Σελίδα 10 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 129

Θέμα: Ε46 Μ3 ESS

  1. #91
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 2 καλύτερα ανέκδοτα που έχω ακούσει μετά τον παπαγάλο και τα παπάκια του Σερβετάλη !!!!!
    εισαι μην χαλας το θεμα.......

  2. The Following 3 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:

    deepBLUE (27-02-10), Stefanos_Cool (26-02-10), Vasilis (26-02-10)

  3. #92
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....Και ferrari θα μπορεί να τουρμπιστεί αν πέσει πολλή έρευνα και χρήμα, αλλά μετά θα πάψει να είναι μια πραγματική ferrari.......
    Off topic ξέρω, απλά για να είμαστε ακριβείς. Ferrari και turbo δεν είναι ξένοι.
    Και μια απο τις πιο "πραγματικές" Ferrari, η F40 ήταν bi-turbo παρακαλώ...

  4. #93
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Γερμανια
    Μηνύματα
    76
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απαντω και παρα απαντω!
    απλως δεν εχω την πολυτελεια του χρονου, οπως εσεις ολοι.
    αγαπητοι φιλοι, σας γνωριζω λοιπον
    1) εχω φτιαξει τα περισοτερα bmw κομπρεσσορ στην ελλαδα με ξεκινημα την αρχικη g-power, και μετα κατευθειαν με την ASA. (συνολο bmw-kompressor 25 ελλαδα, και πολλα ακομη γερμανια, μεσα στην asa οπου εχω εκπαιδευτει απο τον Μηχανολογο Stoeber και τον μηχανικο Scumacher)
    2) οσοι με γνωριζουν ξερουν οτι εχω σπουδασει γερμανια, μενω γερμανια, και εμαθα -πολυ καλα- τα πειραματα να τα κρατω για τον εαυτο μου, και να μην τα προτεινω σε αφελεις ιδιωτες, εαν δεν ειμαι 101% σιγουρος οτι δεν τους παιρνω στον λαιμο μου.
    3) παρακαλω πειτε μου, ποσα Μ-Κομπρεσσορ υπαρχουν και κινουνται στην ελλαδα και τι πιεση δουλευουν, γιατι για να γραφετε και προτεινετε με τοση σιγουρια, παει να πει οτι γνωριζετε πανω απο 3-4 που ειναι μονιμως μαχιμα.
    4) παρακαλω να μου απαντησει καποιος, που γνωριζει καλα, τι κραμα ειναι το μπλοκ των Μ3 ακριβως, τι συμβαινει με την κεφαλη και το σκουιζμπαντ αυτου του κινητηρα που δουλευει 12 προς 1, και μετα να μου αναλυσει τι συμβαινει οταν πιεστει με υπερτροφοδοτηση.
    Επισης να μου πει τι κραμα ειναι του 335.
    5) Η asa η οποια εκανε και τα περισσοτερα πειραματα στα Ε46-Μ3 ειχε σπασιμο κινητηρα 8 στα 10! Μετα απο τοσες ζημιες, εγκατελειψε την ιδεα παντελως.
    6) τα κομπρεσσορ τα εφτιαξα σε συνεργασια με 3 διαφορετικα συνεργεια bmw, και ενα ανεξαρτητο Turbo-συνεργειο, εκ των οποιων 4, οι 2 εκπαιδευτηκαν στην asa.
    O τελευταιος των μηχανικων με τα πιο πολλα προτζεκτς και τα πιο πολλα πειραματα πληρωμενα απο την τσεπη του! -και του βγαζω το καπελλο γι αυτο- εσπασε πανηγυρικα το Μ3Ε46-πανω στο δυναμομετρο στις πρωτες του ωρες λειτουργιας.
    Φυσικα πληρωσε νεο κινητηρα στον πελατη ο οποιος το πηρε πανικοβλητος ''μαμα'' κι εφυγε.
    Επειδη ο συγκεκριμενος μηχανικος ειναι πολυ καλος μηχανικος, με φοβερη αντιληψη, σας πληροφορω οτι και να τον πληρωνετε, το πειραμα Μ3Ε46-Κομπρεσσορ δεν το ξαναεπαναλαμβανει!
    Τα 330-Μ54 ομως τα φτιαχνει ασταματητα!

    Oι ελληνες ιδιοκτητες bmw-M3 για καποιο λογο δεν γνωριζουν γιατι κατασκευαζεται αυτο το αυτοκινητο απο την Μ, και ποσο σεβαστο και ιερο θαλεγα ειναι στην ευρωπη.
    Αν ο σεβασμος προς αυτο το αυτοκινητο το οποιο ειναι σχεδιασμενο να δουλευει ατμοσφαιρικα σαν ''πριονι'' απο χιλιες εως οκτω χιλιαδες στροφες, ειναι να προσπαθεις να το κανεις κατι που δεν ειναι, και να το παιζεις κορωνα-γραμματα.....ειναι αυτο που λεει ο μεγας τεχνικος διευθυντης της Αλπινα Karl Otto Noelle.
    Anyway...
    Μην αγχωνεστε ετσι ειναι το στυλ του γραψιμματος μου.
    Πολλα χαιρετισματα!
    Καλες επιτυχιες στα προτζεκτ σας!
    Αλλωστε τα αμαξια δικα σας ειναι!

  5. The Following 4 Users Say Thank You to bomer For This Useful Post:

    BILL007 (26-02-10), gnx (26-02-10), HULK (26-02-10), Monsta (26-02-10)

  6. #94
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να σαι καλά bomer, σε ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου!

  7. #95
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    απαντω και παρα απαντω!
    απλως δεν εχω την πολυτελεια του χρονου, οπως εσεις ολοι.
    αγαπητοι φιλοι, σας γνωριζω λοιπον
    1) εχω φτιαξει τα περισοτερα bmw κομπρεσσορ στην ελλαδα με ξεκινημα την αρχικη g-power, και μετα κατευθειαν με την ASA. (συνολο bmw-kompressor 25 ελλαδα, και πολλα ακομη γερμανια, μεσα στην asa οπου εχω εκπαιδευτει απο τον Μηχανολογο Stoeber και τον μηχανικο Scumacher)
    2) οσοι με γνωριζουν ξερουν οτι εχω σπουδασει γερμανια, μενω γερμανια, και εμαθα -πολυ καλα- τα πειραματα να τα κρατω για τον εαυτο μου, και να μην τα προτεινω σε αφελεις ιδιωτες, εαν δεν ειμαι 101% σιγουρος οτι δεν τους παιρνω στον λαιμο μου.
    3) παρακαλω πειτε μου, ποσα Μ-Κομπρεσσορ υπαρχουν και κινουνται στην ελλαδα και τι πιεση δουλευουν, γιατι για να γραφετε και προτεινετε με τοση σιγουρια, παει να πει οτι γνωριζετε πανω απο 3-4 που ειναι μονιμως μαχιμα.
    4) παρακαλω να μου απαντησει καποιος, που γνωριζει καλα, τι κραμα ειναι το μπλοκ των Μ3 ακριβως, τι συμβαινει με την κεφαλη και το σκουιζμπαντ αυτου του κινητηρα που δουλευει 12 προς 1, και μετα να μου αναλυσει τι συμβαινει οταν πιεστει με υπερτροφοδοτηση.
    Επισης να μου πει τι κραμα ειναι του 335.
    5) Η asa η οποια εκανε και τα περισσοτερα πειραματα στα Ε46-Μ3 ειχε σπασιμο κινητηρα 8 στα 10! Μετα απο τοσες ζημιες, εγκατελειψε την ιδεα παντελως.
    6) τα κομπρεσσορ τα εφτιαξα σε συνεργασια με 3 διαφορετικα συνεργεια bmw, και ενα ανεξαρτητο Turbo-συνεργειο, εκ των οποιων 4, οι 2 εκπαιδευτηκαν στην asa.
    O τελευταιος των μηχανικων με τα πιο πολλα προτζεκτς και τα πιο πολλα πειραματα πληρωμενα απο την τσεπη του! -και του βγαζω το καπελλο γι αυτο- εσπασε πανηγυρικα το Μ3Ε46-πανω στο δυναμομετρο στις πρωτες του ωρες λειτουργιας.
    Φυσικα πληρωσε νεο κινητηρα στον πελατη ο οποιος το πηρε πανικοβλητος ''μαμα'' κι εφυγε.
    Επειδη ο συγκεκριμενος μηχανικος ειναι πολυ καλος μηχανικος, με φοβερη αντιληψη, σας πληροφορω οτι και να τον πληρωνετε, το πειραμα Μ3Ε46-Κομπρεσσορ δεν το ξαναεπαναλαμβανει!
    Τα 330-Μ54 ομως τα φτιαχνει ασταματητα!

    Oι ελληνες ιδιοκτητες bmw-M3 για καποιο λογο δεν γνωριζουν γιατι κατασκευαζεται αυτο το αυτοκινητο απο την Μ, και ποσο σεβαστο και ιερο θαλεγα ειναι στην ευρωπη.
    Αν ο σεβασμος προς αυτο το αυτοκινητο το οποιο ειναι σχεδιασμενο να δουλευει ατμοσφαιρικα σαν ''πριονι'' απο χιλιες εως οκτω χιλιαδες στροφες, ειναι να προσπαθεις να το κανεις κατι που δεν ειναι, και να το παιζεις κορωνα-γραμματα.....ειναι αυτο που λεει ο μεγας τεχνικος διευθυντης της Αλπινα Karl Otto Noelle.
    Anyway...
    Μην αγχωνεστε ετσι ειναι το στυλ του γραψιμματος μου.
    Πολλα χαιρετισματα!
    Καλες επιτυχιες στα προτζεκτ σας!
    Αλλωστε τα αμαξια δικα σας ειναι!
    1. Οταν λες "εχω φτιαξει τα περισσοτερα compressor στη Ελλαδα" τι ακριβως εννοεις? Γιατι αν ειχες φτιαξει τα περισσοτερα Ε46 Μ3 θα το γνωριζαμε...εκτος αν οι ιδιοκτητες τους το κρατουν μυστικο. Αλλα και παλι τι διαολο....25 αυτοκινητα ειναι αυτα..ολο και κατι θα επαιρνε το αυτι μου. Περιμενουμε απαντηση...παντως εδω για Ε46 Μ3 μιλαμε...

    2.Σου πηρε 25 ελληνικα αυτοκινητα (και φανταζομαι πολυ περισσοτερα στην Γερμανια) να καταλαβεις οτι το Μ3 δεν κανει για κομπρεσσαρισμα? Καλα το καταλαβαινω 1,2 αυτοκινητα αλλα μετα? Γιατι δεν συνιστουσες στους αφελεις ιδιοκτητες να μην κομπρεσσαρουν αλλα συνεχιζες να τα φτιαχνεις ξεροντας οτι θα σπασουν?

    3.Οχι, εσυ να πας πεις που ειναι τα 25 δικα σου κομπρεσσορ αυτοκινητα που εχεις φτιαξει και που οπως προανεφερες βρισκονται στην Ελλαδα.

    4. Ναι γνωριζουμε τι ειναι το Squish Band...(για οσους ενδιαφερονται ας ριξουν μια ματια παρακατω)
    Για να παρετε μια ιδεα τι ειναι
    https://www.rbracing-rsr.com/squishcalc1.html

    Και εδω ενα παραδειγμα για FI engine built σε Μ54
    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=698671

    5. H Gpower (μιας και που ανεφερες την ASA) φτιαχνει ακομα compressor kits για Μ3. Οπως και ολες οι αλλες Εταιρειες που εχω προαναφερει. Και απο τα Forum που παρακολουθω μια χαρα τα πανε τα Μ3 FI. Αν εσπαγαν τα μοτερ οπως τα λες θα ειχαν κλεισει προ πολλου.

    6. Περιμενουμε να μας πεις τα αυτοκινητα που εχεις φτιαξει...και γενικως κατι παραπανω απο τις γενικοτητες που μας λες.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (26-02-10), stratos (27-02-10)

  9. #96
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    4) παρακαλω να μου απαντησει καποιος, που γνωριζει καλα, τι κραμα ειναι το μπλοκ των Μ3 ακριβως, τι συμβαινει με την κεφαλη και το σκουιζμπαντ αυτου του κινητηρα που δουλευει 12 προς 1, και μετα να μου αναλυσει τι συμβαινει οταν πιεστει με υπερτροφοδοτηση.
    Επισης να μου πει τι κραμα ειναι του 335.
    Παρεπιπτοντως, μετα απο τοσα μοτερ που εχεις φτιαξει, θα επρεπε να γνωριζεις οτι οτι το CR του S54 ειναι 11.5:1 και οχι 12:1...

  10. #97
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρεπιπτοντως, μετα απο τοσα μοτερ που εχεις φτιαξει, θα επρεπε να γνωριζεις οτι οτι το CR του S54 ειναι 11.5:1 και οχι 12:1...

    Μαλλον στη Γερμανια δουλευουν διαφορετικα

  11. #98
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Γερμανια
    Μηνύματα
    76
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι... που με μια καλη υγρασια 80-90% ανεβαινει ακαριαια, σ εναν κινητηρα με μια υποδομη τρομπας λαδιου, και μεταλλων στροφαλου που με το ζορι υποστηριζουν 370ΝΜ και θερμοδυναμικη κινητηρα που ανα 20ΝΜ/ αυξηση ροπης σε μεσαιουψηλες, τα λαδια ανεβαζουν ανα 15βαθμους! και ο ασχετος, ξεκιναει να σκεφτεται τουρμπισμα....
    ξερεις ποσες ανακλησεις -στα ηδη χιλιαδες ανακληθεντα για μεταλλα- εχει κανει η Μ για το Ε46-Μ3?
    Αυτο το μοτερ ηταν η καταστροφη, η ιδια!

    Εγω με τον Stoeber ASA οπου συνεργαστηκα 2χρονια εχω δει τα Μ3 να σπανε το ενα μετα το αλλο. ΜΚ-Μotorsport, Kelleners, G-power, ολα δεν εμεινε χριστος! δεν μπορω παρα να ενημερωνω οσο ειναι δυνατον!
    Δεν εδεσα ποδια και χερια.
    Ενημερωση κανω.
    Βεβαια στην ελλαδα δεν βλεπω να μου λενε ποσα Μ3Ε46-Κομπρεσσορ κυκλοφορουν κανονικα, τι πιεση δουλευουν, και ποσα χλμ γραφει το κοντερ μετα την μετατροπη...

    επισης τι διαφορα εχει το μπλοκ του Μ3 απο το 335.
    Για να καταλαβουν ολοι οτι αυτα ειναι τα βασικα.
    Απο κει ξεκιναμε παντα...
    αντοχες μεταλλων και θερμοδυναμικη.
    μετα ηλεκτρονικη διαχειριση για να περναει κτεο.
    και μεταδοση.
    μετα επιδοσεις
    Εδω βλεπω πανε αναποδα.
    ...
    και κτεο = 0
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 26-02-10 στις 13:32 Αιτία: ...

  12. The Following 2 Users Say Thank You to bomer For This Useful Post:

    BILL007 (26-02-10), fast-enough (26-02-10)

  13. #99
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...ξερεις ποσες ανακλησεις -στα ηδη χιλιαδες ανακληθεντα για μεταλλα- εχει κανει η Μ για το Ε46-Μ3?
    Αυτο το μοτερ ηταν η καταστροφη, η ιδια!...
    Φίλε Μπόμερ , προσπερνάω τα άλλα περί Σουμάχερ , Φραντζ , Ότο και άλλους διάσημους γερμανούς μηχανικούς ...

    Επισημαίνω ότι ΟΧΙ για τους λόγους που λες ... αλλά όπως και να έχει , ΣΥΜΦΩΝΩ ότι είναι λάθος η υπερπλήρωση σε S moter ...

    Όμως ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ , μετά το πέρας της επίσημης καμπάνιας

    ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ Η BMW ?????

    Εκτός αν τις έκανε ΚΡΥΦΑ από τους ιδιοκτήτες των Μ3...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 26-02-10 στις 13:27 Αιτία: ...

  14. #100
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βεβαια στην ελλαδα δεν βλεπω να μου λενε ποσα Μ3Ε46-Κομπρεσσορ κυκλοφορουν κανονικα, τι πιεση δουλευουν, και ποσα χλμ γραφει το κοντερ μετα την μετατροπη...
    λοιπον εχουμε και λεμε........δουλευω 6 psi επανω στον κομπρεσσορα και στον χωρο εισαγωγης καταληγει 5 psi μιας και παρεμβαλεται chargecooler.......

    τα χλμ που εχω κανει ειναι κοντα στα 11000 χλμ και με αρκετες κοντρες.......

    παμε παρακατω.......απο οτι καταλαβα εισαι ο αντιπροσωπος της noelle και μιας μας τον ΕΚΘΕΙΑΖΕΙΣ θα ηθελα να μου απαντησεις τα παρακατω μιας και ειναι σοβαρη εταιρια.......

    Μπορεις να μας εξηγησεις τι εγινε με το Μ6 του φιλου Σταυρου??????Ξερεις αυτο το στροκερακι που φτιαξατε εκει στην Γερμανια?????

    Αν θελεις εξηγησε μας μιας και στο σπιτι του "κρεμασμενου" δεν μιλουν για σκοινι,ενω εσυ οχι μονο μιλας αλλα και το συνεχιζεις
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 26-02-10 στις 13:28 Αιτία: ...

  15. The Following 3 Users Say Thank You to sokinm3 For This Useful Post:

    fast-enough (26-02-10), stratos (27-02-10), turbodog (27-02-10)

Σελίδα 10 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP