιά ?
    Σοβαρά ρωτάω, δεν ειρωνεύομαι.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Stathis (21-08-12), Thomelef (28-08-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2

    το θέμα είναι οτι αν ρωτήσεις τους κατόχους του αυτοκινήτου θα διαφωνησουν. αυτό είναι που δεν καταλαβαίνετε. δεν προσπαθεί κανείς να θεοποιήσει το si αλλά δεν καταλαβαίνετε οτι όσοι το αγόρασαν το πήραν για συγκεκριμένο σκοπό.

    όσο για το μοτέρ... αστοχία ή όχι δεν ειναι κανόνας το σπάσιμο...
    όπως αναφέρθηκε το ποσοστό είναι πολύ μικρό αλλά υπαρκτό.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP