Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 29

Θέμα: Steptronic tricks and tips....

  1. #11

    Προεπιλογή

    Δεν θέλω να μεγαλώσω!

  2. #12
    Εγγραφή
    09-01-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    8
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και ενα ακομα κοπλακι οταν εισαι στο Μ2 και κανεις κατεβασμα σε Μ1 και κρατησεις τον λεβιε προσ τα πανω δεν αλλαζει σε 2αρα και μπορεισ να κανεις ανετα σβουρες..)
    SIDESLIDE ADDICTION!!!!

  3. The Following 5 Users Say Thank You to dimitrios176 For This Useful Post:

    aristent (01-08-12), Konstantinos E60 (01-08-12), Leonidas_E39 (01-08-12), Panos 316T (01-08-12), S8N (01-08-12)

  4. #13
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

    1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

    2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

    3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

    4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

    5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

    6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

    7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

    8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

    Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 01-08-12 στις 16:36

  5. The Following 9 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (01-08-12), alexm (01-08-12), aristent (01-08-12), Eleni (01-08-12), Leonidas_E39 (01-08-12), Panos 316T (01-08-12), PANOS-E60 (01-08-12), Stathis (01-08-12), Vassilis ///M (01-08-12)

  6. #14
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια"

    κανίβαλε !

  7. The Following 10 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    alexk (01-08-12), alexm (01-08-12), aristent (01-08-12), Eleni (01-08-12), joseph (02-08-12), Kostas_1 (01-08-12), Panos 316T (01-08-12), S8N (01-08-12), Stathis (01-08-12), Κωνσταντίνος (01-08-12)

  8. #15
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια"

    κανίβαλε !
    Ωραίος φίλος εισαι! Αντί να πεις ότι θα 'πρεπε να με πληρωνει η ZF ως δοκιμαστη...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (01-08-12), Eleni (01-08-12), joseph (02-08-12), PANOS-E60 (01-08-12)

  10. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων

    ΥΣ.....το χειροτερο και πιο επικινδυνο που επρεπε να διαβασω και δεν το ειχα διαβασει,ειναι οτι οταν "φορας" αλυσιδες για χιονια, το DTS πρεπει να απενεργοποιηθει με στιγμιαιο πατημα!!!!...(παρατεταμενο για 5sec απενεργοποιει πληρως ...) .....
    Αυτό δεν είναι θέμα επικινδυνότητας, απλά αν βάλεις αλυσίδες με ΟΝ το σύστημα αυτό θα χτυπάει σχεδόν σε κάθε μέτρο και ουσιαστικά δεν θα μπορείς να κινηθείς.

    Ενώ στην ενδιάμεση κατάσταση αφήνει μια ολίσθηση του τροχού χωρίς να μπορείς να πλαγιολισθήσεις, που είναι και το ζητούμενο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    aristent (01-08-12), Panos 316T (01-08-12)

  12. #17
    Εγγραφή
    03-01-11
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    72
    Μηνύματα
    47
    Thanked
    28
    Rides
    0

  13. #18
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimitrios176 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ενα ακομα κοπλακι οταν εισαι στο Μ2 και κανεις κατεβασμα σε Μ1 και κρατησεις τον λεβιε προσ τα πανω δεν αλλαζει σε 2αρα και μπορεις να κανεις ανετα σβουρες..)
    ...... να πεις στον Αρη S8N αν μπορει να το κανει και με ανοιχτη πορτα με το ενα χερι εξω να χαιρεταει το πληθος!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

    1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

    2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

    3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

    4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

    5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

    6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

    7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

    8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

    Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.
    .....αν και εισαι κανιβαλος!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια"

    κανίβαλε !


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό δεν είναι θέμα επικινδυνότητας, απλά αν βάλεις αλυσίδες με ΟΝ το σύστημα αυτό θα χτυπάει σχεδόν σε κάθε μέτρο και ουσιαστικά δεν θα μπορείς να κινηθείς.

    Ενώ στην ενδιάμεση κατάσταση αφήνει μια ολίσθηση του τροχού χωρίς να μπορείς να πλαγιολισθήσεις, που είναι και το ζητούμενο.
    ακριβως!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    Eleni (01-08-12), S8N (01-08-12)

  15. #19
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

    1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

    2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

    3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

    4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

    5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

    6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

    7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

    8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

    Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.
    Tα ίδια κάνει και το DSG στo Group VW με εξαίρεση το πρώτο....

  16. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    S8N (01-08-12)

  17. #20
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και μετά λέτε εμένα που αλλάζω τακάκια στα 130000 χιλ.....



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.
    αυτό σιγά να μη το ξέρει η ZF!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 01-08-12 στις 21:50

  18. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (01-08-12)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP