Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 129

Θέμα: Ε46 Μ3 ESS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι αυτο που λεει ο μεγας τεχνικος διευθυντης της Αλπινα Karl Otto Noelle.

    έεεε να πάμε στην εκκλησία να του ανάψουμε ένα κερί αν είναι του μεγαλειότατου.....


    Δυστηχώς κατακρίνοντας τις τόσες εταιρίες που μερικές απο αυτές αποδεδειγμένα έχουν καλά αποτελέσματα (βλ. sokin) δεν προσελκύεις κόσμο προς την εταιρία (νοέλλε) αλλά τον απομακρίνεις.

    Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω τι κράμα είναι αυτό του 335. Μπορείς να μας βοηθήσεις? Έτσι στο περίπου, γιατί αν θυμάμαι καλά τα κράματα των κινητήρων βρίσκονται υπο δρακόντια φύλαξη στα χρηματοκιβώτια της κάθε εταιρίας.

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Vasilis (27-02-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν να κάνω μια παρατήρηση, μιας και το θέμα αρχίζει και γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον.

    Έχω τη τύχη να συνεργάζομαι με έναν από τους καλύτερους, κατά τη ταπεινή μου άποψη, μηχανικούς (Πτυχιούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ) που έχει και την επιμέλεια στο δικό μου αυτοκίνητό. Και έχω περάσει από αρκετούς 'μηχανικούς' όλα αυτά τα χρόνια....

    Ο συγκεκριμένος λοιπόν κύριος έχει φάει τον S54 με το κουτάλι, έχει ξοδέψει αμέτρητες ώρες και πολύ χρήμα ώστε να φτάσει στο επίπεδο που είναι σήμερα. Έχει τοποθετήσει κομπρέσορες ΕΠΩΝΥΜΩΝ εταιρειών (ναι έχουμε δει σε τι τρώγλες δουλεύουν οι κακόμοιροι ) σε αυτό το μοτέρ (& σε 92 Μ3) και μπορώ να πω με σιγουριά ΟΤΙ, αν υπήρχε τόσο σοβαρό πρόβλημα στο να σπάσει, δεν θα το έκανε to begin with. Δε ρισκάρει οποιοσδήποτε σοβαρός άνθρωπος έτσι απλά το όνομα του στην αγορά, για 1000 ευρά.

    Ζήτησα λοιπόν από τον εν λόγω κύριο να μπει στο forum και να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο θέμα. Ελπίζω να βρει το χρόνο και σύντομα να ακούσουμε μία τεκμηριωμένη γνώμη ώστε να μάθουμε αν, κάτω από τι συνθήκες και πόσο πραγματικά κινδυνεύει το μοτέρ αν γίνει μία τέτοια επέμβαση.

    Και δεν αναφέρομαι βέβαια σε χρήστες ......κάθε βράδυ βγαίνω ένα 3-ωρο για κόντρες, γιατί έχω γνωστούς με πρώτο στάδιο σε S3, άλλον με R32 μαμά που το έκαναν αυτό συνέχεια κι μετά από λίγο πήραν και οι 2 το μοτέρ στο χέρι. Για να μη μιλήσω για βελτιωμένα gti....

    Εν αναμονή λοιπόν.....

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    BILL007 (27-02-10), Vasilis (27-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP